Sabtu, Jun 11, 2011

Video Banglo Bukit Darah (Tanpa Suntingan)

Sewaktu membuat tinjauan di banglo di Bukit Darah, Sungai Buloh, Selangor, saya merakamkan video untuk dikongsikan bersama pembaca setia blog ini.

Banglo dianggarkan berusia lebih 60 tahun terbabit dilaporkan pernah dihuni keluarga pengurusan tertinggi ladang, berasal dari Sri Lanka dan Britain.

Kelibat wanita berambut panjang, membawa bakul di belakang, didakwa berulang kali muncul di banglo sama. Untuk rekod, dipercayai wanita berketurunan Inggeris maut akibat menggantung diri di tingkat 2 bangunan itu.

Ikuti kenyataan 2 saksi, bersama saya, mengunjungi banglo terbabit minggu lalu.

Video tanpa suntingan terbabit telah dimuatnaik ke You Tube oleh Muhamad Afif Faiq.

12 ulasan:

  1. tak tengok lagi ni... tapi seram tak tuan?

    BalasPadam
  2. Muaz, seram itu sekadar perasaan.

    Saya hanya merakamkan gambar as it is. Tiada tokok tambah dan tiada editing dibuat terhadap vdieo berdurasi lebih 6 minit itu.

    Tontonlah ...

    BalasPadam
  3. Tentu best tu...
    tapi, internet lembab la hari.... tnggu mlm2 skit mgnk ok kot..

    Apapun salam untk bang mazidur dan semua, lama sy tak ziarah rakan2.

    BalasPadam
  4. Iskkkkk!!! Tingin nak tengok tapi jiwa tak kuat
    huhuhu

    BalasPadam
  5. SMTI~<3

    salam...

    saya pass jela kalau entri cenggini... lama akan menetap d akal... dasar imaginasi yang tinggi...

    tahniah jelaa yer.. entri selaen crita antuoooo nanti saya datang lagi... muhahahahhaa

    BalasPadam
  6. NT Gravity, ada cerita hantu ke?

    Kumpulan saya sertai sekadar berkunjung ke lokasi dikatakan 'keras' dan orang ramai mendakwa pernah terlihat entiti tidak dikenal pasti.

    Tidak semestinya kami melihat kelibat sama.

    Video dipaparkan hasil rakaman di lokasi terbabit, TIDAK lebih daripada itu.

    Thanks.

    BalasPadam
  7. ok... dah tengok video tu... rasa?... ok je... bukan cakap besar... tapi video teng teng teng lagi seram kot... ;p

    BalasPadam
  8. Kalau dapat rakam malam tuh pasti best kan ...

    BalasPadam
  9. aiiyak! asyik cerita seram jer...
    sudahlah kita terpaksa wat kerja sorang2 tengah malam adoyaiii...

    naklah cerita kelakar golek-golek pulak...

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.