Khamis, April 24, 2014

AKAUN PALSU MEMBURUKKAN ORANG SARAWAK



Satu akaun palsu telah dibuka menggunakan gambar saya. Terima kasih kepada rakan facebook dari Sarawak, Prinz Azlan kerana memaklumkan saya sebentar tadi.

Nama saya, Mazidul Akmal SIDIK, bukan SIDEK.

Jika diteliti status di atas, SARAWAK dieja SERAWAK. Tiada negeri SERAWAK di Malaysia. Manakala lebih pelik lagi, perkataan TOMPOK tidak sesuai digabungkan dengan PIMPINAN.

TOMPOK PIMPINAN?

Pencipta akaun terbabit, tersilap.

Saya tidak pernah mengeluarkan kenyataan seperti itu. Kaedah semikian bukan stail penulisan saya. Rakyat Bumi Kenyalang, usah terlalu mudah diperdayakan kelompok sentiasa cuba memecah belahkan hubungan kita.

Akaun sebenar facebook saya, klik Mazidul Akmal.

Page saya, klik Mazidul Akmal Sidik

9 ulasan:

  1. ada jugak sampah camtu, pening sungguh. buat akaun orang lepas tu buat perkara memecahbelah manusia sejagat. Bodoh namanya tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha, bukankah mereka sendiri yang mengeluarkan kenyataan 'orang Sarawak pakai cawat' setakat ini? Contoh seperti Hadi Awang suatu ketika dahulu yang memarakkan kemarahan orang di Sarawak pasca PRK?

      Padam
  2. dah habis modal la tu. sanggup burukkan orang lain.

    BalasPadam
  3. orang yang marah tu kaji dulu ya..dah lama sy ikuti blog abang Mazidul tak pernah dia burukkan org sarawak.Ulasan dan laporan perahu karam hari tu sangat menarik.Jangan risau abang Mazidul,saya percayakan abang.

    BalasPadam
  4. Bro, buat lapuran polis, perbuatan biadap sebegini jangan dibiarkan dari berleluasa apatah lagi dengan niat jahat untuk membuatkan pribumi Sarawak menjadi marah pada bro.

    BalasPadam
  5. Tompok pimpinan?

    Al fadang fasirun...tompok-tompok taik unta

    BalasPadam
  6. org indon jer yg eja sarawak menjadi serawak...saya pon org sarawak jg..dh lama follow blog abg...takder pon abg mazidul buat kenyataan memburukkan org sarawak...mcm akaun fb yg bertajuk sabah sarawak keluar dari malaysia dulu..admin dia org indon jgk..nampak tak permainannya?

    BalasPadam
  7. Pedulikan dgn manusia2 yg mcm nie...kejanya nk memecah belah antara kita...pelbagai cara nk memburukkan abg Mazidul Akmal Sidik...d harap abg bersabar

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.