Selasa, Jun 04, 2013

AGONG TITAH ANWAR BANTAH?


Yang  di-Pertuan   Agong   bertitah   agar rakyat   akur keputusan  PRU 13.


Namun  Anwar  Ibrahim merancang  mengadakan perhimpunan  membantah kononnya penipuan  dalam  PRU  13  pada  15 Jun   akan  datang   di Kuala Lumpur.

Klik di sini.


Tidakkah  Anwar  sedar,  hanya   penyokong  PR   SAHAJA  ingin melihat  dia  menjadi  Perdana Menteri?   BUKAN  majoriti  rakyat Malaysia.


7 ulasan:

  1. sudah2 lah anwar oii...

    cakap AGONG pun dia tak nak dengar..susah susah!!!

    dah kalah tu terimalah dengan hati yang terbuka...lain kali cuba lagi...

    BalasPadam
  2. http://www.malaysiakini.com/news/231968

    "Tiada seorang pun, termasuk Agong, mempunyai kuasa untuk menafikan hak yang dijamin oleh undang-undang dan perlembagaan negara".-Dr Abdul Aziz Bari

    BalasPadam
  3. Biar hilang majoriti jangan hilang anwar

    BalasPadam
  4. Tak sedar diri lagi tu, tak malu. Booooooooooo
    Brader
    Anwar
    Bin
    Ibrahim

    Boooooooo

    BalasPadam
  5. Apa sudah jadi? Masa pilihanraya orang Pakatan Rakyat sibuk jadi polis tak bertauliah memeriksa mana-mana muka warga negara yang seiras Bangla supaya tidak dapat menunaikan kewajiban sebagai warga negara. Sibuk suruh orang baca Rukun Negara. Sekarang ini apa sudah terjadi? Meludah ke langit akhir sekali terkena muka sendiri. Kalau si bijak pandai Carol Tay boleh bertanya "Adakah AGONG itu exists??? Ini ternyata beliau tidak langsung tahu apa itu "RUKUN NEGARA" Itulah lain kali jangan terlampau mendabik dada, terlupa tersilap kata badan binasa. Sebagai rakyat jelata, patik berharap semoga TUANKU dapat memberi pengajaran sewajarnya agar tiada rakyat jelata yang akan derhaka dan biadap seperti ini. In Sha Allah.

    BalasPadam
  6. Sekurang2nya PR adalah pemilik undi popular majoriti. Ingat tu mazidul.

    BalasPadam
  7. Terimalah anwar oi....dh kalah.kalu nk kt pru 13 menipu, sy rasa ramai dklangan guru yg menjadi sukarela sbg ketua tmpt mgundi dan kerani.golongan guru juga yg ramai mnyebelah pakatan.x betul lg ke peti undi lutsinar dan diperhatikn oleh bijik mata agen tmpt mngundi parti2 yg btanding?? Bertindk la cara rasional.pru14 lps ni, kita lantik pula ahli2 pakatan ni yg bertugas pula.tolong hargai usaha2 petugas2 spr (guru)yg sukarela bertugas utk negara dan inginkn ketelusan tanpa mengeluh.kami yg bertugas dan kami tahu sistem tersebut dijalankn.tiada ruang untuk menipu@mnyeleweng @ yg dperktakn oleh pihak yg tidak mengakui kekalahn.

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.