Ahad, Mei 05, 2013

SIAPAKAH NGOK?


Saya ingin  memberikan penjelasan berhubung kenyataan Marini Kamal di laman sosialnya. Penyokong PAS Kota Damansara TIDAK menyerang Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali sewaktu pemimpin itu hadir di Seksyen 7, Kota Damansara, Petaling Jaya, Kuala Lumpur.

Klik di sini.

Dia melabelkan blog Bersama Mazidul sebagai 'ngok' tetapi pada masa sama meminta rakannya merujuk informasi di blog ini.

Siapakah  ngok?


Pelikkan perempuan ini?


Mel ...

Saya merakamkan gambar flashmob ( klik di sini )  itu  kerana dianjurkan di Kota Damansara, tempat  tinggal saya. 

Klik di sini untuk membaca  laporan saya tulis sebleum ini.

Mungkin Mel dan rakan lain di Twitter boleh menonton rakaman video di bawah. Kesan flashmob di Ipoh, Perak. Flashmob kemudian bertukar menjadi kes jenayah. Bila bilangan ramai, mula berasa mereka itu berkuasa di jalanraya. Polis sepatutnya mengambil tindakan meleraikan perhimpunan seperti itu untuk mengelakkan kejadian tidak diingini berlaku di Malaysia.

@poetanderson di Twitter, sedap cakap. Kalau berjumpa belum tentu kaki boleh berdiri. Keyboard warrior bersepah!


7 ulasan:

  1. Sabar je la abg mazidul.. Diaorg tu mcm.tak ade otal.nk fikir.. Saya rasa diaorg lg macai terukk... Pndai cakap je.. Tp hampeh x de pe.. Mcm org bodoh pun ada diaorg tu..

    BalasPadam
  2. Sabar je laa abg mazidul.. Diaorg ni saya rasa lg macai teruk.. Mcm org bodoh pun ada diaorg tu sy tgk.. Mcm ni laa melayu suka nak jatuhkan org melayu... Perempuan pulak tu.. Dia lg ngok.. Ajar anak dia ikut perangai dia.. Bodohh..

    BalasPadam
  3. SMTI-rilek bro, dia orang ni berani dalam twitter je( keyboard warrior). Kalau berani jom jumpa la, wey Marini Kamal, korang sibuk sibuk sokong DAP tu apa korang apat? Dapat rumah harga 5 juta ke?

    Marini Kamal,
    Tengok sini, bila DAP berkuasa, bina rumah mahal khas untuk Cina sahaja, maksudnya kawasan itu penuh dengan pengundi Cina yang sudah tentunya pilih DAP. Melayu makin hilang kuasa, samada PAS atau PKR. Dan akhitnya Melayu makin terpinggir dan makin hilang dari Selangor, Kuala Lumpur dan seterusnya Malaysia, contoh paling bagus ialah Singura.

    Modus operandi kedua mereka dan sedang dilaksanakan di Pulau Pinang is
    Ah, membawa masuk orang Cina dari Luar sebanyak mungkin dan seterusnya mendapat status PR dan seterusnya akan dapat hak mengundi bila ditabalkan dengan status kerakyatan, masa tu orang Vina akan jadi 70% daripada earga Malaysia dan kasa mengundi mereka adalah yang terkuat.

    Seterusnya merosakkan aqidah Melayu Islam, lenah aqidah hancurlah pegangan dan hancurlah kesatuan serta semangat Melayu dan Islam.

    Merosakkan dan menghancurkan Bahasa Melayu. Itulah yang terjadi sekarang.

    Marini Kamal, dan lain lain apa yang awak nampak? Apakah tahap pendidikan anda? Fikirkan jangka panjang.


    Nota:- "orang Melayu tak cakap ini kalilah, itu cara kominis cakap Melayu.

    BalasPadam
  4. biar jelah kat org yang busuk hati cam tu...yang penting abg mazidul tahu ape yang abg buat...infomasi tu penting...

    BalasPadam
  5. nampak sgt org "cha ya nun alif" ni berlumba2 beranak pinak utk menguasai %penduduk malaysia...TRR: sy sokong pendapat tuan. pengajaran yg terbesar singapura tu ha...tak tau la ape yg ade dlm kepala mereka ni...kalu melayu sokong BN,PAS n PKR ok lg la....kesian org2 yg x de perasaan nih, cakap ikut sedap mulut jer....

    BalasPadam
  6. orang tu banggang tahap cipan... tu semua melayu bodoh. teruskan usaha anda en mazidul...

    BalasPadam
  7. teruskan berhemah encik mazidul...

    memang byk melayu muda bodoh sekarang ni... apa nak jadi bangsa kita ni... satu hari nanti mereka pasti menyesal kerana tanpa sedar jual maruah bangsa sendiri... sedih tengok melayu sama melayu bergaduh.. cina tepuk tangan

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.