Rabu, September 10, 2008

Dirogol 5 Lelaki

Sabtu lalu, gadis berusia 17 tahun mengikut teman lelaki baru dikenali pulang ke rumah di Kepong, Selangor.

Dia kemudian dirogol 5 lelaki termasuk teman lelakinya secara bergilir-gilir. Mangsa ditinggalkan di Taman Shamelin, Cheras dan terpaksa berjalan kaki 5 kilometer pulang ke rumahnya.

Kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan.

Terlalu mudah gadis itu diperdaya.

14 ulasan:

  1. http://pkrpasdap.blogspot.com

    bagus juga cerita nie. abe MIE ada cerita- adik jiran sekampung di Kelantan kena rogol bergilir oleh askar sg buluh, selangor .

    abe MIE ingat dah 3 tahun dah. keluarganya tak tahu selangor, tiba-tiba Mak suruh tolong mak cik sekampung-sebab dia tiada keluarga di bandar. Dia tinggal di rumah abe MIE dan niat membantu hanya allah sahaja tahu, sedih setiap malam menangis emaknya mengenangkan apa berlaku kepada anaknya.

    anaknya dirogol oleh teman lelakinya bergilir. perkara ini berlaku, ketika anaknya hendak kahwin dengan lelaki lain dan askar itu mengajak untuk berjumpa kali terakhir sebelum membawa ke kuang-jalan kuala selangor. sebelum itu, dia tanpa disedari dirogol di damansara damai.

    abe MIE terpaksa cuti 5 hari nak tolong dia. keluarga si perogol asal dari kedah datang meminta maaf, sedih sebab MACAM MANA DAN TIDAK PERCAYA ANAK MEREKA BUAT KERJA INI SEDANGKAN MAK AYAH MEREKA ORANG WARAK, KELUARGA BAIK2.
    Keluarga mereka dari perlis dan kedan- ada yang pengsang bila diberitahu anaknya juga meliwat perempuan itu.

    DENGAR khabar kes ini diaam aje. banyak kali polis dirasuah oleh pihak keluarga (tak tahu yang mana); ada ditukar dan diambil oleh beberapa orang polis; dan polis sendiri mendesaak supaya kes digugurkan. Hairankan. Mentang2 lah orang kampung dia sanggup buat begitu.

    abe MIE tak jumpa dengan keluaga mereka dan tak tanya sebab nanti dia terasa hati. dah kira tolong sehingga tertangkap askar itu bukan senang. hampir seminggu. lelaki itu off tel tapi mak dia berdoa kepada allah dengan air mata,....

    kita buat umpan, alhamdulillah umpan kena. tapi kecewa sebab pihak polis susah hendak beri kerjasama terutama melibatkan askar- mungkin mereka takut kot.

    mungkin balik kelantan raya nie abe MIE nak tanya...dengar khabar perempuan itu kahwin dengan bakal pengantin..KIRA LELAKI ITU SEORANG YANG BAIK DAN MENERIMA PEREMPUAN ITU WALAUPUN KES INI BERLAKU.

    pengajaran- budak2 kampung jangan mudah percaya dengan orang bandar. dan polis jangan suka sangat rasuah. jangan permainkan kesedihan orang dengan wang untuk kesenangan anda.

    BalasPadam
  2. nie kes yang bereport..bagaimana pula dgn kes yang tidak direkodkan...

    zaman sekarang byk kes seperti ini berlaku..ada diantaranya melibatkan mereka yang masih di bangku sekolah...belum lagi yang dh berjaya menjejak kaki di menara gading

    BalasPadam
  3. Nak salahkan siapa dlm hal ni.. tepuk dada tanyalah iman.. sendiri mau ingat lah adik2 oii..

    BalasPadam
  4. kesian nye...
    minta di jauh kan Allah dr jd mcm tu..Amin..

    BalasPadam
  5. Kepada mangsa, saya simpati sangat2 walaupun itu sendiri pun tidak boleh fikir-fikirkan. Bukannya kena beli buku dan baca buku.
    Apapun, benda sudah terjadi, kita yang boleh berfikir ambilkan lagi ia sebagai iktibar. Dan masyarakat kat luar jangan hukum mangsa kerana hidup ini harus menyayangi.

    BalasPadam
  6. Zaman sekarang, macam2 kes berlaku..baik dari segi bunuh,rogol,cerai rompak dan banyak lagi....So sama2 lah kita jaga keselamatan diri sendiri..

    BalasPadam
  7. Assalammualaikum bang

    ( ada orang marah saya sebab tulis salam je... tak pe lah yang baik kita ikut...)


    Kesian gadis itu...

    Padan muka gadis itu...


    Kesian sebab dia lemah, sorang sorang kena belasah 4 orang.

    Masa dengan boyfriend mesti suka sama suka tu... lepas tu bila dah habis yang lain mesti masuk campur punya.

    Padan muka gadis itu, sebab degil tak nak dengar cakap ibu dan ayah, jangan suka suka ikut orang balik rumah atau ibu ayah gadis itu dah pesan JAGA DIRI...

    Itulah pasal... degil membawa padah!


    Jazak Allah hu khairan

    Wasalammu

    Nota:

    AbgMie:
    kena rogol selalunya bergilir gilir, mana boleh serentak, kalau serentak boleh mati yang di perempuan tu he he he

    Lagi satu jangan lah tulis ' jangan percaya orang bandar, orang bandar semua baik baik, yang jahat cuma Penjahat sahaja.

    Ahli politik, pemberita macam abang Mazidul, dan saya sendiri pun orang bandar juga. Saya lahir di Hospital Besar Kuala Lumpur... Kesian orang bandar.

    BalasPadam
  8. tak tau lah masalh mereka nie ada yang tak nak dengar kata org tua,bulan july 2008 saya balik holiday gi m'sia,so saya pergi bandar melaka bersama suami,anak anak dan 2 adik bujang saya,nak jadikan cerita kami saja keluar jalan dalam pukul 12 lebih,kono nak tgk bandar melaka waktu malam,kami jumpa restoran subaidah tak jauh dari kawasan kota a famosa,dah tu 1 jam lepas tu kami nampak ada 1 kereta tu sampai 3 lelaki dan 1 perempuan,mula drive tu keluar muka 1 macam dan kawan 1 lagi tu duduk dkt pokok tak jauh dari tempat adik saya melayan anak-anak,dah tu sekali 1 lagi budak lelaki nie jalan pimpin budak perempuan nie,dari jauh nampak ok je budak tu,sekali bila dah dekat rupanya budak tu dah khayal,masa budak tu ajak dia turun tangga tu dia tak nak,dia keraskan badan dia tak nak jalan,tapi bila dia dah khayal dan lelaki tu kuat,macam mana pun dia turun tangga dengan cara terpaksa kerana lelaki tu kepit dan tarik dia,tapi cara tarik nya tak lah kasar tapi sebab dia kepit perempuan tu,saya rasa dia bawa perempuan tu gi toilet kut,pasal kat bawah tu ada toilet dan ada laluan pejalan kaki kot,pasal saya tak tau macam mana keadaan di dlm tu pasal dan pkl 1 lebih,dah tu bila saya ckp ngan adik saya,dia kata dah masuk kereta pasal masa tu kami pun dah nak balik,dan saya ada bawa anak anak,tkt nanti kalau kawan dia org tu nanti buat hal pula dgn kami,muka kawan dia tu macam kaki pukul punya org,dan saya mengucap panjang,apa kah nasib perempuan tu,dan ini lah masalah remaja sekarang,dan dari sini juga saya kena belajar dari untuk mendidik anak anak dari segala galanya dan didikan agama islam yang penting supaya kita tak menyesal kwemudian hari kerana kurang nya didikkan agama anak anak akan terpesong,terima kasih kepada kedua ibu bapa saya kerana mendidik kami adik beradik ke jalan yang betul

    BalasPadam
  9. nilah yg buatkn sy takut nk menerima cinta org lelaki...sy takut sgt klu2 kene tipu pastu kene aniaya..smpai skrg sy x penah kapel..bkn anti semua lelaki tapi sy sgt berhati-hati..

    kwn mmg ramai tp stakat kawan jela..tak lebih..

    lgpn sy masih blaja..sy ingat nak suro mak ajelah tolong carikan..lepas tu kawen terus..takdela rasa takut sgt..plus,pilihan ibubapa InsyaAllah baik untuk mereka dan baik utk kita juga..

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum,
    murahnya nilai anak gadis remaja skrg semurah spt membeli ikan di pasar
    walaupun sudah byk perkara yg berlaku boleh dijadikan pengajaran tetapi masih ramai lagi yg dok serik2 pergi kpd perbuatan yg sama,iaitu membuat tawaran murah kpd lelaki.Bila dah terlajak,penyesalan adalah perkara yg terlalu murah nilainya

    BalasPadam
  11. bila menghampiri bunga-bunga maksiat maka perkara yang lebih buruk akan terjadi.

    dalam kes ini mangsa yang patut dipersalahkan.

    sudah nyata perkara yang diharamkan agama tetap dibuat si mangsa. Maka terima sajalah....

    BalasPadam
  12. Yg hang pi ikut dia buat apa adik oiiiiii. Hang duduk je la kg tunggu tunang hang. Bukan cek tak kesian kat hang. Tapi yang hang pi caghi lubuk boya pasai apa???hang yg pi cari lubuk buaya, pas tu hang dok ngadap kat situ. Buaya tu pun apa lagi.... Lain kali duduk kat lubuk emas ka, lubuk ilmu ka..... Cek tak dapat nak nolong, cuma hang tima kasihla kat tunang hang tu yg sanggup trima hang. Itu baru org bukan buaya....Sabaq no....

    BalasPadam
  13. KESIAN DENGAR CERITA NI... TAPI SAPA YANG PATUT KITA SALAHKAN ADAKAH IBU-BAPA PIHAK BERKUASA ATAUPUN MANGSA SENDIRI.....

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.