Rabu, November 02, 2011

O. YOUNG BERSIMPATI DENGAN GAY ISLAM?

Reverend O. Young menulis ...

" ... being a gay Christian is tough, and I can only imagine what my gay Muslim brothers and sisters have to go through in this country ..."


Baca di sini.

Tidak hairan jika kini sebilangan gay berbangsa Melayu dan beragama Islam tidak teragak-agak berani  menampilkan diri sekaligus berkata, "Saya Islam dan saya gay".

Apakah terjadi kepada CIKGU Sherita Aziz (LELAKI gay) setelah tampalan ini ditulis? Bertindak memadamkan antara blog gay paling lucah, tidak bererti dia memberhentikan kegiatan songsangnya. 

Apakah telah dan bakal terjadi kepada anak murid di sekolah dia mengajar?

Hanya Sherita mampu menjawab soalan itu.

Sebelum ini, pendidik gay itu secara gah, terlalu berbangga dengan gaya hidup homoseksual dan menampilkan ratusan gambar pegun dan video memaparkan aksi lucah bersama pasangan sejenis secara terbuka.

Mungkinkah Sherita akan menyertai Seksualiti Merdeka 2011 pada 9 November ini?

Pembaca beragama Islam, marilah bersama kita secara berterusan menegur gay beragama Islam agar memberhentikan kegiatan mereka di Malaysia.

9 ulasan:

  1. Allahuakbar....selamat kan lah kami dari kesesatan ini...amin~~~

    BalasPadam
  2. Memang betul setiap manusia berhak utk memilih jalan hidup sendiri TAPI jgn lupa, kita hidup berlandaskan agama dan perintah daripada Yang Maha Pencipta.

    Senang citer, kita boleh memilih utk memandu secara laju atau perlahan TAPI bila ada traffic light/arahan tertentu di jalanraya mestilah kena ikut. Jgn main redah je jalan tu macam kita punya, SEBAB apa jua tindakan kita akan memberikan kesan kepada org lain.

    Hidup kat ceruk mana pun di dunia ni kita terikat dgn peraturan, jadi jgn jadikan HAK ASASI manusia tu sebagai alasan. HAK ASASI pun ada batasannya.

    BalasPadam
  3. Ini adalah ajaran terus yang reverend tu terima daripada pope di Vatican.

    Jangan nanti, usaha memurtadkan orang Islam diselitkan melalui agenda homoseksual.

    BalasPadam
  4. Sherita tu ada blog lain yg exclusive utk follower dia la bro. Kena ada invitation dulu.

    BalasPadam
  5. nauzubillah...mintak dijauhkan dari kaum keluarga saya....aminn..

    BalasPadam
  6. tak tahulah apa nak jadi....

    Ya Allah berilah petunjuk buat mereka

    BalasPadam
  7. Seperti yang telah saya nyatakan dulu didalam blog saya: nak jadi gay sangat, sila keluar dari Islam. Usah cemarkan nama baik Islam dengan perangai songsang sebegitu. Bila dah bertaubat, kami terima semula masuk Islam.

    Itu pandangan saya and I stand with my words.

    BalasPadam
  8. nak jadi gay sangat, sila keluar dari Islam. Usah cemarkan nama baik Islam dengan perangai songsang sebegitu. Bila dah bertaubat, kami terima semula masuk Islam. : Bukan ni yg Agama Islam ajar kita....hmmm...bukan galakkan utk kuar islam utk depa berubah....kalau kena adik?? anak?? sepupu & sdara mara kita mcm mana?

    BalasPadam
  9. Saya rasa bukan caranye untuk halau mereka keluar Islam disebabkan gay sbb itu dah melibatkan soal aqidah!
    Ingatlah betapa susahnya dulu Rasulullah nak menegakkan aqidah umatnya supaya Percaya kepada Allah!
    Jangan sbb akhlak, aqidah kite rosak!
    Yang plg utama dalam ISLAM ialah AQIDAH iaitu TIADA TUHAN SELAIN ALLAH DAN NABI MUHAMMMAD S.W.T IALAH PESURUH ALLAH. Sebaiknye marilah kite perbetulkan akhlak saudara kita dgn sekurang2nye berdoa agar mereka kembali ke pangkal jln.

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.