Selasa, Mei 21, 2013

NANTIKAN PENDEDAHAN SETERUSNYA SECARA EKSKLUSIF

Selesai menemu bual Izan Suhaila Mohd Ali di  Seremban, Negeri Sembilan. Hasilnya bakal disiarkan secara eksklusif di blog ini dan  Buletin Utama TV3.

Berkongsi kebenaran,  biarpun bakal  pahit buat  Air Asia.


posted from Blogger

16 ulasan:

  1. teruskan usaha murni ini abg Mazidul!

    BalasPadam
  2. La warith den. Banyak bersobar jerlah kak. Ni semuo DIA yang kasi dugaan. Moga2 lopeh ni kito tukar kapal torobang naik lain punyo layanan lagi baik. Den pun lopeh ni nak kaborkan dokek semuo warith2 den toksah naik kapal torobang Air Asia lagi. Kang banyak lak duit yang torobang. :)

    BalasPadam
  3. Mazidul dan Karam Sing Waliah, wartawan hebat dan berani. Teruskan paparan anda demi mencari kebenaran dari meraka yang rakus mencari keuntungan dengan membelakangkan tjawab sosial dan tjawab sekitaran.

    BalasPadam
  4. tahniah bang, kerana abg la nasib akak ni terbela, gne la saluran saluran yg abg ada utk membantu akak ni dan sekaligus membuatkan airasia membuat kajian dasar syarikat semula

    BalasPadam
  5. Well done bang Mazidul!! May allah bless you and all the people that has helped this lady and her child.

    BalasPadam
  6. Tahniah Mazidul! Juga syabas kepada Tourism New York, Tourism Vietnam dan MAS.

    Terlajak perbuatan tidak boleh diundur lagi. Maryam anak istimewa ini akan menjadi mimpi ngeri bagi Tan Sri Tony Fernandes lebih2 lagi selepas mengeluarkan kenyataan tanpa usul periksa bagi menegakkan benang basah.

    *Sentiasa menantikan susulan cerita ini. Nak tengok sejauh mana angkuhnya Air Asia dlm menangani isu ni.

    BalasPadam
  7. Taniah Mazidul, jika boleh dapatkan gambar semasa staff AA load dan unload luggage dari perut kapal ke tempat pemungahan,pengalaman saya... beg baru beli.. boleh hancur di kerjakan oleh staff AA semasa load dan unload luggage, sekarang.. saya pilih MALINDO, lebih baik dari AA, tiket pon murah...

    BalasPadam
  8. AA mmg bongkak n sombong.. mentang2 la mereka tu big corporate.. lgsg xnak mohon maaf atas ape yg dah jadi.. boelh pulak kluarkan kenyataan yg membela diri.. tahniah bro Mazidul.. kerana anda membela golongan seperti kami yg lemah dipijak oleh Big Corporate mcm AA ni.. n tahniah MAS.. mmg terbaik..

    BalasPadam
  9. AA perlu ambik pengajaran. Moga2 ini akan jadi pengajaran terbaik buat mereka.

    BalasPadam
  10. Bila siarannya? Saya tak sabar menanti pendedahan eksklusif TV3.

    Air Asia harus malu dengan tindakan semberono yang menampakkan kedangkalan pihak CEO dan stafnya menjaga kebajikan penumpang.

    Hakikatnya, banyak aduan dibuat berhubung ketidakpuasan hati penumpang, tetapi ia terpaksa ditelan begitu sahaja kerana tiada bukti jelas.

    Kita tunggu apa kata pengurusan AA..

    BalasPadam
  11. SMTI-Mari boikot syarikat penerbangan keling ini. Jangan terpedaya dengan syarikat penipu yang pernah disaman oleh Kerajaan Australia kerana penipuan keling tak sedar diri ini. Sama sama kita majukan Malaysian Airline sustem. Kalau kita tempah awal masih boleh dapat murah sama harga atau pun lebih sedikit sahaja. Wawasan 70% penumpang syarikat ini hilang. Mari sama-sama kita bersatu melawan dab jatuhkan keling mabuk minum samsu ini.

    BalasPadam
  12. Apa susah sangat AA naj minta maaf?

    BalasPadam
  13. Apa susah sangat AA naj minta maaf?

    BalasPadam
  14. la..Paroi, org kg den ni..papo mohon akak tu amek perlindungan insuran, if terjadi lg at least tmpt tinggal stay hospital pn xpe..

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.