Jumaat, Jun 22, 2012

WANITA UZBEKISTAN BERSELUAR DALAM PUTIH ... RM1,000 ONE SHOT? (18SX)



Kira-kira jam 2.15 pagi tadi saya dikejutkan oleh panggilan telefon.

"Bang, operasi menangkap perempuan Uzbekistan di Bukit Bintang," kata wartawan itu.

Jam 2.30 pagi,  saya tiba di lokasi dimaksudkan dan merakamkan gambar berikut.


"Ini kali kedua kita melakukan operasi memberkas mereka. Modus operandi mereka, datang berpeleseran di pusat hiburan dan kemudian menawarkan khidmat seks dengan bayaran di antara RM500 dan RM1,000 untuk satu sesi, one shot, sebelum dibawa pelanggan berminat ke hotel di sekitar," ujar DSP Azman Mohd Isa.


DSP Azman, Pegawai Turus Bahagian Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur.

Sewaktu pusat hiburan diserbu oleh polis, beberapa wanita Uzbekistan berusia di antara 24 dan 32 tahun dilaporkan cuba melarikan diri namun gagal kerana premis sama telah dikepung.

Kru 999 berada di lokasi bersama penerbit, Harris Farouk Alex.


Klik di sini untuk membaca laporan serbuan kali pertama oleh pasukan sama.

23 wanita warga Uzbekistan ditahan bersama 2 rakyat Thailand, kemudian dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi untuk tindakan lanjut.


Wanita Uzbekistan kebanyakkan bertubuh lampai, putih dan gebu. Barangkali ciri terbabit mudah membangkitkan nafsu pelanggan.


Mungkin pelanggan sanggup membayar RM1,000 untuk melanggan wanita di atas dalam tempoh singkat. Namun sebaik terlihat wanita berbaju merah jambu di bawah, saya terfikir ...


Berbaloikah mengeluarkan wang sejumlah itu ditambah bayaran bilik hotel, untuk mengadakan hubungan seks bersama wanita berperut boroi? 

Apabila payu dara dan perut berada di garisan menegak sama, itu sudah teramat kritikal. Namun di dalam gelap dan jika pelanggan pula berada di bawah pengaruh alkohol, barangkali fizikal sebegitu tidak diambil kira sama sekali.


Mungkin kadar bayaran boleh dirundingkan dalam 'perniagaan' tanpa modal itu. 


Apakah dilakukan oleh kru 999 bersama dua wanita Uzbekistan di bawah?


Saksikan laporan lengkap berhubung operasi itu di dalam 999 episod minggu hadapan.  

Pada masa sama, usah lupa untuk menonton Majalah 3, bakal disiarkan malam esok, jam 9 malam, bertajuk 'Warisan Iranun'.


Suara diadunkan pada jam 11 pagi tadi.


Ops! Jika ingin melihat beberapa gambar EXTRA wanita Uzbekistan diberkas, sila klik di sini.

SILA HEBAHKAN DI FACEBOOK, TERIMA KASIH

11 ulasan:

  1. SMTI :)).. suka bab payudara & perut dlm sama garisan menegak :) *kalau perut lebih..mesti lebih mahal :P

    BalasPadam
  2. hahaha..dah depan mata apa heran tu bro Mazidul..

    BalasPadam
  3. qoute:
    pelanggan sanggup membayar RM1,000 untuk melanggan wanita di atas dalam tempoh singkat..

    aduhh !!
    bagi anak2 remaja/belia [mcm sy ni haa].. 1,000 tu ... bukan takat melanggan.. malah terus beli je.. sabun buku.. stengah lori !!..
    kahkahkah !!!

    BalasPadam
  4. Navi, jangan guna sabun Popinjay sudah!

    BalasPadam
  5. Amelia, kalau perut lebih menonjol, bantal di bilik hotel tidak diperlukan.

    BalasPadam
  6. Tu dia ayam pandai pakai kasut....import tuhhh

    BalasPadam
  7. pergh mantop awek uzbek patutla mahal rm1000... kalau awek indon myanmar china thailand mmg murah la...

    http://buasirotak.blogspot.com/

    BalasPadam
  8. salam..1st nak gelak dulu..hahahaha..mahai tuu "ayat"--> "payudara&perut berada di garisan menegak sama,itu sudah teramat kritikal"....memang pon ,depa ni mai malaysia,konon melancong,tapi sbenarnye MELENCONG...dolu2 depa ni ikut cruse bang.atas kapai laut,sapa nak p ambush...hmmm....xkanlah kita nak jadi thailand nombor 2...kasi bentras habis2an!take care!

    BalasPadam
  9. Bro Mazidul, Aiseh, Bab perut buncit pun kena baya RM 1000 jugak ke ? Patut kasi murahla sket sebab 'terlebih' dari kelayakan Hahahaha... Anyway, Thanks Bro on your figure and fact that revealed, Let bust it out from our nation here :))

    BalasPadam
  10. Orang Uzbek memang kacukan Mongol+Parsi.

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.