Ahad, Mei 12, 2013

ICE CREAM RM50 ( 18SX ) UNIT AMAL PAS DICABAR MELAKSANAKAN MISI INI ATAS DASAR AMAL MAKRUF NAHI MUNGKAR

Diakui, tatkala Barisan Nasional,BN ,  memerintah  SELANGOR, bapok memang  sediakala meriah  menjual diri secara terbuka di Sunway Mentari,  Petaling Jaya,  Selangor.

Berikut  gambar saya rakamkan di lokasi terbabit kira-kira jam 1.30 pagi tadi. Bendera PKR masih lagi berkibar biapun PRU 13 sudah seminggu berlalu.


Sebaik menyedari gambarnya  dirakamkan, bapok itu menanggalkan kasut dan mengacah untuk  membaling  kenderaan saya naiki bersama rakan.

Kenderaan diberhentikan dan saya cuba mendekatinya namun  secara pantas  dia beredar.

Kempunan makan kasut bapok.


Kini SELANGOR  diperintah oleh  Pakatan Rakyat,  PR,  gabungan parti PKR, DAP dan PAS.


Samada BN atau PR memerintah SELANGOR,  nampaknya TIADA  perbezaan ketara di situ. Bapok masih bermaharajalela, bebas  menjalankan kegiatan maksiat.

Oral  seks, 'ice cream'  ditawarkan kepada pelanggan dengan harga RM50 sahaja.

Apa kata ...

Untuk menunjukkan pemerintahan  PR  LEBIH  dihormati,  PR  harus mengarahkan  UNIT AMAL DAN KESELAMATAN PAS untuk turun padang dan  menyergah   bapok  berkeliaran di lokasi  itu  SETIAP MALAM. 

Sebelum itu, kumpulan sama dipersilakan untuk berdiri di hadapan  premis menawarkan  kegiatan judi berkomputer di seluruh SELANGOR.  Molek jika pihak polis di kawasan berhampiran dimaklumkan sekali.


Andai kata  kumpulan  memakai vest berwarna hijau dan berkopiah putih berdiri di lokasi bapok  menunggu pelanggan dan di sekitar  premis perjudian, In Shaa Allah,  dua kegiatan itu akan berjaya ditangani  di SELANGOR.

Tindakan itu  juga  pastinya  bakal menjadi  berita panas kerana PAS sekaligus berpeluang membuktikan komitmen mempraktikkan  amal makruf nahi mungkar.

'Bapok lari  lintang pukang diburu Unit Amal PAS'

Takbir!

PAS  tidak perlu bercakap banyak atau menuding jari kepada pihak lain, rancang dan laksanakan.  Samada  tindakan itu  disenangi atau tidak oleh  DAP  dan   Anwar Ibrahim,  pedulikan. Jika tidak berani, desak kakitangan Jabatan Agama Islam Selangor agar melaksanakan tugas sepatutnya mereka langsaikan.

Sayangi Selangor, hapuskan bapok!

Kepada AHLI UMNO,  dapatkan diskaun  ISTIMEWA RM300, klik di sini.

8 ulasan:

  1. PAS takut...tengok apa jadi dengan Pak Hassan Ali...PKR dah tentu berdiam sebab Anuwar suka benda2 exotik cmni...DAP lagi la suka...ni je cara nak hancorkan MELAYU!

    BalasPadam
  2. 5 tahun dah berlalu, kita lihat pula untuk 5 tahun dari sekarang. cakap memang selalunya lebih mudah. harap bukan saja bapok tapi pendatang asing yang bersepah pun berjaya kerajaan negeri usir dari negeri ini.

    BalasPadam
  3. Ada pihak mula menyalak mengenai bidang kuasa Unit Amal PAS.

    Saya tidak meminta mereka menangkap atau menghukum bapok, CUMA hadir di sekitar lokasi panas itu. Tunjukkan usaha untuk membanteras gejala bapok itu ada.

    Tidak perlu berlari kalau takut benar berpeluh.

    Kalau saya menggunakan tiket sebagai BLOGGER boleh hadir di lokasi, apatah lagi ahli PAS yang hebat.

    BalasPadam
  4. Saya sgt2 berharap Unit Amal PAS dibuka keahlian kpd seluruh penganut Islam walaupun berbeza ideologi politik kerana Amar Makruf Nahi Mungkar adalah tanggungjawab SEMUA PENGANUT ISLAM. Jika ia dibuka kpd umum, saya akan mendaftarkan diri.

    BalasPadam
  5. Saya anti bapuk...kalau saya nampak saya akan simbah dgn air...tak terkira dah bilangan bapok yang dah saya simbah dgn air...sbab saya anti bapok ialah dia telah mengheret anak buah saya supaya melanggani beliau..saya naik angin dan kejar bapok tu...nasib baik lah bapuk tu kuat berlari..kalau saya dapat mmg malang lah nasib bapuk tu...

    BalasPadam
  6. nak nangis aku baca kemponan makan kasut bapok.aduss panas pankreas

    BalasPadam
  7. Kaki perempuan kat pub butterfly sunway mentari minum arak berzina isap ganja ice kena tangkap khalwat cermin diri tu dulu seblm mengaibkan org lain wahai si botak perut buncit

    BalasPadam
  8. Kaki perempuan kat pub butterfly sunway mentari minum arak berzina isap ganja ice kena tangkap khalwat cermin diri tu dulu seblm mengaibkan org lain wahai si botak perut buncit

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.