Khamis, Februari 02, 2012

PELACUR AFRIKA DI KUALA LUMPUR



Lazimnya, majoriti lelaki gemarkan gadis berkulit putih dan gebu.

Bagaimanapun, kita harus akur, minat dan nafsu setiap manusia itu berbeza.

Akhbar Harian Metro hari ini menyiarkan berita berhubung penangkapan 10 wanita warga Afrika disyakki melacur di Bukit Bintang, Kuala Lumpur semalam.

Mereka diberkas oleh pegawai dan anggota Bahagian Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian, IPK Kuala Lumpur berusia di antara 20 dan 34 tahun.

Nampaknya, selain pelacur berkulit putih, sawo matang dan coklat, kini pelacur berkulit hitam juga ditawarkan di pasaran. Melalui pembacaan, sebelum ini pelacur Afrika juga dilaporkan aktif menjual tubuh di Pattaya, Thailand.

Isu menarik ingin saya kongsikan, lelaki warga Nigeria berpeluang memperdaya dan sekaligus meratah tubuh gadis tempatan, Melayu, Cina, India serta mereka berasal dari Sabah dan Sarawak secara percuma. MANAKALA gadis Afrika melacur dan dilanggan oleh warga Malaysia, dibayar di antara, RM200 dan RM400 untuk satu sesi.

Itu bezanya, di antara percuma dan berbayar.
posted from Bloggeroid

5 ulasan:

  1. Apa dah jadi dengan negara kita, pendatang! pendatang!Pendatang...dah boring dengan pendatang ini, saya juga berjiran dengan warga pendatang Pilifin, pemilik rumah kebanyakannya menyewakan rumah mereka dengan PATI ini, aduhai sikap pengotor mereka ini menyakitkan hati.

    BalasPadam
  2. Encik Mazidul kalau nak tenguk depa ni selalu meniaga kat Station One Sunway Pyramid. Selalunya hari-hari tertentu dan waktunya pukul jam 1 am ke atas selepas depa ni habis clubbing kat rain forest dan Helo Bali. Yang mana x laku di club akan datang cari pelanggan kat situ. Selalunya bangsa depa jugak yang berlanggan. Yang confirm semuanya berstatus student!!

    BalasPadam
  3. Ye.. betul di Bandar sunway.. Kebanyakan Negro sana mewah2.. berkereta besar.. dah macam kampung Negro

    BalasPadam
  4. terlalu ramai warga asing di negara kita, terutama kl, sye pun takut bile berdepan ngan warga asing ni, d area kolej sye bersepah dierorg ni.. dtg kolej bukan nak blaja, tapi nak lepak....
    ade segelintir je yg betol2 msuk kelas n blaja, yg lain.. hmm... ntahla.. siap nak berkenalan bagai, ajak kluar smue, sye sndiri pernah mengalami kejadian dipaksa warga asing utk menemani mereka keluar jalan2, tapi sye berjaye menolak permintaan tersebut.. dan mrancang nak buat report polis jike diganggu smula, ~ bile laa warge asing ni nak berkurangan kat negare kite kan? teringin je nak jalan2 ngan aman.. xde rse tkut..~

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.