Jumaat, Oktober 19, 2012

BLOG GAY DENGAN HITS LEBIH 8 JUTA MEMINTA PELAYAR MENGHANTAR VISUAL DIRAKAMKAN DI TANDAS AWAM (18SX)

Mesej di bawah sekali dicatatkan oleh lelaki kepada lelaki. 

Sebenarnya saya menerima emel dihantar oleh individu berasal dari Keningau, Sabah. Dia meminta saya mengambil tindakan terhadap blog gay kini mencatatkan hits lebih 8 juta. Saya membalas emel dihantar dan secara jelas menyatakan saya BUKAN pihak berkuasa untuk melaksanakan tindakan dan berharap individu itu tidak berkecil hati. 

Apapun, saya sentiasa mencuba untuk meminta bantuan pemilik blog gay terbuka untuk bekerjasama memastikan bahan dimuatkan di blog mereka tidak diakses oleh remaja dan anak kecil. Lazimnya, saya meminta bantuan penulis untuk menukar status blog memaparkan gambar kemaluan lelaki dan pasangan sejenis mengadakan hubungans seks ke 'private' atau 'open to invited readers only'. 

Kali ini saya ingin mencuba sekali lagi. 

Mesej diletakkan sebagai header ternyata berniat jahat. Pemilik blog secara terang meminta pelayar memuatnaik gambar pegun atau video dirakamkan di tandas awam. Pemilik blog terbabit, dengan pengikut lebih 2,000 orang ini ternyata tanpa perasaan malu antaranya memaparkan visual tiga lelaki melakukan oral seks di dalam tandas awam.

Bagi mereka, menonton visual lelaki kencing itu 'perkongsian cinta'. Dalam kes ini, sesiapa sahaja berkebarangkalian menjadi mangsa lelaki bernafsu songsang.

Sebelum ini, pemilik blog http://tandasawamlelaki.blogspot.com memaparkan visual ramai lelaki kencing di tandas awam secara terbuka.

Selepas ditegur, berikut status blog terbabit ...

'This blog is open to invited readers only http://tandasawamlelaki.blogspot.com/ It doesn't look like you have been invited to read this blog. If you think this is a mistake, you might want to contact the blog author and request an invitation'

(Pembaca tidak perlu klik link di bawah jika enggan berasa mual. Andai dilayari, keluar segera. Asalkan kita semua memberikan isyarat kepada pemilik blog, bahan dipaparkannya kini menjadi perhatian semua)

Semoga pemilik blog Malaysian Gay Love mengambil tindakan disarankan dengan kadar segera.

Jika mempunyai waktu terluang, hantarkan bantahan ke Malaysiangay@gmail.com.

Saya dahului dengan ucapan terima kasih.

SHARE THE LOVE

If you have some naked picture, just share with us! The picture can be your naked pic, friend's pic, or maybe from peeping someone in public toilet.. Or anything naked!

9 ulasan:

  1. assalamualaikum,
    saya rasa lebih molek sekiranya tuan tidak meletakkan link blog tersebut. bimbang sekiranya ada pembaca remaja membuka blog terbabit.

    BalasPadam
  2. Ady, jika tidak dipaparkan maka tiada buktinya.

    Saya percaya, pemilik blog akan mengambil tindakan dalam jangka waktu terdekat.

    BalasPadam
  3. Bro, kes macam ni boleh ke dikenakan di bawah Seksyen 292 (A) Kanun Keseksaan (Akta 574) atau di bawah Akta Komunikasi Dan Multimedia 1998 kerana membuat dan menyebar bahan2 lucah?

    http://buasirotak.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. Ada tak tindakan undang2 yang boleh diambil kepada si pelaku?

    BalasPadam
  5. Saya sokong ape yg diperkatakn oleh ady...
    Please en.mazidul jangan linkkan aper2 blog yg berunsur lucah @ sebaliknya...
    Bukan setakat remaja yg akn terpegaruh...silap2 ibu bapa pun tumpang seronok menonton @ menatap gambar2 yg memualkn itu....
    byk nama2 blog lucah yg yg tertera disitu...comfem diaorang tidak lepaskn peluang mengali nama2 blog yg ada disitu..
    Mgkin tuan boleh gunakn cara lain utk
    menangani perkara ini tanpa link kan blog terbabit...
    remaja sekarang IQ terlebih2...
    Allahualam....

    BalasPadam
  6. salam tuan..
    pelik betul diorang ni. diorang ni takde makbapak ke?
    Hari ni golongan LGBT dan penzina nakkan hak mengekspresikan diri secara terbuka, esok2 golongan paedofil dan perogol bersiri pun nak jugak. semoga Allah swt bukakan pintu hati mereka utk bertaubat atau turunkan bala ke atas mereka.dua2 sekali pun ok

    BalasPadam
  7. Seksyen 292?? Hahaha.. Kaji dan teliti maksud bait2 ayat tersebut dan sync dengan keadaan skrg.. Kes boleh jalan atau x..

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.