Ahad, Januari 03, 2010

Nenek Bogel

Kisah ‘Datuk’ wanita kaya didakwa ditangkap berkhalwat bersama pasangannya pada malam tahun baharu 2010 kurang menarik perhatian saya. Datuk terbabit telah membuat penjelasan melalui media, beliau dan pasangannya telah bernikah di luar negara dan disahkan peguam. Kes pernikahan di luar negara tanpa didaftarkan di Malaysia selalunya akan didenda RM1,000 sahaja dek Mahkamah Syariah.

Namun kes berikut lain ceritanya. Berjam saya cuba memikirkan apa rasional di sebalik kejadian?

Pada jam 7.20 pagi 1 Januari lalu, nenek janda berusia 54 tahun ditangkap berkhalwat bersama lelaki bujang 38 tahun di hotel di Jalan Besar, Kuantan, Pahang. Ketika diserbu kakitangan Bahagian Penguatkuasaan Undang-Undang Syariah Jabatan Agama Islam Pahang, pasangan itu mengaku sedang berbogel menyebabkan mereka lambat membuka pintu sewaktu diketuk.

Ketua Penguat Kuasa Agama negeri, Ahmad Raffli dilapor mengesahkan nenek dan teman lelaki bertugas sebagai jurukimpal itu telah melakukan hubungan seks ketika bermalam di hotel murah terbabit. Pasangan berkenalan sejak 3 bulan lalu itu dikatakan merancang untuk berkahwin tetapi berhadapan masalah kewangan.

Jika sabit kesalahan mnegikut Seksyen 145 Enakmen Pentadbiran Agama Islam dan Adat Resam Melayu Pahang 1982 (Pindaan 1987), mereka boleh didenda maksima RM1,000 atau dipenjara 6 bulan atau keduanya.

Apapun, apa menariknya nenek 54 tahun di mata lelaki 38 tahun?

16 ulasan:

  1. menarik untuk 'FREE,' boleh dikira betul,
    tetapi menarik untuk janji kawin duit tada..agak kurang diterima akal orang muda.

    BalasPadam
  2. bernafsukah lelaki 38 ngn nenek 54??:-P

    BalasPadam
  3. Salam BRO MAZ..

    hmmm di situkah kehebatan wanita? kehebatan yang menjelekkan...

    Kena buat interview khas ler dgn si bujang 38 tahun tu.. apa yang dia nampak yg orang lain tidak nampak...

    BalasPadam
  4. ada orang ni selera tgk orang2 tua...mcm orang barat dah skrg nih.....ngeh2....MILF

    BalasPadam
  5. Adoi....mcm mana nak pikir ni..
    54 lwn 38,apa istimewa nenek kebaya ni.nenek byk mkn ulam petai kot...awet muda.patotla mamat tu tangkap cintan..

    BalasPadam
  6. lelaki yang muda-muda masih bertenaga luar dan dalam kot...sebab tu menjadi perhatian nenek tu..hehe :D

    BalasPadam
  7. Gua pun termenung bro.. Lawa ke nenek tu bro?? Kalau kalau nenek tu macam rozita che wan aku pun nak..!! Ni la bila dah nafsu menguasai diri... nak kata bodoh dah tua... tak sangka kan bro dalam sekeliling kita ni masih ada lagi golongan orang yang macam ni?? Rasa2 hukuman rejam sampai mati memang patut kita laksanakan khas untuk orang2 macam ni...

    p/s: Dah tua2 pun masih kuat nafsu yer?? hehehe

    BalasPadam
  8. itu namanya nafsu serakah...nafsu seks tidak mengenal usia, samada nenek atau anak kecil sekalipun, jika hati sudah dinodai iblis nescaya macam2 boleh jadi.

    BalasPadam
  9. taste MILF kut..tapi jgn main, mak mertua saya 55 dah, tapi bergetah lagi. Sian apak mertua saya, nak buat apa pun takleh dah, sebab menopous..hahaha..

    BalasPadam
  10. WAH! 54 TAHUN! MESTI NENEK NI KUAT MAKAN JAMU DAN PANDAI JAGA BADAN. MAKAN JAMU DARA KOT? HANYA LELAKI 38 YG TAHU RAHSIANYA SEBAGAIMANA NENENK 100 TAHUN KAHWIN DGN LELAKI 39 TAHUN.
    WANITA MUDA KENA KOREK RAHSIA NI!

    BalasPadam
  11. kalau nenek 54 tahun tu guna botox atau awet muda ke mungkin la kot..

    atau sebab duit?

    wallahualam, ni semua tanda-tanda
    kiamat dah sangat dekat

    BalasPadam
  12. Ada seorang lelaki yang berumur lewat 50an pernah menceritakan masalahnya kepada AM beberapa tahun lalu.

    Pada satu ketika, anak terunanya yang berusia 20 tahun, telah membawa rakannya yang seusia bermalam di rumahnya.

    Selepas dari itu, rakan kepada anaknya itu kerap bertandang kerumahnya. Disangkakan dia adalah kawan rapat anaknya, sipengadu tidak mengesyaki apa-apa.

    Sehinggalah pada satu ketika, bila 'tuhan nak tunjukkan', dia pulang dari kerja, dia terserempak isterinya (berusia awal 50an) sedang ditunggangi oleh rakan anaknya yang berusia 20 tahun.

    Akhirnya dia dia telah menceraikan isterinya dan memaksa lelaki muda itu menikahi bekas isterinya itu. Sehingga sekarang, pasangan itu dikhabarkan masih hidup bersama sebagai suami isteri.

    Jadi kisah yang terpapar diakhbar itu tidak terlalu menghairankan AM.


    www.anak2merdeka.blogspot.com

    BalasPadam
  13. Salam,
    Itu petanda akhir zaman, dosa dan pahala lain kira, nafsu serakah diturut jua, bersorak sakan syaitan durjana dek anak ADAM tertipu jua dengan janji nikmat yang sementara.

    BalasPadam
  14. Sy pun terkejut beruk bila dgr kes ni!!!Betapa ceteknya pegangan agama seorang nenek!

    BalasPadam
  15. Tu la mentaliti lelaki Malaysia ...cuba tenguk nenek2 kat negara oghang putih setakat 60 masih aktif dan sihat.Yang kemudikan nafsu tu kan minda kita cuma fikir nak taknak je ,malu dan iman cuma penghalang ,syaithan yg selalu menang..Hal2 lain boleh diusahakan .Kalau tak mau nampak kulit berkeriput buat dalm gelap ,kalau tak mau tergesel kulit yg tak gebu tu cover le dengan baju sutera.Apa yang nak diterkejutkan.Sepatutnya nenek tu menikah dulu bukan nya mahal sangat duit mas kahwin..tak kan nak buat kenduri besar2 kot..tapi rasanya budak laki2 tu maksudkan tak de duit nak kawin dengan orang muda ..sebb sekarang ni tak de 10 ribu keatas jangan cakap le.

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.