Rabu, Oktober 12, 2011

BAHANA GILA BONTOT

Isteri dalam pantang dan suami kegersangan, lalu lelaki bergelar ayah, berusia 28 tahun itu bertindak di luar batasan.

Dia meliwat anaknya berusia 23 hari.

Lebih kejam, sambil diliwat, mulut bayi itu dilaporkan ditutup bertujuan mengelak tanggisan anak didengar isterinya, 39 tahun, sedang berehat di luar bilik rumah mereka di Batu Caves, Selangor.

Sebelum ini, kita mendengar dakwaan kes orang tua meliwat orang muda. Dalam kejadian itu, orang muda bertenaga barangkali boleh juga menepis.

Bayi berusia 23 hari?

Dia tidak berdaya.

Baca kes lengkap di sini.

Hemat saya, masalah gila bontot ini juga penyakit kronik di kalangan sebilangan orang dewasa. Sejak dahulu pekerja pusat urat gay juga menawarkan bontot mereka kepada pelanggan lelaki. Cuma bezanya, tiada laporan polis dibuat kerana mereka meredai perbuatan terkutuk itu.

Kata mereka sedap.

Setiap kali kisah gay disiarkan, setiap kali juga kisah malapetakan menimpa kaum Nabi Lut hidup sezaman dengan Nabi Ibrahim a.s disentuh.

Nabi Lut berkata ...

“Patutkah kamu melakukan perbuatan yang keji, yang tidak pernah dilakukan oleh seorang pun dari penduduk alam ini sebelum kamu? Sesungguhnya kamu mendatangi lelaki untuk memuaskan nafsu syahwat kamu dengan meningalkan perempuan, bahkan kamu ini adalah kaum yang melampaui batas. Dan tidak ada jawab dari kaumnya selain daripada berkata, “Usirlah mereka (Nabi Lut dan pengikut-pengikutnya yang taat) dari Bandar kamu ini, sesungguhnya mereka adalah orang-orang yang (mendakwa) mensucikan diri” - (Surah Al-A’raf 80-82)
 
Bagi lelaki gila bontot, semua peringatan itu bak mencurah air ke daun keladi.

18 ulasan:

  1. Sedih memikirkan azab yg ditanggung baby tu

    BalasPadam
  2. berhati binatang! begitulah bila nafsu sudah mengawal hati dan fikiran...

    apa salahnya sediakan duit & cari sahaja pelacur dari menyiksa zuriat sendiri!

    BalasPadam
  3. tidak tertanggung rasanya sakit yang dialami oleh bayi tersebut.saat masih bayi, sepatutnya ditatang dengan penuh rasa kasih, bukan disakiti dengan sedemikian sekali..kesiannya...

    BalasPadam
  4. sedihnya, ya Allah, kau tempatkan lah anak tu di syurga bersama bidadari Mu...

    BalasPadam
  5. Salam Mazidul,

    Kisah yg menjijikkan. Cuma saya lihat berita ini dari sudut yang berbeza. Rasanya isunya bukan suami jijik ini "gila bontot", tetapi menurut laporan lain, dia berada di bawah pengaruh dadah ketika kejadian berlaku.

    Jadi kombinasi nafsu dan dadah itu yang membawa kepada yg lebih parah. Bila dah lalok, tak kira "lubang" apa sekalipun. But I stand corrected. T.Kasih.

    BalasPadam
  6. hmm..
    sy bleh tulis je la..
    nak cadang...
    cadangan tentunya ditolak..

    dicadangkan..
    hukumannya.. kemaluan si ayah, berusia 28 tahun tu jirus asid je... !!

    BalasPadam
  7. bukan berhati binatang lagi nih.. binatang pun tahu sayang anak! ini manusia yg mmg tiada hati dan akal agaknya

    BalasPadam
  8. smti-Akibat kurang penerapan nilai agama terhadap rakyat, tiada pembangunan Kekuatan Islam sebagai Ad-Din dan penyerapan nilai Islam daripada mereka yang cuma mementingkan Politik dan wang, inilah akibatnya. Keruntuhan akhlak kebanyakkannya berpunca dari pusat judi, pusat urut, panggung wayang, lagu lagu luar negara, filem luar negara dan sebagainya yang tidak sepatutnya ada di Negara Islam Malaysia.

    Akibatnya, terlalu banyak berlaku sumbang mahram, maksiat, derhaka kepada ibu bapa, bunuh ibu bapa dan berbagai lagi kemaksiatan.

    Satu dari punca kejadian ini ialah, terlalu memandang serong kepada poligami. he he

    BalasPadam
  9. Segalanya bermula pada pegangan agama kita. Jika takutkan Allah, tidak akan jadi perkara yang dicela seperti ini malah apa jua perbuatan buruk sekalipun. apa jua yang kita lakukan pasti ada balasannya...

    The red rambutan, maaf jika saya berkata...bkn pandangan serong kepada poligami tetapi tindakan org2 yg berpoligami telah mencacat celakan keindahan poligami yang dibenarkan oleh Allah. Baik wanita mahupun lelaki, berkahwinlah kerana Allah bukan kerana nafsu semata.

    Masayarakat kena ada kesedaran, kita sama2 banteras perkara2 yang dimurkaiNya. Semoga pelaku mendapat hidayah Allah. Buat ibu dan anak tersebut, teruskanlah hidup dgn tabah.

    Semoga kita mendapat rahmat Allah selalu...

    BalasPadam
  10. bila nafsu dh kuasai diri begitulah jadinya....aduila apa nk jadi zaman skrg ni

    BalasPadam
  11. totally sick!!!

    harapkan pagar, pagar makan padi pulak!!!

    menangis bile baca akhbar berita ni...

    harap hukuman setimpal apa yang bapak durjana tu buat...

    BalasPadam
  12. salam bro. Kjee tak baca pun berita itu dalam paper sebab tak sanggup tapi saya telah membaca tampalan anda. sedih. rasa nak uwek pun ada. Ya Allah...kau selamatkan bayi itu!!! Hantarlah bapanya ke neraka jahanam!!

    BalasPadam
  13. Sangat sedih bila fikir keadaan bayi itu...kalau boleh minta update keadaan semasa bayi...

    BalasPadam
  14. SMTI..
    penyakit gila bontot semakin kronik melanda masyarakat kita.. moga2 kita dijauhkan dari bala bencana..

    manusia mcm mana yg tergamak buat sampai mcm tu sekali.. luar kotak fikiran saya..

    moga2 juga saya tidak terserempak dgn kes sebegitu di sekeliling terdekat saya kerana mungkin saya tak mampu utk menahan amarah.. lalu melakukan tindakan bodoh.. ntahlah..

    sesak dada dgn isu sebegini yg terjadi..

    BalasPadam
  15. Salam,
    Saya rasa Malaysia ni dah teruk dah..
    Bagaikan hilang pegangan agamanya..
    Tapi bagi pendapat saya dah tiba masanya hukum Hudud dilaksanakan..
    Bukan atas dasar politik tapi atas dasar masalah keruntuhan akhlak semakin berleluasa..
    Tiba masanya untuk kita kembali kepada hukum yang ditetapkan oleh Pencipta kita Allah swt..
    Sesungguhnya Dia Maha Mengetahui..

    BalasPadam
  16. DADAH penuh bahaya & bahana.
    DADAH punca segala angkara.
    DADAH dulu, kini & selamanya?

    S a m p a i b i l a?

    BalasPadam
  17. suspek tu masuk dlm lokap & disoal siasat kan. tau la nasib dia kat dlm lokap tu. kita yg kt luar ni geram pun tak guna.

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.