Jumaat, November 25, 2011

GOOOOOOOOOOOOL! (KANGKANG SEMACAM)


Semua tahu skuad Harimau Muda menewaskan Garuda Muda dalam perlawanan akhir bola sepak di Sukan Sea Palembang Jakarta 2011.

Cuma barangkali ramai tidak perasan ...


Sepakan deras ke 'gawang'!

Gooooooooooool!!!

12 ulasan:

  1. Eh, tak perasan la pulak pasal gambar ni... hehehe..

    BalasPadam
  2. kami 1 tempat kerja perasan kat minah tu ...
    siap kutuk ramai-ramai lagi...
    pakai tudung,mini skirt & seluar tight...
    macam2 pesen skang ni...

    BalasPadam
  3. Mmg perasan hehe dah siap buat pesanan jgn ada yg tiru gaya ni kelak

    BalasPadam
  4. mmg perasan pn...mula2 nampak dari jauh...ingatkan kain sblh bawah warna itam..rupa2nya pakai skirt~

    BalasPadam
  5. Serupa tak bertudung! Nampak juga bentuknye... Taraa belajar punya orang...

    BalasPadam
  6. setahu saya, rata2 orang islam indonesia mengamalkan islam "liberal", iaitu pada dasarnya Islam.. tetapi cara ianya diamalkan berbeza atau bebas (Kecuali Acheh). Ianya berlainan daripada negara kita yang mengamalkan Islam yang strict. Maka sebab itu, banyak perkara yang kat sini tak boleh.. tapi di sana boleh.. Contoh: cara pemakaian, adab dan sebagainya. Disana juga, apabila kristian menggunakan perkataan Allah, ia bukan satu isu di sana. Kalau disini, ianya menjadi isu yang boleh menggugat kestabilan negara. Wallahua'lam.

    Saya pernah ke Indonesia beberapa kali dan suka melihat apa yang mereka buat. Saya pasti kalau bro Mazidul ke Jakarta, perkara ini dapat dilihat dengan jelas.

    Saya juga pernah terbaca mengenai satu kampung di Lombok. Rata2nya orang islam, tetapi si lelaki boleh membawa balik atau menculik mana2 gadis yang dia suka ke kampungnya.. dan ketua kampung akan "menghukumnya" dengan mengahwinkannya dengan gadis itu.

    Islam? Adat? Pikir2kan lah sendiri.. Gadis bertudung, memakai skirt pendek? saya pasti ianya bukan sesuatu yang asing di bumi Jakarta..

    BalasPadam
  7. Kami dirumah pun kutuk gila perempuan ni dan siap tanye pompuan ni islam ke or kristian sebab di indon islam or kristian cam sama je cara... pelik..patut la negara derang ni ditimpa macam2 bencana...

    BalasPadam
  8. mmg camni la pakaian dorg wpun bertudung..klu tgk dorg ziarah kubur pun mcm ni jugak..

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.