Selasa, Jun 25, 2013

KALAU HENDAK BARING BALIK RUMAH

iSNIN  lalu,  penyokong Anwar Ibrahim berbaring di atas jalanraya  ...


Sedangkan Anwar duduk selesa, makan bersama  Datuk Seri Najib Razak di parlimen setelah mengangkat sumpah menjadi ahli Parlimen.


Apakah  komen penyokong PR dan BN?


11 ulasan:

  1. PENYOKONG PR MEMANG BODOH...ITULAH AGUNGKAN SI PELIWAT .....PENYOKONG PR LU MEMANG BODOH...PATUTNYA KECIK-KECIK DAH MAMPUS SKRG MENYAMAK JE....KETURUNAN PR MEMANG SIAL

    BalasPadam
  2. raismazzaman: komen anda sangat menampakkan anda sangat terpelajar. adakah anda pasti seluruh keluarga anda tak ada yang sokong PR?

    BalasPadam
  3. SMTI-itulah kalau terlalu sangat nak tunjuk pandai dan kepandaian masing masing... Konon...

    BalasPadam
  4. Ohhh, mereka tuh nak steam kan kulit dorang...cam orang omputih tuh...diorang tiada perasaan 'malu' kot...sedangkan dalam islam malu itu juga tergolong dalam orang-orang yang beriman..saya dengar ada yang guling-guling atas jalan raya tuh..kalau betul, rugi saya xtengok...sebab selalu tengok citer hindi je guling atas jalan raya..bayar nazar katanya..huhuhuhu...

    BalasPadam
  5. Susah kalau dah fanatik sangat kan.. dah ler jerebu.. kang sakit, sendiri jugak yg susah

    BalasPadam
  6. orang atas (dalam parlimen) elok je duduk.. sembang2.. hat BAWAHAN (orang diluar) sememngnya akan over tah hapa2... sama ja PR atau BN.. itu yang saya nampak..

    BalasPadam
  7. itulah jadinya bila akal yg dikurniakan tidak mahu digunakan dengan sebaiknya....orang yg disokong & dipuja duduk bergembira dalam bilik aircond...makan sedap...balik rumah tidur sedap2....tiap2 bulan dapat elaun......
    yg di luar ni tinggal anak isteri,emak bapa....berbaring atas jalan...buang masa di jalanan....kalau sakit,hilang kerja,kena tahan dgn pihak berkuasa......adakah org yg disokong & dipuja tu akan ambil tahu???....semua kena tanggung sendiri.

    insaf2lah....kalau tak setuju dgn kerajaan pun bertindaklah dengan cara lebih berakal.

    BalasPadam
  8. Bang Mazidul, tak nak buat liputan kes budak didera ke.. terutamanya kes terbaru di terengganu

    BalasPadam
  9. pemimpin dgn tugas pemimpin.rakyat dgn tugas rakyat.nak samakan rakyat dgn pemimpin,pemimpin dgn rakyat mungkin tak sesuai.rakyat mesir tak kisah pun mereka bersesak2 berhari2 di medan Tahrir.adakah pada masa itu mereka tahu apa yg pemimpin mereka buat.peduli pada itu semua.perjuangan memerlukan taktik dan teknik.dan yg penting kita berjuang dgn cara yg betul.bukan betul di mata manusia tapi betul dgn cara yang Allah SWT kehendaki.xkisahlah ia perjuangan BN atau PR.

    BalasPadam
  10. semenjak saya bertugas menyediakan jawapan di parlimen, saya sudah tahu hal ini. memang kebanyakan ahli politik boleh duduk sekali, minum teh dan kebanyakan mereka adalah kawan 2. Yang membezakan ialah fahaman politik.Terdapat juga antara ahli politik dari dua-dua belah pihak sebenarnya business partner.
    Poltik adalah perebutan kuasa melalui parti politik. Parti politik akan bawa jenama masing 2 samada jenama kaum, jenama ugama, jenama adil atau jenama equality. Mengapa perlu dapatkan kuasa ? Kuasa dan ekonomi adalah dua perkara yang sangat selari . Jelas dan sememangnya.. yang bodoh adalah penyokong tegar . Tak kisah lah dari pembangkang atau kerajaan.

    BalasPadam
  11. Penyokong fanatik... mereka berada dimana-mana...
    Penyokong fanatik... mereka pantang dicabar...
    Penyokong fanatik... mereka pantang dipijak...
    Penyokong fanatik... mereka sanggup buat apa sahaja...
    Penyokong fanatik... mereka tetap setia sampai bila-bila....
    Penyokong fanatik... merekalah sebenarnya telah diguna-gunakan...
    kesian....

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.