Isnin, Julai 16, 2012

BERSAMA MAZIDUL DI PLAY STORE

Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Sabil kerana sudi memberikan nafas baru kepada blog ini.

Justeru semua pengguna android, untuk memudahkan anda mencapai blog ini, sila ke PLAY STORE, cari 'Bersama Mazidul' dan kemudian muat naik perisian itu ATAU imbas kod QR di bawah menggunakan telefon mudah alih Android anda.


Seperkara lagi, jika berminat untuk mengiklankan produk serta perkhidmatan BERSESUAIAN di blog ini, sila berhubung dengan Sabil di talian 017 256 3850.

Selaku pelanggan, syarikat berminat juga boleh menjemput saya untuk menulis berhubung produk keluaran mereka  dengan bayaran berkadaran. 

Saya hanya akan menampilkan informasi berbentuk fakta sebenar bukan rekaan.

Itu prinsip saya.

TOLONG HEBAHKAN

5 ulasan:

  1. Tahniah! Saya baru seminggu menggunakan andorid dan saya akan cr di Play Store..TQ

    http://linmdnoor.blogspot.com/2012/07/bersama-mazidul-di-play-store.html

    BalasPadam
  2. Downloaded. Letak kat home screen for easy access. Terima kasih Sabil & Mazidul. Cantik pembangunan applikasinya. KISS concept yang baik.

    BalasPadam
  3. SMTI-Tahniah, dah ada Perisian sendiri untuk blog. Tepuk tangan!!!

    BalasPadam
  4. haha...best! takyah click older post lagi. ^_^

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.