Isnin, Julai 02, 2012

ENTRI PANAS

Untuk mendapatkan bahan kandungan di setiap entri di blog ini, lazimnya saya menjalankan tinjauan sendirian sejak 4 tahun lalu.

Tinjauan menggunakan kapasiti sebagai bloger, bukan wartawan media.

Tidak dapat disangkal, sebilangan daripada entri saya tulis di sini berasaskan hasil temubual bersama pembaca sudi menghubungi dan berkongsi cerita dan kisah hitam putih kehidupan mereka.

Majoriti entri 'panas' dimuatkan di blog ini, hasil maklumat disalurkan oleh pembaca saya hormati.


Seperti biasa, identiti mereka tidak didedahkan jika itu kehendak. 

Saya percaya pembaca juga memiliki pelbagai bahan samada berbentuk pendedahan atau sekadar maklumat untuk dikongsikan bersama semua.

Hubungi saya melalui emel, mazidulakmal@yahoo.com.

Saya akan membaca setiap emel dihantar, InsyaAllah, cuma saya memohon pastikan bahan bakal dikongsikan di sini dilaporkan secara jujur.

Jika ingin mengiklankan produk mahupun perkhidmatan, sila hubungi emel sama atau bercakap terus dengan Sabil di talian 017 256 3850.

Terima kasih juga saya rakamkan kepada semua pembaca sudi klik iklan dipaparkan di blog ini.

Jika berasa blog milik pembaca wajar dipautkan di blog ini, sila tinggalkan alamat blog di ruang komen. Nyatakan sekali fokus utama blog terbabit. 

Saya akan memilih blog terbaik dan semua keputusan muktamad.

HEBAHKAN

7 ulasan:

  1. http://faiz--rahman.blogspot.com/

    segala benda menarik, pelik, kelakar, artistik, info.

    BalasPadam
  2. SMTI: blog bro ni merupakan salah satu medium utk pembaca n masyarakat kt luar sana berkongsi pandangan & maklumat. Blog favourite saya sejak bertahun lalu..:))) Syabas.. moga akan lebih berjaya di amsa2 akan datang..:)) * waras nyer saya hari ni *

    BalasPadam
  3. As salam...

    Panas sangat ke? Tp buat apa nak rasa panas, klu betul kebenaran entrinya kan..? Sapa makan cili dialah yg sorg terasa pedasnya...
    Kita menulis tentang apa yg berlaku..itulah kebenarannya...

    Lumrah dunia si pembaca blog, bila kita hebah dikatanya menyibuk, bila tak hebah sibuk tanya itu ini...ermmm

    Saya dah HEBAHKAN di sini http://linmdnoor.blogspot.com/2012/07/entri-panas-dari-blog-mazidul.html

    BalasPadam
  4. Salam Bro Mazidul...

    blog yg lebih kpd entri kekeluargaan, ini url blog saya :

    www.pakciklie.com

    BalasPadam
  5. Bagus harap2 pembaca blog bro yg ada cerita2 dan pendedahan panas dapat salurkan maklumat kepada bro utk didedahkan kepada orang ramai dan juga utk diambil tindakan pihak berkuasa.

    Berikut adalah blog saya - http://buasirotak.blogspot.com/

    Blog bro mazidul mmg dah lama saya pautkan kat blog saya. Fokus blog saya more on fakta dan realiti yang berlaku disekeliling masyarakat kita hari ini dan juga pendapat2 dan kritikan2 neutral penulis mengenai iklim politik di negara kita.

    BalasPadam
  6. Mazidul,

    You the best bro!

    Check out iklan jantan afrika mencari gadis melayu di

    http://malaysia.craigslist.org/m4w/3102678582.html

    Macam2 cara digunakan untuk mengumpan anak Melayu.

    Dr Kamal Shah
    Sutan Rajo Sati
    Pasir Puteh
    Kelantan

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.