Selasa, November 19, 2013

REMAJA HILANG DITEMUI BUKAN DI VILLA NABILA (EKSKLUSIF)

Remaja, Izzat Izzudin Husin dilaporkan hilang Sabtu lalu telah ditemui di Flat Desa Mutiara, Johor Bahru, Johor, selepas tengah malam tadi.

Pada ketika entri ini ditulis Izzat dan 2 rakan, lelaki dan perempuan sedang dirakamkan kenyataan di Balai Polis Bandar Dato On. Saya bersama wartawan, Zulhazri Abu Bakar berada di luar balai. Tiada media lain bersama kami.

Maklumat disalurkan kepada kami oleh sumber berkredibiliti.

Sidang akhbar akan diadakan oleh Ketua Polis Johor.

Published with Blogger-droid v2.0.10

12 ulasan:

  1. kannnnn.......dh aku duga yg bdak ni xde kt villa nabila,menyusah kn tul r bdak2 ni..

    BalasPadam
  2. KahKah.. Ramai dah kena game la nie...huhu Tapi macam mana bleh melalut ke villa nabila lak? pelik betol..

    BalasPadam
  3. 1Mlaysia kecoh d buatnye . Manema pegi Pengawasan ibu/bapa . tanggung jawab ntah letak kat mana .

    BalasPadam
  4. Tahniah buat PDRM kerana berjaya menyelesaikan kes budak hilang tu.

    BalasPadam
  5. Kisah sbnr masih belum diketahui. Yg pntg dh jmpe bdk tu dlm keadaan selamat. Jgn buat lg ye..nnt mak mrh. Hehhe

    BalasPadam
  6. di main game di cyber cafe lah tu...... terlalu asyik hingga lupa hendak pulang rumah.

    BalasPadam
  7. Budak-budak tu tak ada apa-apa pun … tetap menjalani kehidupan macam biasa

    Darah muda memang begitu, tempat-tempat begitu yang hendak diteroka … menyahut cabaran lah katakan

    Orang lain yang buat kecoh, buat spekulasi tak tentu pasal …. Banyak ssangat tengok cerita seram …

    BalasPadam
  8. Balasan
    1. Ini mengalahkan rancangan Bang Bang Boom...wakenabeb...

      Padam
  9. Yang tukang sebar lagy bijak.. tahniah~ :3

    BalasPadam
  10. ooo..kena sorok dengan hantu tetek rupanya..

    BalasPadam
  11. Bangeng bertingket-tingket..... 1M kna bang2 boom percaya bnda tahyul... Sedap2 berjoget letih blk umah awek....makbapak risau ckp hilang .... Boleh wat flem ni

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.