Sabtu, Oktober 19, 2013

RAHSIA LELAKI NIGERIA ENGGAN DIDEDAHKAN KEPADA GADIS MELAYU (18 SX)

Ramai lelaki Nigeria kononnya berhijrah ke Malaysia  untuk mempelajari Bahasa Inggeris di kolej swasta walhal majoriti mereka sediakala mampu menggunakan bahasa kedua negara kita tanpa sebarang masalah. Cuma loghat dan pengucapan bahasa mereka kekadang amat sukar untuk difahami.

Kebanyakkan daripada kita tahu bahana perlakuan lelaki Nigeria. Mereka bukan sahaja menggoda perempuan tempatan, malah sentiasa mencari peluang untuk memperdayakan mangsa. Jika terbabit dalam kes penipuan menggunakan internet, lelaki Nigeria lazimnya cuba mendekati gadis Melayu, Cina dan India. Gadis berasal dari Sabah dan Sarawak juga dilaporkan turut menjadi mangsa mereka. Sebaik hati mangsa berada dalam genggaman, lelaki Nigeria tidak teragak-agak menggunakan akaun bank gadis terbabit untuk menyalurkan wang hasil penipuan internet. Tubuh gadis tempatan juga diratah rakus sepuas hati hanya menggunakan umpanan kata-kata manis dibisikkan ke telinga mangsa. 

"I asked for a rose, God has given me a garden. I asked for an angel, God has given me, you"

Itu antara ayat manis pernah saya baca tercatat di dalam buku milik nota lelaki Nigeria ketika rumah individu terbabit dan rakannya diserbu oleh pihak polis. Kenyataan sebegitu ternyata mampu mengakibatkan ramai gadis Malaysia tersadai layu di dalam dakapan erat mereka.

Pengakuan gadis Melayu pernah saya temui sebelum ini juga agak mengejutkan. Mangsa bertubuh pendek serta gempal, mendakwa sering didukung ke bilik air. Berasa amat dimanjakan, gadis terbabit lazimnya dimandikan oleh teman lelakinya sebelum dibaringkan di atas tilam empuk dalam keadaan hanya bertuala. Katil kusam sedikit berbau kemudian menjadi medan mereka bergomol dan bergelumang untuk mencapai kepuasan seks. Bayangkan jiwa gadis tempatan selama ini tidak pernah dibelai dek lelaki, pasti mereka berasa ceria sentiasa disanjungi setiap kali bersama teman lelaki warga asing itu.

"Lelaki Melayu mengelak memilih pasangan bertubuh gemuk, lelaki Nigeria berbeza. Mereka amat menghargai tanpa mengira bentuk badan kita," jelas gadis terbabit.

Lelaki Nigeria juga bersifat membujur lalu melintang patah. Wanita sedang dilanda kesunyian, barangkali kerana tidak begitu dihiraukan dek suami menjadi sasaran mereka. Malah pernah wanita Melayu berusia lebih 60 tahun ketagihan seks, berulang-alik ke apartment lelaki Nigeria hampir setiap hari. Wanita layak digelar nenek itu tanpa segan silu turut mengusung anak kecil perempuannya dan gadis cilik terbabit diminta duduk berehat di ruang tamu sedang ibunya  mengecapi kenikmatan mengujakan di kamar kekasihnya. Kisah itu diceritakan sendiri kepada saya oleh gadis Melayu tinggal serumah bersama kekasihnya, juga lelaki Nigeria di Sunway Mentari, Petaling Jaya, Selangor.

"Tatkala mengadakan hubungan seks, lelaki Nigeria itu ketagih menepuk punggung wanita tua terbabit, barangkali untuk tujuan menaikkan nafsu mereka bersama," katanya kepada saya.

Majoriti lelaki Nigeria tinggal secara berkumpulan. Mereka memilih apartment atau kondominuim agak tersorok dari pandangan mata masyarakat setempat Mereka enggan kelibat dilihat terlalu kerap sehingga menimbulkan syak wasangka di kalangan orang ramai. 

"Beberapa kali, ketika membeli barang di 7-Eleven, lelaki Nigeria datang menghampiri saya di kaunter dan menawarkan wang untuk membayar barangan dibeli. Jika tidak dilayan, sebilangan mereka mengekori saya menaiki lif.  Hairannya mereka tidak menekan butang tingkat unit apartment atau kondominium. Mereka membiarkan saya menekan butang lif semata-mata untuk mengetahui lokasi saya tinggal," ujar rakan berusia 24 tahun.

Tentunya situasi sebegitu menakutkan gadis tempatan.

Kepada gadis tempatan tanpa mengira bangsa, berikut antara petanda jelas bahawa diri anda telah dipergunakan oleh lelaki Nigeria untuk tujuan penipuan menggunakan internet :

1. Tinggal serumah dengan mereka dan berasa amat selesa dibelai, dipuji serta disanjung setiap hari.

2. Akaun bank anda digunakan oleh mereka untuk pelbagai transaksi seperti untuk mendepositkan wang dari sumber tidak dikenal pasti atau pengeluaran.

3. Nama anda digunakan untuk membuka akaun jalur lebar di rumah dihuni oleh lelaki Nigeria.

4. Setiap kali mereka berjaya menipu mangsa, anda diberikan wang upah di antara RM100 dan RM200 dan kemudian disusuli membawa anda berhibur sepanjang malam.

Jika anda menyedari telah dipergunakan dan ditipu oleh lelaki Nigeria, sila berhubung dengan Jabatan Siasatan Jenayah Komersil Bukit Aman dengan kadar segera.


4 ulasan:

  1. tapi pelik ada juga yang masih terperangkap dgn awang hitam ni

    BalasPadam
  2. SMTI Bro Mazidul,
    Bravo Zulu On You Exclusive Report About This :)

    BalasPadam
  3. mereka ni mmg ramai kt Malaysia. just tgk EPL Fanzone @astro ch 816. ramai caller dri Malaysia yg sebenarnya penyangak2 afrika ni.

    BalasPadam
  4. Mungkin sebab layanan berbeza dengan lelaki melayu. Sebab tu ramai wanita melayu terjerumus. "Lelaki Melayu mengelak memilih pasangan bertubuh gemuk, lelaki Nigeria berbeza. Mereka amat menghargai tanpa mengira bentuk badan kita,"

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.