Selasa, Februari 08, 2011

Saya Tidak Bersalah ...

Saya terlihat dia bersembang bersama wartawan Majalah 3, Nurul Fariha On.


"Saya trainee program 360," katanya.

Pelatih berusia 23 tahun berasal dari Kampung Haji, Sungkai, Perak ini agak pemalu orangnya. 

"Saya suka aktiviti outdoor, rock climbing, wall climbing," ujarnya.

"Awak pernah berlakon?," soal saya.

"Tak," balasnya.


"Pernah berkahwin?," soal saya.

"Tak tetapi ada boyfriend," jawabnya.


 "Awak pernah didakwa mengugut artis menggunakan pesanan ringkas?," soal saya lagi.

"Eh! Mana ada. Saya tidak bersalah, janganlah soal saya macam ini,"  keluhnya anak ke 7 daripada 8 beradik itu.

Dia bagaimana pun masih berdiri di hadapan saya untuk menjawab soalan terakhir.

"Nama kamu apa?," tanya saya.

"Siti Hajar Rozli," balasanya sambil tersenyum.


Huh! Berpeluh kening saya sekejap.

22 ulasan:

  1. pernah juga dengar jawapan
    ".. pernah KAHWIN tapi belum pernah NIKAH.."

    BalasPadam
  2. nak nombor telefon dia bro. boleh? hehe

    BalasPadam
  3. hai siti hajar *sambil lambai-lambai*

    BalasPadam
  4. dekat2 jer ngan kampung incik mazidul~ hihihi

    BalasPadam
  5. Janji manis tentu lawa.. jgn dah kawin belum bernikah kacau :)
    Jom Singgah "Ke Blog akuanakpahang :) "

    BalasPadam
  6. mike kalo berpeluh kenin takpe yob jangan belepuh kenin udah le.... hehehe...

    BalasPadam
  7. Wahhh cumillll..tambah semangat bro nak bekhoje.....

    BalasPadam
  8. Saya pun 'pelatih' juga...

    Pelatih Forensik Kemalangan On D Scene.

    Tapi baru kejap tadi kena buang kerja, pasal tak dapat nak bezakan antara Myvi dengan Viva.

    Harap Siti Hajar boleh bezakan antara 360 dan 180 yer...

    All The Best dgn TV3.

    BalasPadam
  9. Azie, ramai tidak berapa faham maksud tersirat di tampalan ini.

    :)

    BalasPadam
  10. Tambah sikit lagi:

    Muka dia macam... N*ra D....h

    hik hik hik...

    Tersurat dari yg tersirat...

    BalasPadam
  11. manis orgnya :)


    ~tice su@cikgu su~

    BalasPadam
  12. salam bro..
    uiks..adakah ini seperti wanita itu???
    hehehe..
    kontroversi lak nnt..
    anyway..entri ni khas utk abg MAS..check it out!

    http://rodzilarodi.blogspot.com/2011/02/ehmazidul.html

    BalasPadam
  13. Zila, nakal awak eh?

    Mana jarum paling besar? Nak kena dia ni :)

    BalasPadam
  14. BRO,
    saya rasa saya faham.
    Pertama kali nampak wajah dia saya terus sebut

    macam NORA DANISH!

    BalasPadam
  15. kahkahkah..kan dah hint (pernah mengugut artis pakai sms) tu...


    hahahaha...

    Nora Danish dah banyak dah dalam blogosphere skarang ni...

    BalasPadam
  16. Wah! Best nya Mazidul dapat bekerja dengan awek2 yang cun-cun belaka, walaupun Mazidul ni taklah berapa hensem...ha ha ha ..gurau je..jangan marer...
    Kalau saya, mungkin boleh tergoda dengan senyuman manja awek Perak tu...

    BalasPadam
  17. my ex housemate n ex classmate..pemalu?wow...hehehe..

    tpi dia peramah dgn semua org..

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.