Khamis, Februari 10, 2011

700,000 Kondom Hilang?


2 laporan polis dibuat di Batu Gajah dan Ipoh, Perak.

Kontena mengandungi 700,000 kondom dianggarkan bernilai RM850,000 dihantar ke Jepun pada 6 Januari dan tiba di Tokyo itu kemudian didapati hilang19 hari kemudian .
Utusan Malaysia melaporkan, kehilangan kondom itu dianggap misteri.
'
Pihak pengurusan syarikat, polis dan syarikat insuran pening.

Siapa berkebarangkalian menggunakan kondom sebanyak itu?

16 ulasan:

  1. ada parti besar-besaran kot..nak bagi cenderahati kat tetamu, isk.

    BalasPadam
  2. Eri-chan, dalam parti tu BELON tidak diperlukan.

    Ha! Ha! Ha!

    Tiup! Tiup! Tiup!

    BalasPadam
  3. alahai~ kondom pon nk curi.. mungkin diorang nak jual borong kot. tak pon nak anjur parti seks besar-besaran..

    BalasPadam
  4. syarikat tu silap alamat kot.. hik2..

    banyak-banyak barang dalam dunia ni, kenapa kondom pn jadi mangsa? hahaha..

    memang misteri

    BalasPadam
  5. mungkin juga di sana chewing gum kehabisan.. kondom pun jadi la.. haha..

    BalasPadam
  6. Mungkin juga ada 'barang' lain yang terselit bersama-sama kondom tersebut.

    BalasPadam
  7. valentine's day. curi kondom banyak-banyak lepas tu share dengan kengkawan sebab malu nak beli kat 7eleven.

    BalasPadam
  8. Depa buat sampul air batu malaysia. Milo, strawberi.

    BalasPadam
  9. kondom hilang?
    isssssssy..tak kuasa teman mendengornye!

    BalasPadam
  10. valentine nak dekat dah ni..

    pakat curi kondom la.....

    tak kan nak main lawan tiup belon plak kan?

    kih3....

    BalasPadam
  11. preparation- untuk malam hari kekasih nanti..valentine's day gitu. dan kalau tak, akan berganda la bayi-bayi yang dibuang nanti..

    errmm...

    BalasPadam
  12. Getah tu...

    dekat RM15 sekilo harga sekarang, kan?

    Recycle le.

    BalasPadam
  13. curi n jual kat pasar mlm kat jepung kut

    BalasPadam
  14. Bro DOl, preparation untuk Valentine's Day kot?

    Nota- Valentine's Day adalah HARAM DI SISI AGAMA ISLAM - Fatwa di keluarkan oleh Jabatan Agama Islam Selangor. Sesiapa yang meraikan, menyambut serta mempromosikan hari tersebut ada lah berdosa.

    BalasPadam
  15. Dia nak pergi memantat dengan awek la tu .........hehhahh

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.