Selasa, September 30, 2008

Profil

Nama: Chai

Warga: Thailand

Usia: 35 tahun

Ugama: Buddha

Pekerjaan: Pengemis sepenuh masa

Bilangan anak: 4

Bilangan isteri: 2 ( 1 di Malaysia, 1 di Thailand )

Pendapatah harian: RM120

Status: Pendatang tanpa izin

7 ulasan:

  1. perghh...syabas...2 isteri tuh...kita yang cukup sifat nie pun tak beristeri lagi hahaahahah...selamat hari raya bang...harap2 bilik anak dah siap dikemas... :p

    BalasPadam
  2. kuat juga..isteri dua...
    orang tua kata jangan pandang sebelah mata.

    yang ada ijazah pun tak boleh pendapatan macam dia...

    satu lagi, APAKAH HUKUM DAN APAKAH KITA MENDAPAT PAHALA KERANA MEMBERI DERMA KEPADA BUKAN ISLAM?

    Kadang2 kita tak boleh beza antara islam dan bangsa apa sebab selangor memang ramai pendatang asing.

    BalasPadam
  3. RM120 sehari x 28 hari=RM3,360 sebulan, setahun =RM40,320;perghh..
    itu blum kira pendapatan isteri lagi..

    Akmal,
    Betapa murahnya rezeki di Malaysia...

    BalasPadam
  4. betul lah kata mimi, boleh pakai kereta sebijik nie..

    BalasPadam
  5. lazat pendapatan ,tapi aku x sanggup jadi mcm tu . mungkin bagi dia cukup bahagia dgn cara hidupnyaa ..

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.