Rabu, Januari 28, 2009

Misi Membantu Masyarakat

Jangan lupa menyaksikan 360 malam ini jam 9 malam.

Kes kuari beroperasi tanpa lesen di Rawang, Selangor- selesai

Kes lori berat menjadikan lorong berhampiran kawasan perumahan di Klang, Selangor – selesai

Paparan terbaru ..

Masalah gerai milik Majlis Perbandaran Selayang di Selayang Indah dimonopoli warga asing.

Penduduk Taman Tun Sardon, Gelugur, Pulau Pinang dihimpit masalah air najis akibat sistem pembentungan tidak sempurna.

16 ulasan:

  1. Salam saudara,
    Terima kasih keatas wujudnya rancangan 360. Serba sedikit dapat menyelesaikan masalah masyarakat. Ternyata sesetengah pihak mahu glamor dahulu baru selesaikan masalah masyarakat. Iyelah... masalah yang berlarutan selama beberapa tahun boleh diselesaikan secepat mungkin setelah masuk tv. Taniah sekali lagi keatas 360... teruskan usaha murni anda...

    BalasPadam
  2. kenapa bila 360 bongkar baru pihak "tertentu" ambil tindakan???
    Kalau 360 buat dono je...amacam?

    BalasPadam
  3. Tidak adil malah satu jenayah apabila warga asing boleh berniaga sesuka hati apabila peniaga-peniaga tempatan terpaksa membayar lesen, menghadiri kursus kesihatan dan mendapatan suntikan mencegah jangkitan penyakit jika mahu berniaga.Rajin atau pandai mencari kesempatan tidak boleh menghalalkan perbuatan yang salah.
    Sepatutnya mereka warga asing mengisi kekosongan, bukan menjadi pesaing warga tempatan...

    BalasPadam
  4. isu yg terbaru di low yat mengenai warga asing berniaga bro xwat ke

    BalasPadam
  5. Aduan rakyat disekat
    Rungutan penduduk setempat
    Datang 360 mengangkat
    Tidak kira jauh atau dekat

    Sifat mulia penuh berkat
    Kerja ikhlas hati tekad

    Bukan mengejar pangkat
    Hanya satu niat hakikat
    Untuk membantu masalah masyarakat

    BalasPadam
  6. Shabas Bro & 360...

    malam ni harus Gua nunggguuuuu!!!!

    BalasPadam
  7. Tentang warga asing ni, mungkin kita sebagai rakyat sama2 kena bersuara lebih lantang.... supaya pihak yang berkuasa betul2 bingkas bangun dan bertindak.

    Takut laa...kehadiran mereka ni bukan saja mengganggu keselamatan penduduk tempatan tetapi seperti mazidul tulis ni, telah menutup sebahagian dari periup nasi golongan peniaga kecil.... kesian gak mereka ni..

    BalasPadam
  8. PBT oh PBT yang terlepas pandang...PBT lagi

    BalasPadam
  9. Ha encik, nak tanya sat. Apa yang diertikan dengan 360 tu. yalah, apa maksud dia encik?

    BalasPadam
  10. Bro Gua ....angin Gilak nih!!!!

    Gua on jer TV tadi.....
    Nak layan 360 tadik...
    Tut...tut...tut...
    Signere tak dapat daaaaaaaaaa!!!!

    Gua harap pasnih Pihak A _ _ _ O
    Buat lah sesuatu bila hujan!!!!!
    Bayar doiiiit mahal 2
    Tapi siaran..HAMPEH.COM.MY

    Yang Kecewa
    DJ EPOI

    BalasPadam
  11. alamak, yg last tu tak tengok la sebab dok layan anak betong... di tv9

    BalasPadam
  12. salam saudara,
    Waktu siaran 360 boleh ke diubah? Ini kerana, selalu miss... contohnya lewatkan sejam ke pe ke?

    BalasPadam
  13. lewat sejam ok gak..trus tgk ally kol 11..wawawawa.... :P

    BalasPadam
  14. Siaran 360 boleh disaksikan melalui tv3.com.my

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.