Ahad, Oktober 27, 2013

APAKAH ANTARA SENJATA AMPUH MENDEPANI GANGGUAN JIN?

"Untuk mengelakkan rumah daripada diceroboh, pemilik antaranya membina pagar tinggi dan dilengkapi oleh CCTV. Bagi pegawai dan anggota keselamatan, untuk mengelakkan nyawa diancam dek penjenayah, mereka dibekalkan dengan senjata api sebagai kaedah mempertahankan diri. Apakah pula senjata paling ampuh untuk kita mengelak diri daripada diganggu oleh makhluk halus seperti jin?," itu soalan dikemukakan oleh penasihat kru Penyingkap Fakta, Ustaz Zaharuddin Zainal Al-hafiz.


Soalan itu telah lama bermain di fikiran dan berulangkali saya dengar. Barangkali ramai juga pembaca cuba mencari jawaban kepada soalan sama. Lazimnya, majoriti kita hanya terpinga-pinga, terkejut dan berasa ilmu di dada tidak mencukupi setiap kali berhadapan dengan kes gangguan jin.

Di sepanjang Forum Paranormal 2.0 dianjurkan oleh pelajar Teknologi Pengurusan Maklumat di kampus UiTM Puncak Perdana malam tadi, banyak soalan berhubung dunia paranormal dirungkaikan, klik di sini.

Untuk rekod, Ustaz Zaharuddin, graduan lulusan Universiti Al-Azhar, Mesir, kini bertugas sebagai guru dan imam masjid di Sungai Besi, Selangor. Beliau insan tidak pernah kedekutkan ilmu, bersifat mesra dan sentiasa merendah diri. Justeru, anak kelahiran Melaka itu telah dilantik sebagai penasihat kru Penyingkap Fakta, klik di sini.


Kru Penyingkap Fakta dipertemukan dengan Ustaz Zaharuddin pada Oktober 2011 di Ulu Bendul, Kuala Pilah, Negeri Sembilan. Tatkala tinjauan dijalankan di lokasi terbabit, beliau berjaya merakamkan gambar pegun di atas. 

Klik di sini untuk membaca perincian fakta amat menarik.

Satu pengalaman unik buat semua.

Kepada kelompok masyarakat atau pemilik syarikat korporat berkeinginan mengetahui secara lebih terperinci mengenai dunia paranormal, sila hubungi kru kami, En. Shahrul Ashraf Salehuddin di talian 019 270 9061


Kami bersedia untuk memenuhi undangan menjadi panel forum paranormal untuk mengisi tabung Penyingkap Fakta dan pada masa sama menawarkan perkhidmatan merawat kes gangguan jin menggunakan kaedah rawatan Islam dibantu kepakaran Ustaz Zaharuddin, dengan izin Allah.

Kami juga mengalu-alukan sumbangan individu atau syarikat berminat untuk menaja aktiviti kami pada masa akan datang samada dalam bentuk barangan atau wang tunai.

Untuk mendapatkan Kasturi Syifa', minyak diaurakan dengan bacaan Al-Quran dan ayat Syifa', sila hubungi Puan Lin di talian 012 6277 300.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.