Jumaat, Oktober 25, 2013

TERUS SEBARKAN GAMBAR INI SEHINGGA PEMBUNUH DIBERKAS (MOHON SHARE DI LAMAN SOSIAL)


Pelbagai soalan timbul mengenai pembunuh pegawai bank, Norazita Abu Talib, 37 tahun. Untuk rekod, mangsa telah selamat dikebumikan pada kira-kira jam 7.30 malam semalam di Kampar, Perak.

1. Bagaimanakah suspek, warga Indonesia boleh tinggal di Malaysia menggunakan kad pengenalan palsu sekurang-kurangnya selama setahun?

2. Bagaimanakah dia berpeluang menjadi pengawal keselamatan dan lebih pelik diberikan hak untuk menggunakan senjata api?

3. Bagaimanakah TANPA memiliki lesen  senjata api, dia dibenar menggunakan pump gun?  

Setakat ini, suspek masih diburu oleh pihak polis.

Usah sesekali kita berasa jemu untuk menyebarkan gambar suspek sehingga dia diberkas. Dia boleh cuba bersembunyi tetapi akan tetapi terserempak dengan manusia. Manusia bakal bertindak membekalkan maklumat tepat kepada pihak polis dengan menghubungi hotline 03 2052 9999.

Mohon bantuan semua, sila SHARE entri ini.

Jangan biarkan penjenayah itu berpeluang menarik nafas lega biar sesaat sekalipun apatah lagi berjaya memboloskan dirinya ke negara asal.

Klik di sini.

13 ulasan:

  1. ya tentu kita merasa menanggung jawab juga bagaimana hal ini boleh. Kejadian benar2 telah membuka mata kita tentang pentingnya tetangga kita

    BalasPadam
  2. begitulah resam manusia...sudah terhantuk baru terngadah...

    BalasPadam
  3. Saya Rasa suspek Tu dah balik Indonesia melalui jalan tikus.

    BalasPadam
  4. Buru sampai ke lubang cacing.. kejam sangat ni.nnn

    BalasPadam
  5. Mari lah kita sama2 berdoa serta bersolat hajat agar c pembunuh dapat d tangkap serta d jatuh kan hukuman yg setimpal seperti mana mengalir nya darah c mangsa. Aminnnnn........

    BalasPadam
  6. Penjenayah pernah bekerja di pejabat saya sebelum dia bekerja sebagai pegawal keselamatan di Ambank sebagai security guard pejabat. Orangnya rendang, pendek dan gempal.

    BalasPadam
  7. salam bang..betul ke ni profile facebook jahanam tu?
    https://www.facebook.com/ardi.putrakatela

    BalasPadam
  8. dari Facebook suspek, saya mengesan teman suspek yang menggunakan ID FB : Durux Ode juga bekerja sebagai pengawal keselamatan di Muaz Force..mohon disiasat.

    BalasPadam
  9. Melalui FB sy tgk isteri ya ada satu lagi account FB: Helpia Ardina. Diaorg guna bahasa yg susah nk difahami. Google translate pun x dpt - Muna is an Austronesian language spoken principally on the island of Muna and the adjacent (nowthwestern) part of Buton Island, off the southeast coast of Sulawesi in Indonesia.

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.