Ahad, Ogos 08, 2010

Jenayah Di Malaysia.

Kejadian jenayah kerap berlaku tanpa diduga di negara kita. Rogol, bunuh, rompak, maksiat, kegiatan kongsi gelap antara kes dilaporkan di media massa.

Saya telah mewujudkan satu page di Facebook, Jenayah di Malaysia untuk orang ramai di seluruh negara melaporkan kes jenayah berlaku di kawasan mereka.

Saya percaya jika page terbabit digunakan secara bijak, InsyaAllah maklumat disalurkan sedikit sebanyak mampu membantu pihak berkuasa mengekang dan membanteras kegiatan jenayah di Malaysia.

4 ulasan:

  1. Saya syorkan setiap jenayah yg dilapor pada pihak berkuasa disertakan no report dan balai mmana laporan dibuat utk mengelakkan dari eksploitasi dan pengainayaan...

    BalasPadam
  2. Bersama-sama kita membantu membanteras jenayah

    BalasPadam
  3. salam

    satu tindakan yang bijak saya rasa...sebelum ni pihak berkuasa susah untuk bertindak terutama jenayah kecil yang tak dilaporkan....sekarang ada page fb ada aduan lapor je kt fb..pihak berkuasa boleh pantau fb trsebut utnk cari maklumat terbaru tntang jenayah...syabas Bro.....

    The Dajjal Crimes

    BalasPadam
  4. Salam Saudara Mazidul,

    I heard from friend at Shah Alam. one KFC at Seksyen 13 Shah Alam nearest Extreme Park robbed during Sahur time this morning 18/8. Not only KFC, customers also robbed by robbers. Perhaps Saudara Mazidul can follow up this case.

    Thanks.

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.