Jumaat, November 12, 2010

Rengekan 'Sandwiched' Sejantina (BUKAN Untuk Bacaan Pembaca Berusia 18 Tahun Ke Bawah)

Melalui pengamatan saya pada tahun 1992, terdapat segelintir pelajar lelaki lembut menuntut di Institut Teknologi Mara kini dikenali sebagai Universiti Institut Teknologi Mara, UiTM Shah Alam, Selangor.

Mereka bersifat sama, gemar berjalan berkumpulan sewaktu pulang ke kolej selepas tamat kuliah. Kerap kali mereka diusik, dijadikan bahan gurauan pelajar lelaki lain. Dua daripada lelaki lembut itu kini menjadi pereka fesyen dan make up artist berjaya dan dikenali ramai.

Namun pada ketika itu tidak pula kedengaran dakwaan lelaki lembut terbabit melakukan hubungan songsang atau di luar tabi'i sesama jenis.

UiTM, institusi pengajian tinggi, IPT khusus untuk pelajar bumiputera, majoriti berbangsa Melayu. Budaya couple atau berpasangan lumrah pada waktu itu. Pelajar jurusan kejuruteraan contohnya berpasangan dengan pelajar Sains Kesetiausahaan, SS14, kursus dianggap glamor.  Glamor kerana majoriti pelajar perempuan kursus terbabit bijak bergaya dan menjaga keterampilan sekaligus mampu memikat perhatian ramai jejaka.

Jam 6.15 petang tadi, saya menghubungi kenalan lelaki, bekas penuntut jurusan SS14 di UiTM Pahang, kini berusia 37 tahun dan bertugas sebagai Pengurus Kompleks.

"Masa batch aku dulu, tahun 1991, cuma ada 4 students lelaki, tak ada lembut. Senior aku pun ada 4 orang, cuma satu lembut tetapi bukan jenis dibuat buat," ujarnya.

Dia kini mempunyai 3 cahaya mata berusia di antara 7 bulan dan 8 tahun.

Begitulah senario pelajar UiTM pada ketika itu, biar pun sebilangan berperawakan lembut namun tidak pernah dihubungkaitkan dengan gay.

Namun kebelakangan ini terbit pelbagai cerita kurang enak didengar. Tidak dapat dipastikan samada catatan itu sekadar dakwaan atau kenyataan.

Baca coretan berhubung dakwaan kejadian maksiat dilaporkan semakin menular di UiTM Jengka, Pahang, di sini termasuk kegiatan pelajar gay.

Saya percaya sebahagian pembaca blog ini pernah menuntut di UiTM mahupun di IPT lain di negara ini.

Mungkin ada cerita berhubung kegiatan pelajar IPT gay boleh dikongsikan di ruangan komen tampalan ini.

Lelaki gay sering mendakwa mereka juga menempa pelbagai kejayaan dalam kehidupan, memegang jawatan tinggi dalam kerjaya dan hidup mewah. Fakta itu tidak disangkal dan bukan niat saya untuk mempertikaikan keupayaan mereka. Berikutan itu mereka mampu berkunjung ke kelab gay eksklusif dan premis menawarkan perkhidmatan seks sejenis berselindung di sebalik rumah urut.

Biarpun berperwakan kemas dan bergaya, di dalam diri mereka tersembunyi nafsu songsang, mengintai ruang dan peluang untuk dilampiaskan.

Dalam satu daripada operasi pernah dibuat liputan di Kuala Lumpur, 3 lelaki pelanggan pusat urut didapati melakukan hubungan seks sejenis secara berkumpulan, one of them sandwiched in between.

Sewaktu diserbu polis, mereka betiga bingkas bangun daripada posisi asal, terpinga-pinga sambil tangan mencari tuala untuk menutup tubuh tanpa dibalut se urat benang.


Bayangkan betapa garaunya suara rengekan mereka ketika menikmati tubuh sejantina. 

26 ulasan:

  1. Alahaiii....burger kat entry saya lagi banyak lapis. Camner tu? Hehehehe....

    BalasPadam
  2. Bunga, burger awak namanya 'orgy' ke?

    Ha! Ha! Ha! Ha!

    BalasPadam
  3. nasib baik saya dah berumur 18 tahun ke atas. hehehe

    BalasPadam
  4. Bang, aku nak makan burger pon uwweekkk....Teringat Sandwitched.. hahaha

    BalasPadam
  5. mak ai....masa tgk diorg tu mesti rasa nak muntah ek...

    BalasPadam
  6. sandwich laa..bkn sandwitch :P

    BalasPadam
  7. sebab semakin ramai orang boleh menerima golongan lembut ni dalam kelompok hidup, treat them as who they are sebab itu diorang semakin berleluasa. Sebab kebanyakan lembut ni adalah yg dibuat2 kerana ikut2 kawan, bukan sebab naluri semulajadi nak jadi perempuan. Dosa pahala ditolak ketepi hanya sebab nak memperjuangkan aspirasi yang ntahapahapantah.

    BalasPadam
  8. apo? bro suh bayangkan??
    Tak sanggup nak bayangkan...
    eiii.... geli sungguh.
    Makin ramai kaum nabi Luth...
    nak kena telan dek bumi ke?

    BalasPadam
  9. saya bekas penuntut di UiTM dan skrg saya merupakan penuntut di UPSI..
    mmg x dapat dinafikan di UiTM ramai lelaki lembut tetapi di sini pun ada..
    ada yang siap make up lagi kalau pg kelas...kening diukr macam perempuan...jalan pun mengalahkan perempuan..
    gejala lelaki lembut ni mmg makin menular..
    mereka macam satu pnyakit bjangkit..
    salah pilih kawan pun boleh buat merek 'bertukar'..
    tetapi yang kita nampak dalam akhbar, penuntut di UiTM yang banyak dikontroversikan...
    sedangkan penuntut di universiti lain juga ramai yang spesies begitu..

    BalasPadam
  10. euuuwww..tak terbalik ke eyh bilik dorang tu??hahahhaha

    BalasPadam
  11. bandar permaisuri dah jadi port...semak kepala aku..rasa nak bakar je kondo2 kat situ...hahahha



    Rancangan Akademi AlQuran dan Imam Muda Agenda Yahudi dan Freemason

    BalasPadam
  12. UiTM Shah Alam, utk fakulti Seni Reka (belajar filem dan sebagainya itu), ada di cawangan Puncak Perdana. Fakulti TEKA katanya. Saya sendiri nampak memang ramai golongan sebegitu..

    Gay saya tidak pasti lah.

    di UiTM Pahang sana pula, selain dari yg disebutkan Sdr Mazidul, ada juga aliran dakwah (ntah betul ntah tidak pasti sejauh mana aktif), tetapi menurut mulut kawan saya yg ada anak belajar di sana... golongan itu agak agresif juga...

    BalasPadam
  13. dunia akhir zaman..mcam2 dah jadi..
    sy sendiri sgt anti kt lelaki yg buat2 lembut ni. rasa geram sgt. tempat saya sndiri pun tak terlepas dri golongan 'mak' ni..hmm..smoga mreka dberikan hidayah

    BalasPadam
  14. euww...geli...
    tp benda2 mcm ni mmg xmustahil..
    universiti mana2 pun sama je..

    masa sy stadi dlu ade sorang mamat lembut ni duduk sebelah kami tggu turn kat pusat kesihatan univ.
    yang peliknya ble kami silang kaki..die pun ikut skali.
    ble kami bace magazine,die pun bukak buku..tapi yg best nye ble kami tayang wedges tinggi,die ternganga xboleh tayang pape..haha

    dah la jalan catwalk bagai..aish..ape la nk jadi.

    BalasPadam
  15. acu penah ada kenalan dari kenalan lelaki lembut..bila setiap kali ke kuliah,dressing nye mengalahkan kaum hawa...kadang2 di leher bertampal plaster hasil "gigitan" di malam hari...banyak cerita yang dikongsi kan dengan acu...apa yg dibuat..siapa pasangan nye...macam2 lagi...

    perasaan acu setiap kali mendengar cerita dia...GELI GELEMAN...

    BalasPadam
  16. cane eh suara garau masa merengek..
    hahahahahahahaha...

    BalasPadam
  17. saya ada kawan yg berpewatakan lembut masa di sekolah dulu..dia boleh dikategorikan sebagai "jambu" oleh kawan2 dulu..hampir 10 tahun lost contact..baru2 ni ada terjumpa dia di KL..alhmdulillah dia seorg yg berkarier skrg ni..dh ada 3 org cahaya mata pun..yg paling best bila berjalan pergi ketempat parking ternmpk kelibat dia memandu BMW 5s..saya hanya mampu tersenyum....haha..

    BalasPadam
  18. apsal la letak gambar burger tu sbg kiasan... huh... jd tak lalu nak makan burger...

    BalasPadam
  19. eeiiiii.... gelinyaa. rasa nak muntah sekarang jugak. ak yang kaum adam rasa sangat2 malu. giler aper , jantan sama jantan ada nafsu. kalau pondan ak boleh terima lagi maksudnya diaorang tak hipokrit. Jenis gay ni pulak dok berselindung dengan imej "smart" diaorang.

    BalasPadam
  20. lelaki lembut kebanyakan terlebih rengek..kalau memaki pun lebih dia berbanding wanita, bab mengumpat pun sama, kalah wanita sejati,
    bab menfitnah pula, terlebih sifat HUMAZAH dari perempuan biasa.

    bab dendam, kalah dendam berbanding lelaki normal huhuu..kecian..

    "...dan lelaki itu sangatlah CELUPAR, jual alat colek, alat capu, kimia putih muka.." juga dari Uitm..

    BalasPadam
  21. "bayangkan betapa garaunya suara rengekan mereka ketika menikmati tubuh sejantina."

    terbaik....ha.ha.

    anyway, memang betul pun, dulu ada isu lelaki lembut ini. tapi mereka tetap akhirnya lelaki juga. ada yang saya kenal siap beranak empat. tapi lembut tak payah ceritalah...

    sifat lembut ni naturally ada dalam diri. just the way they were born to it (tapi kadang2 environment jugak). cuma beza dulu dan sekarang, dulu istilah gay tak ada. masih lagi dianggap lelaki dan diexpect untuk kahwin dan beranak pinak macam lelaki biasa.

    sekarang?
    kalau muka jambu je pun, dah kena tarik masuk geng gay. WTH

    BalasPadam
  22. Salam
    Abg maz, saya bekas pelajar uitm Jengka 3 tahun lalu. dan utk makluman, program SS41 bagi sains kesetiausahaan telah pun ditukar namanya. Bagi diploma, OM114 bagi ijazah OM221. OM(office management dan bukan sains kesetiausahaan lagi), -rebranding
    Tidak dinafikan gejala sebegitu memang menular. sy kira, pihak berwajib seharunsya membanteras habis-habisan dan takutkan Allah serta menjalankan amanah dan tgjawab diberikan. nyatanya, di IPTA/IPTS, sudah ada golongan cerdik pandai sebegitu membentuk komuniti mereka sendiri. sy difahamkan, UiTM pernah pool kan budak2 lembut ni dlm 1 bengkel kerohanian+muhasabah. tp hasilnya mengecewakan. rupa2nya, bengkel tersebut digunakan oleh pelajar2 ini, untuk lebih mengenali dan saling berinteraksi, dan akhirnya membentuk komuniti mereka sendiri. My lect(Coordinator di Fakulti pendidikan),ingin menguatkuasakan hukuman buang ke atas pelajar2 ini. Sbb dorg ni, bila parents diajak berbincang dan berdepan, tidak pula kelakuan mereka 'lembut' dan sebagainya..mcm lelaki normal. skrg pn, kt fakulti pendidikan, yg bakal jadi pensyarah, bakal jadi guru inilah..ramai yg beperwatakan sedemikian..jgn pula nanti, ada ank murid yg meniru...di IPTA sedniripun, pensyarah ada juga yg begitu..sama2 kita fikirkan--

    BalasPadam
  23. kt uia pon ada juga lelaki lembut ni..ms sy belajar dulu, 'kecantikan' 'dia' mengalahkan pompuan asli,tau..tp 'dia' takdapat konvo w/pon first class..

    ada yg claim jd gay sbb gf kawen ngn org len..wajarkah pompuan dipersalahkan?

    BalasPadam
  24. hmmm
    mmg xleh ckp apelaa
    saya selalu dgr kawan2 budak edu cerita mengenai masalah nie
    yg saya bimbang diaorg ni bakal jadi guru, bakal mendidik anak bangsa
    tp klu mereka begini
    macam mana dgn anak bangsa kita nnt
    klu naik bas rapid tu, ada aje lelaki2 pki make up..menyebabkan saya jadi takut nak tgk mereka ni. harap ada tindakan yg sewajarnya terhadap mereka2 ni

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.