La warith den. Banyak bersobar jerlah kak. Ni semuo DIA yang kasi dugaan. Moga2 lopeh ni kito tukar kapal torobang naik lain punyo layanan lagi baik. Den pun lopeh ni nak kaborkan dokek semuo warith2 den toksah naik kapal torobang Air Asia lagi. Kang banyak lak duit yang torobang. :)
Mazidul dan Karam Sing Waliah, wartawan hebat dan berani. Teruskan paparan anda demi mencari kebenaran dari meraka yang rakus mencari keuntungan dengan membelakangkan tjawab sosial dan tjawab sekitaran.
tahniah bang, kerana abg la nasib akak ni terbela, gne la saluran saluran yg abg ada utk membantu akak ni dan sekaligus membuatkan airasia membuat kajian dasar syarikat semula
Tahniah Mazidul! Juga syabas kepada Tourism New York, Tourism Vietnam dan MAS.
Terlajak perbuatan tidak boleh diundur lagi. Maryam anak istimewa ini akan menjadi mimpi ngeri bagi Tan Sri Tony Fernandes lebih2 lagi selepas mengeluarkan kenyataan tanpa usul periksa bagi menegakkan benang basah.
*Sentiasa menantikan susulan cerita ini. Nak tengok sejauh mana angkuhnya Air Asia dlm menangani isu ni.
Taniah Mazidul, jika boleh dapatkan gambar semasa staff AA load dan unload luggage dari perut kapal ke tempat pemungahan,pengalaman saya... beg baru beli.. boleh hancur di kerjakan oleh staff AA semasa load dan unload luggage, sekarang.. saya pilih MALINDO, lebih baik dari AA, tiket pon murah...
AA mmg bongkak n sombong.. mentang2 la mereka tu big corporate.. lgsg xnak mohon maaf atas ape yg dah jadi.. boelh pulak kluarkan kenyataan yg membela diri.. tahniah bro Mazidul.. kerana anda membela golongan seperti kami yg lemah dipijak oleh Big Corporate mcm AA ni.. n tahniah MAS.. mmg terbaik..
SMTI-Mari boikot syarikat penerbangan keling ini. Jangan terpedaya dengan syarikat penipu yang pernah disaman oleh Kerajaan Australia kerana penipuan keling tak sedar diri ini. Sama sama kita majukan Malaysian Airline sustem. Kalau kita tempah awal masih boleh dapat murah sama harga atau pun lebih sedikit sahaja. Wawasan 70% penumpang syarikat ini hilang. Mari sama-sama kita bersatu melawan dab jatuhkan keling mabuk minum samsu ini.
erk..misteri ni...x sabar..
BalasPadamteruskan usaha murni ini abg Mazidul!
BalasPadamLa warith den. Banyak bersobar jerlah kak. Ni semuo DIA yang kasi dugaan. Moga2 lopeh ni kito tukar kapal torobang naik lain punyo layanan lagi baik. Den pun lopeh ni nak kaborkan dokek semuo warith2 den toksah naik kapal torobang Air Asia lagi. Kang banyak lak duit yang torobang. :)
BalasPadamMazidul dan Karam Sing Waliah, wartawan hebat dan berani. Teruskan paparan anda demi mencari kebenaran dari meraka yang rakus mencari keuntungan dengan membelakangkan tjawab sosial dan tjawab sekitaran.
BalasPadamtahniah bang, kerana abg la nasib akak ni terbela, gne la saluran saluran yg abg ada utk membantu akak ni dan sekaligus membuatkan airasia membuat kajian dasar syarikat semula
BalasPadamWell done bang Mazidul!! May allah bless you and all the people that has helped this lady and her child.
BalasPadamTahniah Mazidul! Juga syabas kepada Tourism New York, Tourism Vietnam dan MAS.
BalasPadamTerlajak perbuatan tidak boleh diundur lagi. Maryam anak istimewa ini akan menjadi mimpi ngeri bagi Tan Sri Tony Fernandes lebih2 lagi selepas mengeluarkan kenyataan tanpa usul periksa bagi menegakkan benang basah.
*Sentiasa menantikan susulan cerita ini. Nak tengok sejauh mana angkuhnya Air Asia dlm menangani isu ni.
Taniah Mazidul, jika boleh dapatkan gambar semasa staff AA load dan unload luggage dari perut kapal ke tempat pemungahan,pengalaman saya... beg baru beli.. boleh hancur di kerjakan oleh staff AA semasa load dan unload luggage, sekarang.. saya pilih MALINDO, lebih baik dari AA, tiket pon murah...
BalasPadamTabik bro.
BalasPadamAA mmg bongkak n sombong.. mentang2 la mereka tu big corporate.. lgsg xnak mohon maaf atas ape yg dah jadi.. boelh pulak kluarkan kenyataan yg membela diri.. tahniah bro Mazidul.. kerana anda membela golongan seperti kami yg lemah dipijak oleh Big Corporate mcm AA ni.. n tahniah MAS.. mmg terbaik..
BalasPadamAA perlu ambik pengajaran. Moga2 ini akan jadi pengajaran terbaik buat mereka.
BalasPadamBila siarannya? Saya tak sabar menanti pendedahan eksklusif TV3.
BalasPadamAir Asia harus malu dengan tindakan semberono yang menampakkan kedangkalan pihak CEO dan stafnya menjaga kebajikan penumpang.
Hakikatnya, banyak aduan dibuat berhubung ketidakpuasan hati penumpang, tetapi ia terpaksa ditelan begitu sahaja kerana tiada bukti jelas.
Kita tunggu apa kata pengurusan AA..
SMTI-Mari boikot syarikat penerbangan keling ini. Jangan terpedaya dengan syarikat penipu yang pernah disaman oleh Kerajaan Australia kerana penipuan keling tak sedar diri ini. Sama sama kita majukan Malaysian Airline sustem. Kalau kita tempah awal masih boleh dapat murah sama harga atau pun lebih sedikit sahaja. Wawasan 70% penumpang syarikat ini hilang. Mari sama-sama kita bersatu melawan dab jatuhkan keling mabuk minum samsu ini.
BalasPadamApa susah sangat AA naj minta maaf?
BalasPadamApa susah sangat AA naj minta maaf?
BalasPadamla..Paroi, org kg den ni..papo mohon akak tu amek perlindungan insuran, if terjadi lg at least tmpt tinggal stay hospital pn xpe..
BalasPadam