Isnin, Ogos 08, 2011

Bukan Kerana Nama

Hakikatnya bukan mudah mencipta satu nama biarpun setakat ini '666' belum lagi dikenali semua.

Untuk rekod, kru 666 melaksanakan tinjauan dan kajian kes paranormal bukan kerana nama. Kami lakukan berikutan minat sebati di jiwa kami.

Biarpun aktiviti kami tidak dipaparkan di kaca televisyen, hanya dijadikan sekadar bahan bacaan di blog namun saya menerima laporan terdapat individu mendakwa dirinya sebagai jurukamera kru 666. Lebih daripada itu, tanpa kredit dia bertindak memuatkan lebih 30 gambar saya rakamkan sewaktu tinjauan di laman Facebooknya.

Siapakah individu dimaksudkan?

Jawabannya di sini.

6 ulasan:

  1. org macam ni pown ade...eja cameraman pown salah...ape pown tak bleh...

    BalasPadam
  2. smti..

    bak kata cik Hazrey.. insan kurang kasih sayang.. macam tu la perangai nya... :)

    BalasPadam
  3. kalu dah rempit tu, perangai pon rempit gak...
    tak bleh nak dinasihat/ajar

    BalasPadam
  4. saya rasa mamat tuh nak sangat jadi paranormal team kot.. kalau nak bawak datang jumpe saya, biar saya ajar dia jadi paranormal yg sebenar, tak payah nak menipu sana sini, buat malu je.. kepada semua team2 paranormal kat malaysia ni, semoga berjaya, jangan cepat melenting dengan benda2 remeh2 temeh macam mamat tuh.. buat malu team2 paranormal kat malaysia ni je.. hampeh..

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.