Isnin, September 02, 2013

JANGAN MEMAKI ATAU MENGUGUT QUINCY LIM CUMA KATAKAN KITA TIDAK SETUJU APABILA DIA MENGGELAR POLIS MELAYU BABI

Mungkin ramai pelayar dunia maya, tidak menyedari tindakan Quincy Lim menggelar POLIS MELAYU BABI.

Saya memmuatnaikkan perincian komen gadis itu, klik di sini.

Jika ingin mengenali identiti Quincy, sila klik di sini untuk meninjau facebook dia.




Apapun, usah mengeluarkan sebarang komen membenarkan pihak berkuasa menyabitkan kita dengan kesalahan mengikut Seksyen 506 Kanun Keseksaan, melakukan ugutan jenayah.

Ugutan jenayah, ancaman terhadap harta benda atau tubuh badan.





Hantarkan private message kepada dia menyatakan, kita tidak bersetuju dengan tindakannya menggelar POLIS MELAYU BABI.

Terima kasih.

4 ulasan:

  1. dh syp dah dia.. pic semua hbis dia remove...

    BalasPadam
  2. Saya nak bayangkan dia buat laporan polis di balai polis.

    "Encik ahh. Saya mau buat lepot polit."

    "Halitu .. ahh. Saya ala tulit lalam Facebook.. ahh. Polit Malayu Babi."

    Polis yang sedang mendengar meminta Quincy mengulangi ayatnya.

    "Saya ala tulit lalam Facebook ...ahhh ... Polit Malayu Babi."

    "Lepat saya ciakap ..ahh lalam Facebook itu Polit Malayu Babi ... lamai olang ciakap saya maciam Babi."

    "Manyak olang ciakap takla babut sama saya ..oohh. Ciakap saya bolo ..ooh."

    "Meleka ...ahhh ... manyak olang .. ahh kaciau sama saya ...ohhh."

    "Ini apa maciam mahu bikin ... Saya manyak malah oohh. Saya bukan olang bolo ..ohh."

    "Misti mau lokap sama meleka .. ooohh. "

    "Saya ciakap .. Polit Malayu Babi ... apa pasat meleka mau malah sama saya? "

    "Ini semua ohh... Babi punya olang ohhh. "

    Mari kita sama-sama bayangkan reaksi para pegawai polis yang berada di kaunter laporan.

    BalasPadam
  3. Azmar ~ xterbayang...silap2 dlm balai tu dia kena tibai..hehe

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.