Ahad, Ogos 29, 2010

Pengotor!

Berikut gambar saya rakam, kawasan penempatan pekerja kontrak Indonesia di Kota Damansara, Petaling Jaya, Selangor.


Lihat betapa pengotornya mereka.


Longkang bagi mereka, tong sampah.

10 ulasan:

  1. tak habis2 masala mereka ini. lepas satu, satu....

    BalasPadam
  2. Banyaknya sampah sarap kat Malaysia ni, pencemaran sungai disebabkan diorang ni lah....

    BalasPadam
  3. Kurangkan kemasukan mereka .
    Oprasi nyah pati lebih telus dan berterusan....

    BalasPadam
  4. ala... kalau naik keretapi dari Jakarta ke Bandung tu..... tengok je la sepanjang railway tu...... penuh sampah sarap!!!! macam mana diorang boleh hidup dengan keadaan camtu pun tak tau... yang pastinya memang pengotor!!!!

    BalasPadam
  5. untuk survive mereka memang pakar bermuka-muka, mulut berkata manis, dilihat akur dalam hati dendam kesumat, apa saja cara asal boleh, berpura tidak faham walaupun telah diingatkan berkali-kali..

    konon berilmu wali ... tubuh kebal tak lut keluli.... tapi kenapa tak pergi perang lawan yahudi?

    ironinya silap siapa..? Ya... Malaysia ada undang-undang dan peraturan disaluti amalan penuh timbang rasa atau ada sogok bukan dibawah malah diatas meja..

    anak malaysia .. jagalah dari lamunan selesa yg tak kekal lama waktu masih ada ibu bapa biaya saradiri jika mereka takde cukai pintu pun nanti tak mampu bayar.. ya.. malaysia maju tapi cuba pejamkan mata dan fikir ... apa yang anda ada..?

    BalasPadam
  6. bukan je yang dalam longkang tu sampah-sarap...tu....yang dok membuangnya tu pun sampah-sarap gak tu.....yang itu yang paling busuk & toxic!!! Harus settle yang itu ke dumpster dulu tu....tu penyakit tu semua!!!

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.