Ahad, Februari 15, 2009

Kekasih Ku Pengkid ( Velantine's Day )

18 ulasan:

  1. acu ada kwn yg terjebak dlm cinta sejenis nie..huh..memang hebat penangan cinta sejenis nie..cemburu lain mcm...

    BalasPadam
  2. ni betulke pengkid? macam susah nak detect la sbb dari belakang je kan...

    BalasPadam
  3. salam bro??
    in this pic,da ladies malay or what??hmm..
    Ade ape dgn Valentine Day ek???
    Benda yg ditegah itulah seringkali ingin dilakukan..
    tapi kita manusia biasa tak lari dari kesilapan..hanya berdoa kesejahteraan saudara islam sedunia..:(

    BalasPadam
  4. apa la yg ada dgn valentine day... takkan sehari jer dalam setahun nak tunjuk sayang kat pasangan... siap ada tarikh pulak tu, 14hb. Februari...

    dah tu pula, dengan sesama jenis... pasangan akhir zaman la ni...

    BalasPadam
  5. Salam sdr MAS,
    semua ini bukan budaya orang Melayu. Pastinya bukan juga amalan agama kita, Islam... MasyaAllah...

    BalasPadam
  6. inilah cabaran dan onak yg harus dilalui oleh generasi muda sekarang

    BalasPadam
  7. Astaga!!!!!

    Abg 2 Hensem kat Luar Banyak lagi.....
    Pasai apa la....pilih kaum sejenis......

    BalasPadam
  8. Hidup Melayu!!!!!!!!!!!!!!

    Mak bapa Melayu sibuk berpolitik
    anak anak Melayu sibuk bersuffle
    Anak orang Cina sibuk belajar

    Anak Cina sekolah sampai ke university
    Anak Melayu sampai ke Pusat Serenti

    Bila anak Melayu susah dapat kerja
    salah kan orang lain, Cina yang jadi mangsa

    Apa hal?????????????

    BalasPadam
  9. pengkid mmg laku..dan lagi boleh dipercayai berbanding lelaki yang ngaku jantan

    BalasPadam
  10. hehehe betul dj epoi...ramai abg2 encem kat luar tu kan...ape lah rasanya cinta sejenis nih...sian derang nih..buta mata dan hati..huhuhu...haru...

    BalasPadam
  11. Alid, anak2 orang Myanmar rak bershuffle ker?

    Cahaya, mula2 couple tu pandang kedepan, bila sedar saya nak merakamkan gambar mereka, tiba2 sama2 toleh kebelakang :)

    BalasPadam
  12. Nauzubillah benda2 cmni tpi ada kenal 2 org yg pengkid .. sorng kt kmpung n sorng lgi kawan keje..

    Semoga smpat brtaubat sblum nafas terakhir..

    BalasPadam
  13. Bang Dul
    Bershuffle jugak tapi indoor
    Kat luar tak berani...
    Takut Makbapa marah
    Takut Orang Ramai Marah
    Takut Junta Marah
    Takut TUHAN depa marah

    he he he he he

    Hebat anak anak Melayu
    Tak Takut apa apa
    Syabas!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  14. sesuai dgn slogan MELAYU BOLEH!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  15. dah takder ke kaum lelaki melayu kat malaysia ni sampai perempuan pun tibai jugak???
    tak bleh nak dibayangkan..

    BalasPadam
  16. Dunia akhir zaman semuanya boleh jadi. Yang sedihnya orang melayu@islam.
    Semoga sempat bertaubat sebelum menutup mata buat selama2nya.

    BalasPadam
  17. saya sokong anak orang melayu suker enjoy memanjang..biler keje entah apa apa entah nak salahkan mah bapak kerana tak anta sekolah bagus..
    biler orang lain maju kate yang bukan bukan.jeles tak bertempat,lepas tue nk rendah diri tak bertempah..cepat mengaku kalah..inikah orang melayu yang dicari??..
    krang kate tak sedar diri marah pulak..tapi sendiri cari penyakit..inilah hasilnyer..anak muder tak terkawal dan terjebak ke dunia songsang..skrang salah saper mak bapak ker mereka????

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.