Khamis, Januari 14, 2010

20,000 Pelacur

Pulau kecil mempunyai bilangan pelacur mencecah 20,000 kesemuanya. Dilaporkan sebilangan mereka, anak kecil berusia 12 tahun.

Saya ke sana di antara 14 dan 16 Januari. Andai kata 'projek' ini berjaya, saya akan kongsikan bersama anda pada 21 Januari, jam 9 malam di TV3.

28 ulasan:

  1. wowww hebat... di manakah pulau itu?

    BalasPadam
  2. tanya kat diorang...kecik2 dah jadi camtu..dah besar jadi ape??

    mak bapak diorang x kisah ke??

    ke atas dasar kemiskinan diorang jadi begitu...

    BalasPadam
  3. kalau dah tak boleh nak jaga kawal, perkenalkan kawasan HALAL unutk pelacuran,premis halal bagi Negara sebagaimana TOTO.

    BalasPadam
  4. Salah satu daripada "tarikan pelancong" ke tempat berkenaan.

    BalasPadam
  5. Apa nak kata ye?? Mengejutkan? Menakjubkan? Pelik tapi benar?? huu.. 20,000 bukan satu jumlah yang kecil tu Bro. Kalau berjaya di paparkan kisahnya, pasti akan jadi satu kisah yang menarik.

    BalasPadam
  6. Setakat ni kalau dengar umur pelacur mungkin kita sudah biasa mendengarnya. Tapi, umur 12 tahun, memang 1st time dengar.

    BalasPadam
  7. Salam Sdr. MAS..

    pulau mana tu? Berapa ramai penduduknya? Pelacur saja dah 20,000 orang! Kesiannya anak kecil yang sepatutnya masih di bangku sekolah. :(

    BalasPadam
  8. salam,
    adakah pulau itu tempat tinggal mereka, sesuatu yang ganjil dan pelik

    BalasPadam
  9. Salam M

    Hai tak sabar nak tunggu
    Pulau apa ek?
    Nak fikir ni..

    BalasPadam
  10. wowo!! saya nantikan episod menarik ini di TV.

    BalasPadam
  11. Salam Tuan Mazidul. Semoga berjaya, amin.

    BalasPadam
  12. salam
    kat mana tu yek,
    jumlah 20k tu dinisbahkan kepada berapa bilangan penduduknya?

    BalasPadam
  13. Anak kecil seumur 12 tahun? Apa yang ada pada budak sekecil itu? Ngeri betul

    tapi... macam pernah dengar jer kes ni, kat mana yek....

    BalasPadam
  14. Di mana tu, Bro Mazidul? Malaysia?

    Ish, cam tak caya jer..

    BalasPadam
  15. Salam Bro MAZ...

    Pulau mana tu? Sipadan ker?

    Semoga sukses. Tak sabar nak tunggu ke udara.

    BalasPadam
  16. Banyak pulau di dunia ini.
    Pulau Batam?
    jangan2 pulau pinang sudahlah


    pkrpasdap.blogspot.com

    BalasPadam
  17. wow ada projek baru bro?
    hope bongkarkan utk tatapan...benda2 mudarat semua tuh..

    projek ikan keli aku ntah bila nk siap...ekekke

    BalasPadam
  18. Sifat malu sudah semakin terhakis menunjukkan dunia semakin menuju ke akhir zaman.

    Sebagai seorang wanita, isteri & Ibu, saya berasa amat malu dgn statistik ini.

    Inna lillahi wa inna ilaihi raji'un.

    BalasPadam
  19. pulau kecill....ishhh~ saspen je bang..xpe..kita tunggguuuuuuuu~ heeeeeeeeee

    BalasPadam
  20. Ia sebenarnya Fantasy Island. kah kah kah kah kah... tungguuuuuuuuuuuuuuu... lols lols lols.

    Dun worry, saper teka betul, tak dapat mercedez atau bmw. Tapi dapat belanja aku makan dengan bro Mazidul. lols lols lols...

    hahahahaha

    BalasPadam
  21. weiii azie..ade ker pulau sipadan.marah org sabah bah!

    kat sana banyak ikan berwarna warni dan batu karang yg cantik bukan ikan duyung bah :p

    BalasPadam
  22. dah kira penawaran melebihi pemintaan ke ni?leh dpt murah2 ni?hehee

    BalasPadam
  23. Tenguk wajah seorang perempuan pun timbul 1001 ceritera.

    Bagaimana 20,000 wajah-wajah pelacur ini iyer!.

    Pasti menarik jika diolah kehidupan mereka. Asal kejadian mereka terjebak ke arah ini.

    BalasPadam
  24. may b ikan2 duyung timbul time trtentu saja bah..hehe..gurau je.jgn marah ye echah..

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.