Isnin, Jun 11, 2012

PEMBONGKARAN BLOG REMAJA GAY TEMPATAN MENAMPILKAN AKSI SEKS 'LIVE' (18SX)

Sebelum ini, saya berulang kali mendedahkan blog dimilik lelaki gay tanpa segan silu memaparkan gambar mereka melakukan hubungan seks sejenis.

Berikutan itu, sebilangan mereka bertindak menukar status blog kepada 'by invitation only' dan segelintir terus menutup blog mereka.

Sebentar tadi saya menerima komen dari pembaca blog ini, meminta saya mendedahkan blog dianggap terlampau dan memalukan bangsa Melayu.


Sila baca secara teliti kenyataan pertama dalam peringatan dipaparkan oleh pemilik blog.


Blog terbabit menyediakan ruang majoriti remaja lelaki MELAYU memaparkan aksi bogel dan bermasturbasi secara LIVE untuk tontotan umum.


Aksi begini pun ada ...


Berikut antara sedutan perbualan mereka.


Mereka menyertai laman sama diberikan peluang untuk mengundi  'persembahan' terbaik ditampil oleh pelayar lain menggunakan kamera web mereka.

Remaja di bawah contohnya, menggunakan screen shot, dirakamkan selamba menunjukkan aksi secara langsung dia bermasturbasi dilengkapi audio.


Manakala remaja di bawah, pada masa sama memerhati dan menampilkan tubuh barangkali dianggap perkasa.


Apakah sedang terjadi dengan remaja kita?

Melalui ruang sembang, mereka meluahkan rasa gembira dan teruja menonton rakan berbogel sekaligus menunjukkan kemaluan.  


Saya akan mendedahkan alamat blog gay remaja itu andai difikirkan perlu untuk berbuat begitu. Saya juga berharap, pihak berkuasa mengambil tindakan tegas mengikut undang-undang termaktub untuk membanteras blog sebegini.


Buat sementara waktu pastikan anak kita tidak melayari laman terbabit.

HEBAHKAN

20 ulasan:

  1. sangat tidak bermoral . melayu pulak tuh -.-

    BalasPadam
  2. Bro Mazidul,

    So speechless, Tak tau nak cakap apa...
    No wonder why Bad Nigerian Guy @ Awang Black always won their love game with local women like what has been expose by Bro Mazidul previously...
    Kalau pasal seks macam Kisah Hebat Cinta Lelaki Nigeria Dengan Wanita Malaysia macam nih, boleh la jugak aku accept kisahnya walaupun nampak pelik,
    Sebab ada jugak realiti dan logiknya pada tuntutan nafsu makhluk manusia yang bernama lelaki,
    Ini sama jenis... gay pula... aduh, betul betul bikin malu ini puak songsang daa...
    Woi Mat Mat Gay, korang blahlah ke negara negara dalam dunia yang approve benda benda macam nih,
    Jangan bikin malu & paiseh kat negara Malaysia yang tercinta nih...
    Bro, Dedahkan lagi sampai semuanya terbonggeng dengan tindakan tegas undang undang di negara kita ini. Betul betul tarak moral daaa....

    BalasPadam
  3. Masyarakat 'sakit' semakin kronik... nak hairan apa... Ada golongan pendidik pun yg pondan n gay....

    BalasPadam
  4. Bukan saja tak bermoral, mcm dah takde pegangan agama. Kalau tengok pada latar belakang gambar tu, seolah2 mereka ni semua terpelajar. Kurang bergaul dengan masyarakat agaknya, tu sebab asyik nak fikir seks.

    BalasPadam
  5. salam bro mazidul... pendedahan yang sangat bagus... saya dah kongsi dan hebahkan di blog saya... harap2 ada pihak berkuasa akan ambil tindakan...

    http://buasirotak.blogspot.com/

    BalasPadam
  6. Rakyat dan kerajaan pun dah pening fikirkan hal ini. Pernah terjadi pada hari raya haji tahun lepas adalah sepasang gay (tengok rupa pun tau dia org tu gay) dtg ke kelab kaw perumahan tempat saya bekerja. Dia kata nk tengok2 je. Saya pun bg masuk. Tiba2 ada sorang kanak2 dtg kpd saya minta saya tengok aksi gay tadi. Mereka sedang ambil gambar bogel hanya tinggal seluar dalam aje. Saya pun suruh mereka beredar segera, jika tidak saya akan call polis.
    Sungguh tak malu. Mereka tu 1 melayu dan 1 mat salleh.

    BalasPadam
  7. smti....semuga mereka dibukakan hati untuk kembali ke pangkal jalan....menjalani kehidupan yang normal dan mengikut landasan agama dan fitrah semulajadi manusia...

    BalasPadam
  8. Damn Shit betul diaorg ni...nanti ada masa aku postingkn untk pemberitahuan.

    BalasPadam
  9. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  10. humm.. mmg org gay ni dah berleluasa.. siap ade website sendiri, laman sosial dieorg sendiri n dieorg tau mane nak cari spesis dieorg tu.I know some group of them and their activities.but sometime I just keep asking myself how they can recognize their 'species'? I mean how to know that gay is 'girlfriend' or 'boyfriend'. Gay issue must be exposed more on the social network and e-media because nowadays people see this issue as something natural especially in Malaysia.

    BalasPadam
  11. nothing lol...................mazidul layan je kann...n buat ulasan...perfect.good..keep ur position for slimming effect..

    BalasPadam
  12. tasik permaisuri cheras bro datang malam
    kawan2 saya cakap kat saya situ port gay dan x de langkah dari pihak berkuasa bentras...


    alahai...

    BalasPadam
  13. tasik permaisuri cheras mmg ade aktiviti gay,maknyah,couple..sepanjang pemerhatian saya semalam, ade la preman yg lalu sekali dekat track disana naik motor..

    BalasPadam
  14. tgk gmbr diorg ni pun dah rs geli..huk3

    BalasPadam
  15. Mohon jasa baik abang mazidul bongkarkan kegiatan golongan lesbo atau lesbian ni..untuk pengetahuan abang mazidul, terlalu ramai gadis melayu yang beragama Islam ni jadi lesbo..boleh lihat sendiri dalam facebook.ade yg bertudung pun tak segan silu mengaku diri mereka lesbo..sama2 kita banteras golongan gay dan lesbo ni..

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.