Ahad, Oktober 23, 2011

MOHON GURU HOMOSEKSUAL MEMBERHENTIKAN KEGIATAN MENYEBARKAN KECENDERUNGAN SEKS SONGSANGNYA (AMARAN : 18SX)

10 Mac 2011, saya menerima emel dari seorang GURU di Kelantan.

'Abang mazidul,

Saya dlm prosess mengdelete semua gambar dan entry yg berbau (klik) homosexuality.

(Klik) Blog tetap sama tapi conten t(klik) lebih bersih..

Saya harap abg mazidul berpuas hati dan please sekali lagi i beg of you,

Saya ada kerjaya dan nama saya tgh top sekarang di JPN Kelantan.

Please please please ..

I beg you.

Thank you'


Saya mengetahui nama sebenar Sherita dan dia LELAKI.

Wajarkah (Klik) GURU homoseksual mengajar di sekolah sekaligus menjadi pendidik kepada anak bangsa? Biarpun dia mendakwa berjaya menggondol anugerah guru cemerlang di sekolahnya.

Sebelum ini, berulangkali dia diingatkan, jika homoseksual sekalipun, guru terbabit tidak wajar menulis mendedahkan kecenderungan seksualnya secara terbuka sehingga boleh diakses oleh semua pembaca termasuk kanak-kanak dan remaja.

Sherita juga sebelum ini pernah menghantar emel berikut agar tembelangnya tidak terbongkar.

'Salam buat abang Mazidul,

Saya rasa kerjaya saya adalah paling penting, dan juga saya agak ternama di negeri saya (dalam bidang pendidikan). Saya tak nak kerana blog ini, nama saya buruk. It's not worth it.

So saya berjanji janji kali ini, blog saya tidak akan ada apa apa element yg berbau minat kepada kaum lelaki.

Harap Abang Mazidul pertimbangkan.. please, i beg you'

Malangnya GURU ini tidak menepati janjinya.

Untuk rekod, saya teramat menghormati GURU kerana ilmu mereka saya mampu berdikari. Tetapi saya tidak teragak-agak untuk menegur jika mereka terpesong melakukan tindakan bercanggah dengan nilai budaya dan tuntutan agama. 

Dengan perasaan rendah diri, saya memohon CIKGU mengambil tindakan sewajarnya agar tidak terus berkongsikan informasi berhubung kecenderungan seks songsang cikgu bersama masyarakat.

Peliharalah martabat profesion GURU agar terus dihormati masyarakat di negara kita.

Tolonglah.

21 ulasan:

  1. tuan kena siarkan blog tersebut, bg repot sama skmm dan kpm.. setel keje.. takkan nak tgk anak bangsa kita jadi gay suma?? blog bleh delete, adakah kita tau yg sebalik blog, yg seharian tugasan? minta tlg..

    BalasPadam
  2. risau guru ajar benda lain kat anak murid, betul blog boleh delete, perangai bukan boleh delete2 macam tekan butang kat keyboard tu. kena bertaubat.

    BalasPadam
  3. salam, tuan..
    kebanyakan sekolah (if not all)sekurang2nya ada 1 watak mcm ni. my previous school terang2an menonjolkan imej mak nyah.. kaunselor sekolah pulak tu!

    BalasPadam
  4. Salam tuan...

    Saya rasa tak wajar blog pendidik tersebut. Saya tgk pun dah loya..saya takut nanti budak-budk terpengaruh...please do something..Tq

    BalasPadam
  5. Ya Allah, malunya, berilah mereka petunjuk...adui,kenapa lah diorang ni tak de segan silu buat macam ni, adui,ya Allah...

    BalasPadam
  6. Memalukan!!!!!!
    Tapi hakikatnya, semakin ramai guru homoseksual/ pondan.
    Mungkin guru homoseksual kita tak nampak sangat, tapi guru pondan sangat menonjol.
    Saya hairan, bagaimana mereka ni boleh 'terlepas' semasa temuduga dan berjaya menjadi guru pelatih???
    Melalui apa yang saya tahu (semasa saya di sekolah menengah dulu), guru homoseksual ni pula selalunya orang buat-buat tak tahu.
    Tiada tindakan daripada pihak atasan walaupun dah ada laporan daripada pelajar.
    Itulah yang sangat mengecewakan.

    BalasPadam
  7. smti...tepuk dada tanya iman...klu guru dah berperangai mcam tuh, anak muridnyer? mcm ajar anak ketam berjalan..x guna dpt anugerah, tapi masih mcm org x sekolah...

    BalasPadam
  8. Bro, kasi tau la laman web dia...kita ambush dia ramai2. Dia bangga sangat jadi kaum Nabi Luth tu. Tak takut malapetaka dari Allah ke?

    BalasPadam
  9. Klik nama Sherita Aziz di dalam tampalan, it will take you the blog.

    Terima kasih.

    BalasPadam
  10. bro... report sahaja.. kita jangan main2 bab ini.. bahaya.. lantaklah kalau dia guru cemerlang pun.. takut nanti jadi ikutan.. harap abg mazidul ambil tindakan dengan segera

    BalasPadam
  11. Aduh!..
    PARAH!!..
    Kes maknyah,buang bayi,gay,lesbo...
    aduh!..
    Malaysia semakin maju ke depan!...
    Sumpah geli gile tgk post dia yg ini http://sherita4ever.blogspot.com/2011/10/video-aksi-tg-meraba-badan-abang-rimau.html
    diharap amek tindakan cepat..
    takut" membawa pengaruh yang kuat..
    kalau dari Akar dah rosak jangan salahkan buahnya nnt kalau xmenjadi..
    bila tipu daya iblis dah menjadi inila hasilnya...
    Satu satu anak adam dah terpesong..
    persoalannya bila kita nak bertindak?
    Apakah jalan penyelesaian nya?
    Bagaimana nak mengakhiri krisis" keruntuhan moral macam ni??
    Tepuk dada tanya iman..Kalau saf kepimpinan kita sendiri masih enak dibuai mimpi dan fantasi...yang merana ialah rakyat dan negaranya..
    Antara realiti dan fantasi je..
    Kalau nak fantasi senang je Malaysia dah maju menuju wawasan 2020..
    realiti Malaysia semakin mundur dari segi moraliti dan akhlak rakyatnya tidak sejajar dengan pembangunan negara...
    Renung-Renungkanlah

    BalasPadam
  12. saya dah browse content blog cikgu ni, dan saya rasa amat loya.walaupun cikgu ni cuba mengayat abg Dol dengan janji2, tapi dia terus dengan perangainya.

    walau apa pun justifikasi dia untuk menonjolkan seksualitinya, saya amat pasti ia tidak terhad dalam alam maya ini sahaja. Serba sedikit ada yang di"pass" kepada pelajarnya, sama ada secara sedar atau tidak. Orang sebegini, pendapat saya, amat berbahaya sebagai pendidik kerana pendidik itu tidak hanya menyampai isi buku teks tetapi menunjukkan contoh melalui pengaruhnya kepada generasi awal. Tindakan cikgu ini mengekspresi seksualiti serta memberi signal2 luar sedar bukan lagi hal peribadi tapi public, walaupun tiada nama sebenar. Mungkin saya tidak serisau ini jika dia hanya seorang pekerja yang dunianya terhad dalam cubiclenya sahaja, 9am-5pm.

    Abg Dol jangan bagi muka banyak sgt, kasi tapau satu kali. cukup2lah golongan ni kasi alasan nak halalkan penyakit psikologi dorang tu. penyakit mereka bukan baru, dah berlaku beribu tahun dulu. Allah dah cerita apa sudahnya Kaum Lut dan tiada cerita yang paling benar kecuali cerita dari Tuhan-Mu.

    BalasPadam
  13. Masa abang Mazidul ceritakan perkara ini di kedai mamak tadi pun saya dah nak termuntah. Inikan pula nak tengok gambau dia..ngeeeee!

    Tengok entiti pun takde sampai meremang bulu roma begini. Kah kah.

    BalasPadam
  14. oho, inilah kisah itu. masa tahun 2001-2002 gitu, ader lecturer sy iaitu salah seorang panel pengambilan/temuduga guru pelatih bgtau, bila nmpk jer personaliti yg ala2 was2 gini, dier n the gang akan 'ignore' shj borang itu.mmg personaliti n etika perkara penting bg seorang guru yg menjadi contoh kpd murid2nyer. ini spesis dr mana sesat ntah. rasa malu gaks biler ader rakan 'sekerja' begini.

    BalasPadam
  15. guru macam ni patut di ambil tindakan tatatertib agaknya, saya pun bimbang untuk menghantar anak² belajar dengan guru "spesis" ini.

    BalasPadam
  16. jeli, kelantan? sy pernah pernah mngajar di sana! uuuuuuuuuuuuuuu takotnye, semoga dia bertaubat, pendidik kena la seimbang dari segi JERIS :)

    BalasPadam
  17. kalaulah saya tahu guru sebegini sedang mendidik anak saya, saya sanggup tukarkan anak saya ke sekolah lain. Tenangkah hati ibubapa untuk lepaskan anak2 mereka ke tangan guru sebegini?

    BalasPadam
  18. hai...macamana la masa depan anak anak kita dengan adanya guru yang berpewatakkan demikian seharusnya memberi contoh dan teladan yang baikk hmmm.

    Hamba ada anak....

    BalasPadam
  19. cikgu memalukan...pada agama,bangsa apatah lagi negara...
    cantas dia habis2 bro.
    golongan ini pembawak masaalah moral paling besar pada umat manusia sejagat..apatah lagi pada anak2 yang baru nak kenal dunia..

    BalasPadam
  20. en mazidul, saya rasa walaupun blog lama dia dah tutup, saya rasa dia dah pun buka blog baru huhuhuhuhu..... takutnya... nauzubillahiminzalik!!

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.