Ahad, Mac 27, 2011

BUAH DADA RM500

Jam 9.13 malan, 26 Mac lalu, semasa pondan dikejar jurukamera 999 di Ipoh, Perak, 'Cinderella' terbabit tercicir kasutnya (bukan glass slippers)

Lihat gambar kasut terbabit, baca di sini.

Jam 2.34 pagi tadi,  gambar Cinderella saya rakamkan.



Bandingkan sekali lagi untuk kepastian.


Malam sebelumnya, sewaktu dikejar, Cinderella dan 4 rakannya berjaya memboloskan diri, masuk ke bilik mereka di bangunan kedai di Jalan Che Wan.

Jam 1.48 pagi tadi mereka juga cuba melarikan diri tetapi bezanya, 24 pegawai dan anggota Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik IPK Perak sudah bersedia mencari pemilik kasut terbabit. Pintu grill dipecahkan.


Cinderalla dan 3 rakannya kemudian didapati berjaya memboloskan diri, lari ke atas bumbung bangunan. Namun kali ini anggota polis bertugas nekad memanjat bumbung sama dan 'menjemput' mereka masuk semula ke bilik.


Mereka semua dibawa masuk melalui tingkap. 2 daripada pondan terbabit tidak berbaju dan hanya memakai g-string sahaja.


Ingat, mereka semua LELAKI warga Indonesia berusia di antara 25 dan 35 tahun, berasal dari Jakarta dan Medan.

"Saya baru kerja 3 hari," ujar pondan berbaju merah.

Manakala pondan tidak berbaju, 35 tahun, selamba berkata ...

"Saya sudah 2 tahun di sini. Di Jakarta, saya miliki salon sendiri"

"Kamu buat operation atas (buah dada) di mana?," soal anggota polis bertugas.

"Di Thailand, RM500 wang Malaysia," ujarnya.

3 daripada mereka memiliki buah dadah bersaiz agak besar.

"Keluarkan sponge tu," bisik saya kepada pondan berbaju merah, duduk di kiri sekali.

Pantas dia memasukkan tangan ke dalam coli dan mengeluarkan 2 pelapik sponge dan meletakkannya di atas katil.


Di luar pintu, satu daripada 5 bilik di tingkat 1, Hazlin Hussain menemui kasut Cinderella.


Manakala di tingkat bawah, 3 pelanggan diberkas polis dan diarahkan menjalani ujian saringan air kencing. Lelaki berusia hampir 50 tahun didapati berada dalam keadaan berbogel pada awal serbuan dan gambarnya sempat dirakamkan.


"Baru buka seluar bang, dia (pondan) pergi toilet. Bila polis masuk semua lari ikut itu belakang punya pintu," jelasnya.

Semua pelanggan disyaki berada di bawah pengaruh alkohol dan lelaki di atas didapati positif dadah jenis syabu.

"Satu kali servis (seks oral) berapa ringgit?," tanya saya.

"RM40," balasnya.

Saya percaya, jika berada dalam keadaan normal, barangkali sukar untuk mereka melanggan pondan terbabit.

Berikut antara barangan kepunyaan pondan saya temui, g-string dan kondom berperisa strawberry.


Berikut pula gambar Cinderella dikenalpasti, tertinggal kasut sewaktu dikejar pada malam sebelumnya.


... setelah dia berbaju

26 ulasan:

  1. sengal punye pondan lah!!! geli tgok...

    BalasPadam
  2. waduh....bapak


    alahai... buat maksiat kat tempat sendiri masih tak cukup ke?

    BalasPadam
  3. loya tengok perem-pondan kat atas..ekeke :)

    BalasPadam
  4. nak muntah tengok dorang..

    laki tua tu tak sedar diri agaknya kubur dah panggil2..

    BalasPadam
  5. uiksss!!!! selera plak org tua ni ngn pondan...huhuhuhu...

    BalasPadam
  6. Elok juga suruh dia acah terjun dari Bumbung itu.,lepas itu acah panggil bomba, terjun dulu baru call bomba penyelamat.

    BalasPadam
  7. malunya saya tengok (walaupun gambar tu dah blur)... dasar pondan tak tau malu... huh...

    BalasPadam
  8. Gejala pondan ini mmg amat membimbangkan sebab mungkin ada permintaan :(
    New Entry "Paling Seksi - ‘Pinggul Fasha menggoda’"

    BalasPadam
  9. huhuhu..masih terasa betapa penatnya mengejar mereka ini dulu di rahang,seremban..kalah watson nyambek..

    BalasPadam
  10. nak muntah. kalau perempuan asli tak berbaju tak apalah jugak!

    BalasPadam
  11. Isk...memalukan je la diorg. Dulu sy pegi jakarta, ada sorg pondan ni tetiba lintas jalan, dgn lenggoknya. Masa tu kat traffic light, lelaki2 sana pun gelakkan dia.

    serious geli woooo...

    BalasPadam
  12. Jadi lelaki duludolu, baru tau apa yg lelaki minat, pandai, huhu

    BalasPadam
  13. ayoooo seksa betul tgk yg lari tak berbaju tuh...
    selamba je mmg tarak malu itu pondan

    BalasPadam
  14. eee...memalukan je..aduyaiii..dunia..dunia..tak sakit ke besarkan yang 'atas' tu??

    BalasPadam
  15. Loya tekak saya tengok pondan pondan tu. RM 40? Wow!

    BalasPadam
  16. Kalau waras, Putera Katak pun tak nak dekat dengan Cinderella ni... hiks!

    BalasPadam
  17. elok libas jeew punggong pondan tu dalam 10das sebelom di anta pulang..sbagai tanda kenangan dan peringatan..kalau denda penjara...senang jew bayar..betoii x?

    BalasPadam
  18. saya sebagai perempuan pun malu laaaa nak tengok....opppsss lupaaaaa ini kan pondan..selalunya pondan kan lebih berani dari perempuan sejati huhuhu

    BalasPadam
  19. Aduh.. Bro Mazidul kenapa kasi gelapkan gambaar buah dada dia... tak aci .. dia kan maklukh lelaki je.. hehehehhe...

    BalasPadam
  20. bila neon suram, pulak tu pening dengan sabu juga araknya... semuanya jadi bambang...

    BalasPadam
  21. kekadang kita tidak boleh sisihkan mereka.......ada yang ingin berubah , tapi tida sokongan dan bimbingan

    BalasPadam
  22. kasihan juga nampak mereka jadi begitu . kalau makbapa mereka nampak mesti sedih.

    Mereka tidak minta dilahirkan sedemikian , tapi apa boleh buat. Ini mungkin percubaan daripada Tuhan kepada mereka. Nak ukur bagaimana teguh dan kuat iman mereka.klu mereka lalai , maka jadi la begini ....buat sana buat sini . nak tambah itu ini.

    Kita tak patut marah dan perli mereka. cuba fhami perasaan mereka. didik dan beri tunjuk ajar kpd mereka dan bukan perli.

    Memang sakit mata dan jijik lihat ,tapi mereka juga manusia seperti kita.punyai mak yg lahirkan mereka.

    Manusia yg mempunyai naluri atau sikap yg btentangan dengan jantina mereka patut dididik dari kecil dan dilatih.

    BalasPadam
  23. wah..gile ah..smpai bukak baju..

    nasib bukan yang original..ahahahaha

    BalasPadam
  24. Encik Mazidul

    Tolong tengok FB Germany sek Drop. Katanya untuk isteri, kalau kena anak gadis kita macam mana? Saya risau tapi tentu En mazidul boleh tolong sedikit sebanyak. Terima kasih

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.