Khamis, Julai 16, 2009

Blog Seks Sejenis Dipadamkan

Sebelum ini blogger dengan gelaran Sherita Aziz, giat memuatkan gambar lelaki bogel dengan kemaluan terjuntai. Dipercayai antara lelaki terbabit, anggota polis dan tentera. Dia secara jelas mendakwa mengadakan hubungan seks songsang, lelaki dan lelaki, gambar disertakan.

Saya sempat 'mengeluarkan' satu daripada gambar di dalam blog itu sebagai bukti. Tetapi saya sunting sedikit agar boleh dimuatkan di blog ini tanpa mendatangkan kemudaratan.

Melalui maklumat diterima sebelum ini, Sherita dilaporkan guru sekolah di Jeli, Kelantan.

Semalam saya menghubungi Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr. Zahid Hamidi, memaklumkan beliau berhubung blog Sherita dan pembabitan anggota tentera dalam aksi seks sejenis. Sherita mengelar anggota tentera ‘abang rimau’.

Hari ini Sheritaaziz.blogspot.com dipadamkan, diganti dengan blog memaparkan entry lebih bersih. Sebelum ini blog terbabit dikunjungi lebih 2 juta pelawat.

Kepada Sherita, diharap tindakan itu berkekalan. Tiada siapa melarang dia berkarya tetapi biar bertepatan dengan citarasa orang timur.

Kepada pembaca melontarkan komen berhubung blog kesahdunialelaki, klik [ kesahdunialelaki ], blogger terbabit menjawab sebahagian daripada komen anda di post blognya.

* Jika gambar di bahagian 'bawah' tidak disunting, identiti sebenar Sherita Aziz pasti terserlah :)

22 ulasan:

  1. huhuh.. dah padam pun. ahal. geli gelaman aku tgk blog tu .

    BalasPadam
  2. Bro Maz

    Memang sejuk hati bila membaca wajah terbaru blog tersebut

    Kalau boleh biarlah ianya berterusan begitu...

    Ramai ramai kita doakan untuk kebaikan semua

    BalasPadam
  3. alhamdulilah kene delete gak akhir nya... cayok la abg mazidul...

    BalasPadam
  4. Abg mazidul.. Tahniah atas langkah bijak itu.. Skarang makin banyak blog mcm tu, sakit mata nengok.. Harap2 depa ni pikir2 kan laa.. Udah ler proporsi wanita lebih bnyk dari lelaki, lelaki2 plak, minat plak pada kaum sejenis.. Huhu.. Renung-renungkanlah.. Congratz again abg mazidul.. =)

    BalasPadam
  5. sempat juga akak baca beberapa pages..heheh nak termuntah...cuba check2 kot2 ada lagi blog2 macam tu..mana tahukan...

    BalasPadam
  6. bagus la dah tukar...harap dia insaf dengan perbuatan dia tu..

    BalasPadam
  7. satu tindakan yang berani dan tepat..
    kudos!

    BalasPadam
  8. Sebenarnya blog seks sejenis ni memang berleluasa di Tanah Melayu ni... tu hanya salah satu daripada sekian banyak yang ada dalam dunia siber.

    Nak tahu ramai ke tak ramai, masuklah ke laman-laman sembang yang disediakan oleh pelbagai server...kita pasti akan disapa, dingurat, diusik, mahupun diajak untuk memasukkan 'barang' di tempat yang tak sepatutnya masuk... dan golongan ini sangat DARING dalam usaha melampiaskan nafsu songsang mereka.

    Dan kalau ke mana-mana, malah dalam bidang apa pun, terutama yang berkaitan dengan bidang andaman, hiburan (termasuklah kewartawanan), dan hiasan serta fesyen, majoriti makhluk REPTILIA DUA ALAM yang mengamalkan kesongsangan ini sangat ramai dan menonjol.

    Pendek kata, nak mencari jantan dan perempuan tulen, terpaksa menyelak di celah-celah jantan patah pinggang dan perempuan berbelit dada sebelum jumpa seorang...

    Kecenderungan ke arah hubungan seks secara songsang kian bersepah-sepah. Baik dari pihak lelaki mahupun perempuan, ia bagaikan sudah diterima sebagai salah satu trend masakini yang tidak boleh dikesampingkan demi mengejar apa yang dinamakan KEMAJUAN.

    Kita mempunyai banyak peruntukan akta, undang-undang, hukum-hakam dan sebagainya, namun baik agensi mahupun individu sangat terbatas dalam berusaha menguatkuasakan semua peruntukan itu. Masalah yang sama dalam menilai betapa mudahnya sempadan negara ini dibolosi oleh pendatang tanpa izin...

    Sama ada mengaku atau tidak, kita sekadar menjadi penonton yang hanya boleh bersuara, tetapi tangan dan kaki terikat. Manakala golongan yang diberikan kuasa pula, sekadar BERANI DAN PANDAI memberikan pelbagai alasan sama ada untuk membela diri sendiri, mahupun untuk menyenyapkan mulut si pengkritik atau pemberi ingat.

    Bro Mazidul - pehhhh... panas-panas yek isu yang diutarakan semenjak aku tak sempat jengah blog nih....

    BalasPadam
  9. tgk gmbr pun aku dah rasa cam sengaL...peliks minah nie..agaknya dia ada masalah kew?

    huiks...ada org gi tgk ke blog die??

    aku tgk gmbr pun rasa geli nk tgk blog die..

    uish...mmg tahap kronik..parah..2 juta pelawat mnndakan masih byk unsur2 tidak bermoral dipaparkan..

    manalah akhlak org kite tak teruk???

    melayu lak tu..huh..

    mmg sengaLLLLLLL

    BalasPadam
  10. Areque, 'peliks minah nie..agaknya dia ada masalah kew?'. Ha? 'minah'? Dia 'mamat' lah Sis.

    BalasPadam
  11. huh..???mamat kew???

    hahahaha..mmg areQue tk tau sbb tk jsnguk pn blog die..

    meremang bulu tengkuk..eiiii..tk sangggup..

    BalasPadam
  12. phewwwiiiiiitttttttttt...
    seksi nye...rasa terseksa i tengok..ahaks

    BalasPadam
  13. Wakakakaka AreQue sudah keliru..minah or mamat....ke ada maksud sebalik nya si Areque tu...

    BalasPadam
  14. salam abg mazidul...

    dah treasure hunt kat blog sherita aziz tu...isk..mintak jauhla sume itu dr anak lelaki saya...

    doa2 lps sembahyang..mintak di jauhkan perkara yg di laknat allah ni dr ahli keluarga...adik2..abang2 yg kat luo sana tu...ader masa lagi bertaubat...bertaubat nasuha la..maut tak kira waktu...mn tahu di panggil sebelum waktunya....nauzubillah...

    BalasPadam
  15. bnyk masa terluang kot...tu yg buat keje 'tambahan' tu...ekekekeke...

    BalasPadam
  16. oppss jebateja..apakah mkne 'ke ada maksud sebalik nya si Areque tu...'???

    wahuahauhauauaha..

    no wonder la i tak tau jantina die apa..sbb die pun dah tertukar jantina si sherita...

    pulak tu i tk tgk lgsung blog die..so, i just presume she is a wonder woman yg desperate ngn lelaki2 dlm gmbr tu...wahkakkakakka...

    rupenye lelaki sendiri yg memalukan kaum lelaki...

    huh..sengaL...

    sejarah nabi Luth berulang kembali kah atau mmg zaman jahiliyah btul telah kemaruk berleluasa semula...???

    BalasPadam
  17. aku meluat, seorg pedidik bangsa boleh terpesong jadi macam ni.Semoga Allah ampunkan ko sherita aziz.Doalah pada Allah supaya diberi hidayah.Bertaubat sebelum Allah ambil balik nyawa,tak sempat nak bertaubat.masa tu tak guna dah!

    BalasPadam
  18. Salam wbt semua...

    tahniah kpd anda krn mengutarakan kes blogger yg mengamalkan seks sejenis ini. harap dapat ditangani dan dihapuskan amalan terkutuk itu.

    geli geleman tgk blog sherita tu... tak takut dosa ke?

    sbg seorg pendidik, sherita semestinya pandai membezakan antara yg baik dan buruk, antara dosa dan pahala.. apatah lagi menjadikan pelajar lelaki atau golongan lelaki disekelilingnya sbg teman seks luar tabi'ie....

    sepatutnya sherita dikenakan hukuman bg menyedarkan dirinya dan bertaubat kpd Allah. wpun sherita ada memohon maaf tapi maafnya itu tidak sedikitpun menunjukkan rasa keinsafan pd dirinya dan seolah2 mempersendakan hukum Allah...

    Selain sherita, askar2 yg melakukan seks sejenis dgnnya juga perlu dikenakan hukuman yg sewajarnya... kenapa askar2 juga sanggup terlibat dlm kegiatan sebegitu? adakah mereka fikir dgn kuasa sbg seorg askar yg ada mereka boleh bebas membuat apa saja? inikah yg kita harapkan daripada insan yg boleh digelarkan sbg penyelamat bangsa kita?

    bagi sherita pula, bagaimanalah dia hendak mendidik anak bangsa jika akhlaknya sbg seorg pendidik tidak dijaga dan terus-terusan memancing anak2 muda lelaki utk memuaskan nafsu serakahnya????

    Wahai Sherita, bertaubatlah.... Takutlah pd seksaan Allah... Sesungguhnya seksaan Allah itu amatlah pedih... Takbir!!!

    BalasPadam
  19. salam abg, syabas atas usaha abg, nk nk cadang spya byk lg blog2 yang berunsurkn kekurangan moral yang xpatut diujud kan, cuba abg lihat blog ini http://sucikudus.blogspot.com

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.