Jumaat, Julai 23, 2010

Ustaz Cucuk Dubur Dan Cabul Pelajar Di Sarawak

Lain padang, lain belalang.

Kalau tidak boleh menghafaz surah Al-Quran, cucuk dubur murid lelaki menggunakan lidi di hadapan pelajar lain manakala murid perempuan, bogelkan dan raba kemaluannya di bilik berasingan.

Itu antara kaedah hukuman didakwa 6 pelajar 9 tahun diaplikasikan ustaz berusia 30 tahun di Simunjan, SARAWAK seperti dilaporkan akhbar Harian Metro hari ini.

Laporan dibuat keluarga pelajar terbabit di Balai Polis Simunjan berhampiran Kuching.

Kamek sik mauk sekolah!!!! Takuuuuut!

29 ulasan:

  1. hahahahaha....
    don't judge book by it's cover..
    don't judge man by it's songkok/ kopiah and also...... word 'Ustaz'.

    BalasPadam
  2. SIMUNJAN adalah satu daerah dalam KUCHING, SARAWAK....MACAM MANA SIMUNJAN boleh berada dalam SABAH..

    BalasPadam
  3. cuba ambik lidi tu cucuk pulak kat buntut dia..macam mana rasa..

    BalasPadam
  4. isshhh...

    apa nak jadi dgn manusia zaman ini,
    kan budak2 tu...

    haisss...

    BalasPadam
  5. ada jugak pendidik mendidik cara mcm tu....pelik tambah pelik lagi seoarang yg bergelar ustaz....persoalannya yg tuh ustaz betul atau palsu skarang nih banyak sgt benda palsu

    BalasPadam
  6. Makin ramai yang jiwanya 'sakit'. Tak kira siapapun dia.. :(

    BalasPadam
  7. uishh biar betul... ambil kesempatan ke apa niii..

    BalasPadam
  8. cucuk lidi?
    raba kemaluan?

    buwekkkkkk..
    termuntahhhhhh...

    ustaz tu tak abis belajar g kot..
    heheh...

    BalasPadam
  9. metro banyak berita yag tipu dan crafted by themselves..tak dapat tnetukan tulen atau palsu

    BalasPadam
  10. teruk sgt..di mana ilmu al-Quran yg ustaz tu pelajari.. sampaikan menghukum pelajar sebegitu..

    BalasPadam
  11. ustaz itu juga manusia.... neraka syurga.... tiada gelaran ustaz dan bukan ustaz disana.... oleh itu berhati2lah apabila berkata.... nanti... akidah jugak... yang tergelincir... padah rasanya... fikir2kan... hanya kerana pelakunya... bernama ustaz... ia diwar2kan hanya untuk memalukan... golongan agamawan... mereka bukan maksum tuan2.... hentikanlah gelak ketawa sial itu.... lebih baik kita sama2 membina... dari meruntuh...sebarkan.....

    BalasPadam
  12. Azieda11, siapa gelak ketawa sial?
    Jika saya lihat bahasa awak gunakan juga tidak seindah mana.

    Ustaz itu bermaksud guru. Sebelum ini banyak kes jenayah membabitkan guru. Itu fakta tidak boleh disangkal. Namun kes terbabit tidak memburuk dan memalukan semua guru.

    Guru berdisiplin tetap menjalankan tugas murni mereka. Tiada siapa mendakwa kelompok agamawan maksum dalam komen dicatatkan.

    BalasPadam
  13. agak giler?..
    so apa yang telah dibuat terhadap ustaz tu?..

    BalasPadam
  14. ni lah contoh ustaz yang hanya TAHU agama, tapi tak FAHAM agama.

    BalasPadam
  15. Inilah contoh pemimpin yang menghancurkan pengikut sendiri... Pelik punya species...

    HMetro pun sama... jarang benar saya baca kisah yang positif. 99.9% negatif aje... tak bagus untuk aura masyarakat yang membacanya... secara tidak langsung menyebarkan dan menerapkan aura negatif kepada pembaca dan yang kemudiannya menyebarkan kepada orang lain.

    Patutlah Malaysia semakin huru hara...

    BalasPadam
  16. .: hurmmm.. lelaki sekarang ramai yg bpenyakit d hatinya.. dalam tv ada rangsangan, dlm rumah ada, dkt luar pun ada, radio pun ada juga muzik2 yg merangsang lelaki. mana tak lelaki semakin sakit, yang tak sakit pun berjangkit. tarikan seksual yg sengaja atau tidak, tutup aurat atau tidak, itu antara pdorong lelaki sakit nak minta "ubat". iman yang tinggi pun entah ke mana sebab nak uba. huuu.. ;-( :.

    BalasPadam
  17. Baru minggu lepas pensyarah saya pesan, jangan baca metro atau kosmo. Mengarut je akhbar tu. Berita sekadar menarik perhatian, BARANGKALI.
    Dalam beberapa bulan lepas, Berita Harian menaja akhbar ke kebanyakkan IPTA secara percuma (sekadar berkongsi). Just wait and see benar atau tidak berita yang tersiar.

    Simunjan adalah dalam bahagian Samarahan, bukan Kuching.

    BalasPadam
  18. metro dan mangga
    saya label
    The Metro
    dan the mangga..
    sesuai untuk olang putih..

    BalasPadam
  19. salam..

    tergerak untuk bagi ulasan.hampir tergolek juga aku dengar komen2 yang ada kt sini. kebanyakan yg ada menyumpah seranah Ustaz 2...namun aku xyakin yang mana komen kt sni pasti dan betul2 pasti berita yang didengar 2 betul...orang kita memg cepat melenting...dengar cerita yang belum pasti sahih ke x pn dah melenting...aku xnafikan klu betul apa yng dilaporkan oleh metro itu, ianya satu perbuatan yang emosinal dan amat tidak patut...tapi jiwa seorang pendidik ni sebenarnya halus...dan sukar difahami...(itu pn jika pendidik 2 memmg seorang yang mmg minat jadi pendidik)...aku juga seorg pendidik n aku faham akn kesusahan yng ustaz 2 tanggung...menjadi pendidik hari ini lebih mencabar dari zaman atok nenek kita dulu...dulu ibu bapa yang hantar anak pergi mengaji atau sekolah pondok akan bawa pulut kuning dan ROTAN sebagai satu cara menghargai guru dan meletakkan amanah mereka pada guru tersebut...satu yang dipesan..BUATLAH APA SAHAJA PADA ANAK SAYA ASALKAN DIA PANDAI NAMUN JANGAN SAMPAI CEDERA ATAU MATI...itulah ungkapan ibu bapa pada waktu itu...TAPI KINI......."CIKGU JANGAN SENTUH ANAK SAYA SEBAB KAT RUMAH SAYA XPERNAH SENTUH PN DIA"..itu ungkapan ibu bapa hari ini...bezakan?....tekanan pada guru makin tinggi sebab murid makin naik lemak bila tahu rotan atau pukul ataupn ganjaran dendaan tidak lagi boleh digunakan hari ini....guru akan pendam tekanan tersebut sehingga tahap kesabaran sampai ke hadnya dan BOOOOM.....meletup....inilah mungkin yang berlaku pada USTAZ itu.....jadi saya ingin bertanya...ADAKAH SECARA TOTALNYA SALAH USTAZ TERSEBUT...dan...CUBA SELIDIK KEADAAN DISEKOLAH TERSEBUT TERUTAMA MURID2 YANG DIDENDA TERSEBUT...TERMASUK IBU BAPANYA SEKALI..

    Thanks

    The Dajjal Crimes

    BalasPadam
  20. mybe yg d gelar ustaz tu hanya guru sementara yg mengajar subjek agama.. hurmm..

    kita anggap teruk sbbnya dia selaku pendidik, tapi dia buat benda yg sebaliknya.[merosakkan]

    hope orang tu dapat balasan setimpal dengan kerja pelik yg dia buat.

    **kenapakah perkataan sarawak tiba2 dibesarkan?

    BalasPadam
  21. Ustaz ini nampaknya makin terhimpit dengan godaan Syaitan yang lebih handal!

    BalasPadam
  22. Ini adalah berita fitnah semata2 dan berlebih2...

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.