Jumaat, November 08, 2013

STIM ITA LEMBUT TERHADAP SEKS BERSAMA REMAJA SENTAP SEKETIKA (18SX)

Blogger lelaki gay, Ita Lembut, telah menjadikan blognya private, hanya boleh diakses oleh kelompok gay sahaja. 

Sejak 4 November lalu, blogger terbabit secara bangga mempamerkan rakaman video dia mengadakan hubungan seks songsang dengan remaja berusia lingkungan 16 tahun, klik di sini.

Di bawah, satu daripada screen shot daripada rakaman video terbabit.


Apakah sebenarnya dicari oleh blogger berbangsa Melayu dikenali sebagai 'Ratu JB'  dan kini dipercayai menetap di Johor itu? 

Hujahnya mudah. Pada usia 16 tahun, remaja terbabit  masih tidak layak membuat keputusan dewasa. Dia tidak sepatutnya diperlakukan sebegitu rupa hanya untuk melampiaskan nafsu serakah blogger terbabit.

Lelaki mengadakan hubungan seks dengan gadis di bawah umur samada dipersetujui atau tidak, boleh disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol. Sabit kesalahan, pesalah boleh disebat dan dipenjara maksimum 30 tahun.  Itu jika kes membabitkan lelaki dan perempuan. Kalau kes membabitkan lelaki dewasa dan remaja lelaki di bawah umur? 


Saya tidak kepingin membuang masa menulis berulang kali mengenai kegiatan gay. Namun apabila Ita Lembut dengan bangga berkongsi pengalamannya serta memaparkan rakaman video dia mengadakan hubungan seks dengan remaja, tindakan itu saya anggap terlalu melampau.

Informasi terkini itu disalurkan oleh pembaca, klik di sini.

Untuk rekod,  Ita lembut bukan nama asing di kalangan gay di Malaysia. Blognya mencecah hits lebih 1.2 juta sekaligus menjadi ikutan ramai lelaki songsang.

Klik entri terdahulu, saya nukilkan kira-kira 2 tahun lalu berhubung kegiatan blogger itu dan rakan seperjuangannya, kini telah 'bersara' memaparkan gambar dan rakaman video seks di blog, Sherita Aziz.

Benar, Sherita, guru gay mengajar di Kelantan. 

Setiap kali kegiatan Ita Lembut didedahkan,  dia melaksanakan pendekatan sama, menjadikan blognya hanya boleh diakses melalui jemputan sahaja.


Kepada mereka berstatus ibu dan bapa, usah sesekali menafikan kebarangkalian bahawa sebilangan anak remaja mampu terpengaruh dengan pujuk rayu gay dan menjadi mangsa mereka. Justeru pantau aktiviti anak di laman sosial serta teliti identiti kenalan mereka. Pada masa sama, ambil tahu dengan siapakah mereka bergaul seharian.

Melalui pendekatan sesuai, isu gejala gay antara bakal disentuh oleh fasilitator profesional, sekiranya ibu bapa berpeluang menghantar anak remaja ke Bengkel 3 dalam 1, klik di sini. Saya yakin, ilmu diraih oleh peserta mampu dijadikan bekalan untuk mereka membuat keputusan lebih tepat di sepanjang kehidupan.

Barangkali ramai sudah mula melupakan kisah lelaki Melayu, Ariff Alfian Rosli berkahwin dengan pasangan sejantina sebelum ini di Dublin, Ireland. Tindakan lelaki itu tidak tercapai dek akal majoriti daripada kita semua namun tetap berlaku.


Klik di sini.

Untuk bahan bacaan tambahan, klik di sini.

4 ulasan:

  1. Salam, encik Mazidul ada berapa blog? saya tahu blog yang ni je...aduh..kena gali lagi ni...buat panduan...

    BalasPadam
  2. Terima Kasih Tuan Mazidul kerana berkongsi informasi yang berguna untuk kita. Sebagai ibubapa lebih berhati -hati memantau tingkah laku anak2 kita.....Tuan Mazidul harus di puji kerana selalu menegakkan PAKSI kebenaraan dan memberi maklumat yang berguna untuk rakyat umum seperti saya agar lebih mengetahuai pekara yang jarang di bangkitkan. Walaupun saya Rakyat Singapura hampir setiap hari saya akan melayari BLOG Tuan....Bagi saya blog Tuan menjurus kepada berita semasa....Tanpa berselindung...Sungguh TEPAT dan PADAT penuh KEJUJURAN... Hanya Allah yang dapat membalas kepeduliaan Tuan Mazidul tentang isu2 sebegini. Harap sama2 kita membuka minda dan mengorak fikiran agar sama membantu Generasi Muda untuk menjadi insan yang berguna....Akhir sekali semog Allah memberi seribu Rahmat buat Tuan dan keluarga.

    BalasPadam
  3. tu la maslahnye skang ni .. makin ramai yg mempertahankan perkara ni .. kononnya hak kemanusiaan. Klau la berlaku kat negara kita, rasanye dah jadi mcm negara omputih .. takde tatasusila .. kawen sejenis .. zuriat pon kot tabung uji je kot.

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.