Jumaat, Februari 20, 2009

Air Kitar Semula

9 ulasan:

  1. Sepatutnya pendatang ini ditempatkan di pusat tahanan bukannya dibiarkan merempat begini.

    BalasPadam
  2. perghh!!!
    buat mcm sungai gangga tu...
    cuci2 badan...

    BalasPadam
  3. macam2 penyakit diorang dapat..denggi,taun,penyakit kulit dan mcm2..

    BalasPadam
  4. tolonglah.. tolong lah bawak dorang balik... kesian xillix tgk... ya allah...

    BalasPadam
  5. aku simpati..
    tp jgn rsau dorang kebal penyakit..
    huhuh..

    BalasPadam
  6. but maybe diaorg boleh jadi pembawa penyakit kepada rakyat Malaysia. huhu - ahmad

    BalasPadam
  7. Tak dpt dinafikan kebanjiran warga asing kat Mlysia ni seolah2 tiada nokhtah. Dlm kes ni mmg mnjadi 'pencemaran pemandangan' ttapi KB yakin mereka pun x sangka akan mnerima nasib mcm tu. Semoga penderitaan mereka akn berakhir scepat mgkin.

    'Bangga' satu dgn depa (brdasarkn kes ni).. depa x wat rusuhan (smoga djauhkan) sbgmana trgedi kt kem Sg.Besi dlu.. dh lah 'pnjenayah wrga asing' .. wat onar lagi!

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.