Selasa, Mei 07, 2013

API! API! API!


9 ulasan:

  1. depa nak cam tue ker ???

    aku dah lama bersedia ....

    BalasPadam
  2. apa nak jadi lah macam ni. langsung tak ada rasa hormat. kenapa api kemarahan begini yang diserapkan kepada mereka. padanlah di penang ada diantara mereka yang menunjukkan isyarat lucak kepada Permaisuri agung. Dapat dibayangkan apa akan terjadi 10 tahun akan datang... Selamatkan Malaysia dari anasir perosak dan merosakkan perpaduan kaum.

    BalasPadam
  3. SMTI-tangkap mamat ni hanter ke kem Tentera Melayu DiRaja Malaysia.

    BalasPadam
  4. Wow! Extreme!! Orang macam ni patut migrate ke negara lain je. Penuh kebencian.

    BalasPadam
  5. Jom pergi buat laporan Polis. Budak Cina tak bersunat dan tak cebok ni nak hapuskan Polis.

    BalasPadam
  6. Mana datang semua api kebencian ni...selama ni kita hidup aman. Masing2 ada rezeki masing2. Jangan tamak. Kalau negara ni akcau bilau, orang luar pun x nak datang sini melabur. Apa yang kita dapat, habuk pun tarak. & Plz no outside inteference.

    BalasPadam
  7. depa ni dulu..masuk tanah melayu untuk berniaga ja.juai kain.nama pun tanah melayu.

    BalasPadam
  8. Love for Live

    90% orang Cina di Tanah Melayu adalah banduan dari pelbagai jenis jenayah yang diangkut oleh British untuk mengerjakan lombong lombong timah di Perak, Kuala Lumpur, Ampang dan Puchong. Pelacuran, ganja, dadah, judi dan gangsterisma adalah hasil budaya jahat yang mereka bawa sekali. DAP berasal dari PAP, PAP berasal dari Parti Komunis Malaya. Pendek kata, hampir semua pengndi Cina yang mengundi DAP ialah keturunan komunis dan Banduan darimChina, sebab itu mereka ni keras kepala, kurang ajar dan tak reti hormat undang undang Islam, Negara dan Raja-Raja Melayu serta todak hormat dan memandang rendah orang Melayu serta Bhasa Melayu.

    Pengundi DAP adalah penyumbang kerosakkan Bahasa Melayu, orang Melayu, pengangkut bangsa asing ke Tanah Melayu, mereka menyeludup orang dari China dan Bangla hingga sekarang dan mereka juga menuduh Melayu seludup Bangla dan seterusnya menuduh Bangla mengundi,(tak logik langsung)

    Bukan setakat meniaga kain sahaja.

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.