Selasa, Ogos 23, 2011

Kru 666 Muntah Darah

Muntah darah.


 Tamparan kasar meninggalkan kesan.


Tinjauan kru 666.


 Di bilik akhir lokasi 180 pesalah digantung di antara tahun 1960 dan 1993!  

Nantikan paparan khas di blog Penyingkap Fakta 666.

14 ulasan:

  1. tengok pintu pun dah cukup seram dah,apalagi masuk ke dalam...moga dapat rakam entiti asing.

    BalasPadam
  2. seroundmm...ekh salah..serammmm....

    BalasPadam
  3. Tak sabar nak tau cerita ni..cepatlah laporan keluar...harap semua kru 666 bersabar...

    BalasPadam
  4. Bro, kalau boleh cuba cari sejarah pasal Botak Chin... SMTI!

    BalasPadam
  5. askum bang mazidul..sy ade persoalan berhubung tulisan khat yg di dinding penjara yg mcm dlm gmbar tu..sy musykil sama ada yg tulisan khat tu mmg di tulis oleh pihak penjara atau ia kesan atau peninggalan tulisan semasa filem "mantra"...dimana saya ade membaca dri artikel filem mantra yg tulisan tu mmg diorg yg lukis..so mcm mana tu?sapa yg lukis sebenarnya? persoalan ini utk mencari fakta sebenar :D (maaf sbb sy copy paste soalan yg sama,ini krna ia masih tdak terjawab di page 666)

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.