Selasa, November 26, 2013

PAS FOR ALL ROCK N ROLL


Sila tonton klip video di bawah dimuatkan di Youtube.


Sejuk hati apabila mendengar berita PAS akan tetap melaksanakan hukum hudud biarpun dibantah keras oleh Pengerusi DAP, Karpal Singh.


[ DIskaun 40% untuk pengiklan di blog ini, klik DISKAUN ]

Cuma timbul persoalan setelah menonton klip video di atas. Mengapakah kumpulan rock terloncat-loncat, berpusing-pusing sambil menjerit seperti disampuk dek jin, dijemput oleh penganjur membuat persembahan di pentas Karnival PAS for all?

Adakah kerana tajuk 'PAS for all' di dalam bahasa Inggeris, jadi diwajibkan persembahan rock? Banyak pihak barangkali mengajukan soalan sama di alam siber ini tetapi mungkin belum bertemu jawaban TEPAT.

Untuk rekod, 'Tuhan Harun' didapati amat meminati lagu rock, klik di sini.


Rock and roll you all!


5 ulasan:

  1. Keh. keh. keh.

    http://satuhala.blogspot.com/2012/10/membawa-masjid-ke-lubang-biawak.html

    BalasPadam
  2. assalamualaikum... sebelum itu saya nak minta maaf kalau komen saya ni agak kurang menyenangkan... saya rasa tak salah kalau nak menjemput penyayi lagu metal... sebab metal ni banyak jenis, yang sesat black metal... cuba kita tengok... mungkin mereka kekurangan budget untuk menjemput artis2 lain jadi mereka terpaksa menjemput mereka... kalau kita tengok kerajaan sekarang ni sangup guna duit yang rakyat bayar cukai untuk menjemput PSY... 2 juta untuk persembahan tak sampai 5 minit? lagi bagus kalau kerajaan guna duit itu untuk bantu pelajar macam saya...kami lebih memerlukan 2 juta itu... psy takpa dia dah kaya dah... sekali lagi saya nak minta ampun & maaf kalau komen saya ini menguris hati En Mazidul... jujur saya cakap tuan adalah idola saya... semoga tuan maju jaya dalam kerjaya tuan...

    BalasPadam
  3. Saya suka baca alasan dan dalil2 yang dikeluarkan bagi MENGHALALKAN setiap tindakan mereka.Begitu juga dalil MENGHARAMKAN bagi yang tidak bersama mereka.

    BalasPadam
  4. Pas anjurkan mestilah halal...kalau orang lain barulah haraaaamm.Pas kalau nak tarik anak2 muda lain kali buatlah k pop pulak,zaman rock dah berlalu kot hehe..

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.