Ahad, Julai 12, 2009

Ops! Obama?

24 ulasan:

  1. dah nama pun lelaki...seme sama jer....

    BalasPadam
  2. One picture brings a thousand meaning. So, is this picture for us to laugh at or for us to insult him? If this picture is different than what we thought it is, the person who's responsible spreading this just commited another sin. Kira mcm memfitnah org jgk.

    Betul tak?

    BalasPadam
  3. ade full video pasal bende nih...obama tak pandang bontot pompuan tu..die menjaga langkah die semasa beratur untuk amek gambar...yang pandang bontot pompuan tu adalah lelaki sebelah obama..:D:D:D

    BalasPadam
  4. ye ke abg mazidul?????

    hahahhaha...tk de makne nyer nk jeling kasut..

    teringat pulak kisah nabi Sulaiman dan ratu Balqis..

    ketika ratu balqis mnyinsingkan kainnya hingga mnampakkan betis kerana mnyangkakan istana nabi sulaiman adalah berlantaikan air, iman baginda pun tergoyah namun baginda cpt2 memalingkan wajahnya ke arah lain..

    tapi, lelaki skrg kalau dah nmpak sekali, berkali2 pulak dia nak toleh semula..hehehe

    bak kata Elsa 'One picture brings a thousand meaning'..

    apapun..Islam itu indah..:)

    BalasPadam
  5. gila best. Kalau aku obama pun aku pandang gak.

    BalasPadam
  6. Itu perkara biasa bagi mereka...Dan mereka berpakaian begitu kerana ingin DILIHAT!

    BalasPadam
  7. Hehe...lelaki...biasa la...kalu nampak suatu permandangan yg menarik perhatian, mesti la nak tengok... :)

    BalasPadam
  8. tenung betis..kerana orang lain semua pakai sarung kaki..

    BalasPadam
  9. Mungki pandangan pertama, pastu dia toleh tempat lain terus. Rezeki mata katanya. HAHA.

    BalasPadam
  10. Cuba tengok gambar tersebut betul-betul. Obama @ yang kat sebelah(siap pegang dagu lagi), siapa lagi teruk?

    BalasPadam
  11. link for that video...

    http://www.tmz.com/videos?autoplay=true&&mediaKey=ccb316e0-009d-498d-9d84-7b2e729657d7&isShareURL=true

    BalasPadam
  12. Kalo nak cerita pasal boikot bukan sjh Yahudi @ facebook.. you should consider their good friends @ sekutu which is Amerika...

    1) Remove all software belong to this group esp Microsoft from your computer

    2) Dont used all their products .. computer, foods ,cigrete, etc..

    Ada berani???

    BalasPadam
  13. Fieda, awak melontarkan komen di post salah, apa pun tidak mengapa.

    Saya berpendapat begini. Facebook adalah perkara 'pilihan' bukan keperluan. Saya jelaskan dalam bentuk analogi agar awak lebih faham.

    Pilih di antara kereta dan sport rims. Microsoft, kereta, Facebook, sport rims. Kereta, satu keperluan, sport rims, pilihan. Maksudnya, tanpa sport rims kereta masih boleh dipandu tanpa masalah dan tidak menyusahkan pemandu.

    Apapun, itu pilihan awak, saya tidak memaksa. I have exercised my right not to use facebook, it does not trouble you, does it?

    Perkara pemilihan ini tidak ada kena mengena dengan keberanian. Jika dihubungkaitkan dengan sikap berani, adakah awak berani berhenti menggunakan facebook? :)

    BalasPadam
  14. Aku, sila rujuk link dicatatkan kaplex untuk menilai kejadian sebenar.

    BalasPadam
  15. lelaki..
    normal..
    mmg kebanyakan akan tertarik kepada perempuan terutama pada muka, dada dan punggung..
    hendak salahkan lelaki.?
    tidak boleh kerana itu adalah naluri.
    cuma kena la pandai kawal..
    hendak salahkan perempuan.?
    tidak juga..
    sebab mereka dilahirkan mmg dalam bentuk 'perempuan'..
    tetapi kena la pandai jaga penampilan dan adab sopan...
    baru tidak dipandang 'murahan'

    BalasPadam
  16. Azrul: bila ada yg menarik mesti la tertarik jugak utk melihat.. bukan saja lelaki.. tp perempuan pun sama..

    BalasPadam
  17. kalo combi pun mmg tak lepas pandang punyer..phewittttttttt!

    BalasPadam
  18. hahaha, gambar yg memberi berbagai2 persepsi..

    BalasPadam
  19. tak kisahlah obama ke, kawan kat sebelah tu ke, atau sapa2... kalo lelaki, lelaki jugak :D kalo gay sure tak tengok pompuan camtu. hahahaha!!!

    BalasPadam
  20. heheh sian obama.. sekeping gambar memberi pelbagai tanggapan...

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.