Rabu, Julai 08, 2009

Siapa Dia?

Usia gadis ini 25 tahun, pernah menetap antaranya di Johor, Negeri Sembilan, Kelantan dan kini di Selangor mengikut ayahnya bertugas di Lembaga Kemajuan Ikan Malaysia.

“Adik beradik berapa orang?,” soal saya.

“Tiga. Saya anak kedua, ada abang umur 27, adik lelaki 23 tahun,” ujarnya mesra.

Dia bukan lulusan bidang penyiaran tetapi mengendalikan program terkenal di TV3.

“Bila nak kahwin?,” tanya saya.

“Tak tahu lagi,” jawabnya ringkas.

Jika berumahtangga, satu ketika nanti dia pasti ditinggalkan suami teramat jauh. Andai teman lelaki terkini menjadi pilihannya.

Siapa dia?

31 ulasan:

  1. bkn nurul ek?tang kt rmbut 2 cm nurul je..kalu bkn abis spe lk ek..kasi la hint lg en mazidul..=)

    BalasPadam
  2. mcm kenal aja..pernah terjumpa dia ngan van TV3 di pekan Kampar masa saya beli karpet...hahah..ntah apa nama dia..Syuhada ke?color rambut dia yg sy ingat tu.

    BalasPadam
  3. nak berkenalan bole ke bro? hehehe

    BalasPadam
  4. Rose, tak aci, tanya saya pulak.

    Creep, saya selalu kenal dengan orang :)

    BalasPadam
  5. bertuahnya lelaki itu..

    yang berjaya

    BalasPadam
  6. dah puas pakai kanta tp tak leh nak cam la pulak bro... nak kena g sekodeng dekat2 kat tv3 nih..

    BalasPadam
  7. "Jika berumahtangga, satu ketika nanti dia pasti ditinggalkan suami teramat jauh. Andai teman lelaki terkini menjadi pilihannya".

    Part ni hint penting..!
    pasti ditinggalkan jauh kerana suami terbang ke bulan.... ahaks =)

    BalasPadam
  8. nurul shuhaida nurul ain kan.. :)

    mmg cantek dak ni gebuss.. :D

    kirim salam yer en mazidul..combi rasa mmg tepat pilihan hati dia seorg doktor gigi berpangkat kapten & bakal angkasawan lagi :)

    BalasPadam
  9. nurul syuhada nurul ain la..tgk hink mazidul dah tau..huhuhu..bakal ditinggal apabila dia berkahwin..pakwe die kan bakal angkasawan..tol x?huhu

    BalasPadam
  10. Betapa yakin manusia dengan keputusan mereka :)

    BalasPadam
  11. sapa lagik kalau tak nurul syuhada nurul ain!

    BalasPadam
  12. betul..gaya pose tu yang cam sgt..haha..memang nurul kurus..betul3....

    BalasPadam
  13. Nurul Syuhada tu Bro.. haha. Majalah 3, kan program terkenal tu. Kasi can lah..

    BalasPadam
  14. suke nurul syuhada..:)
    tapi syang, knapa lah dia couple ngn dr faiz yg playboy tu ek...

    sayang...karakter nye disorokkan dgn imejnya yg doktor itu..

    apapun, syeikh muzaffar ttap poojaan no 1 d hatiku..huahuahuahauh..

    BalasPadam
  15. wah wah sesedap rasa AReQ mengata Org PLAYBOY,, tak elok TAW TAW..taw..buka aib org taw ..taw

    BalasPadam
  16. begitu yakin sekali memasing meneka.. tp saya tetap tak dpt meneka dlm kesamaran ini.. heheheh

    BalasPadam
  17. bro diam jer.. tgh biarkan kita meneka dlm kesamaran lagik..hehe

    BalasPadam
  18. hahahhaha zeqzeq..
    aku ter'spy' dia dulu...

    huahahahuahuaa.

    cabut cepaaaaaaattttttt!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  19. Jawabannya, Nurul Syuhada, pengacara Majalah 3. Terima kasih kerana sudi meneka. Tahniah kepada mereka berjaya.

    BalasPadam
  20. ala.
    x sempat nk teka sebab dah ada jawapan.
    tp mula2 sy tgk mmg nk teka nurul huda pun..:)

    BalasPadam
  21. uiks..nurul huda??huahauhauha..mengarut lak si unwanted nie..

    nurul shuhada la bukan nuruk huda...
    huahauhuauah..jd mcm artikel Adly iskandar tu..

    wahuahauahauha...
    cabuttttttttttttt

    BalasPadam
  22. heheh dah nurul huda jadinya,.... typo error gak kot ek...

    BalasPadam
  23. ala..
    silap sikit..
    sory la...
    tak perasan lak aku taip cam tu..
    nk cepat kot..ha3

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.