Sabtu, Julai 25, 2009

Miss Sentap 2009

Saya terbaca komen di blog Sherita Aziz, klik [ Sherita Aziz ] tulisan ‘Miss Sentap 2009’.

Berikut komen dicatatkan.

‘sherry, sentapla si mazidul tu asyik asyik nak kondem golongan lembut/nyah/pondan ni!!

apa kata kita mintak semua yg masuk blog kak sherry nih DOA kan supaya anak mazidul jadi gay/pondan/lesbian!! JOM SEMUA!!

Miss Sentap 2009

Rupanya orang nick name ‘Sentap’ gemar mengatakan orang lain sentap. Jadi saya abaikan sahaja.

Miss Sentap 2009 mungkin tidak faham maksud perkataan ‘kondem’ dieja salah itu. Semoga Sherita sebagai guru sekolah bijak berbahasa, mampu mengajar pembaca blognya mengeja dengan lebih baik.

Saya hanya menulis berdasarkan fakta tidak dapat disangkal berhubung golongan pondan.

Apapun, marilah kita bersama berdoa agar Miss Sentap 2009 akan menghargai jantina sebenarnya, LELAKI bukan pondan.

Lelaki bakal memartabatkan perempuan sebagai pasangan hidup dan mendapat cahaya mata berjantina pasti, LELAKI atau PEREMPUAN, bukan jantina di antara keduanya.

Amin.

17 ulasan:

  1. salam bang..bior lantak la si sentap tu menyentap sensorang..:)

    BalasPadam
  2. Kirana, yup! Biarkan Si Luncai terjun dengan labu-labunya. Eh! Dia ada labu eh? :)

    BalasPadam
  3. haha.
    golongan dorg dah tersentap la tu..
    MAS, hiraukan dorg..
    terus bongkar kisah dorg..
    kasi panas sikit..
    kelakar betul golongan songsang ni..

    p/s: teringat post MAS sebelum ni, Malaysia negara islam ke.?
    Malaysia negara yang banyak dihuni oleh orang islam

    BalasPadam
  4. Haha...labu?? Labu tiruan kot bro... :P

    BalasPadam
  5. moga Serita sempat taubat sebelum koma,..
    untung jika sempat taubat.jika taubat diterima seminit, maknanya ia bersih berbanding saya sendiri dan org lain yang hidup berpuluh tahun bercampur dosa n pahala, maknanya ia hidup semint dalam keaadaan bersih, Peluang masih ada.

    BalasPadam
  6. sentap la pulak...
    I.Allah doa macm tu tak di makbulkan Tuhan pun..

    betul kata kirana
    biar dia menyentap sengsorang

    BalasPadam
  7. Tak kira lah Bro, dia nak sentap ke ape, YANG penting kita dah bagi nasihat kat dia. Nak ikut atau tak, terpulang pada dia. Kubur lain-lain. haha.

    BalasPadam
  8. salam...

    bang, biarkan die dgn kesentapan die...die masih xsdr dan x bersyukur yang die masih hidup sbb Allah..klu Allah nak tarik nikmat,kejap je hilang nikmat tu...moga dia diberi petunjuk dan hidayah...aamin

    BalasPadam
  9. DOA konon...mcm la allah makbul kn doa ko tu..agagagaga!
    *klakar tul XD

    BalasPadam
  10. setuju dgn 5rux.

    alhamdulillah..tak sangka org macam tu pun tau nak berdoa.

    tapi ilmu dia belum cukup tu.. mesti dia tak pernah baca yang kita takleh doakan yang tak baik pada org.

    saya dengan rendah hati mendoakan miss sentap tu akan jadi luncai yang terjun tanpa "labu"nya.

    BalasPadam
  11. pandai pulak dia minta doa kat Allah Taala yek? Lebih-lebih pandai, minta doa supaya anak orang lain jadi spesies katak betung macam diorang?

    Kenapa tak minta doa kepada Allah Taala supaya meluruskan tulang belakang diorang, mengeraskan tulang pinggang dan membetulkan syahwat dan nafsu ke lorong yang sebenarnya, bukannya menyongsang?

    Semoga bala ini tidak menimpa golongan yang sentiasa beringat bahawa Allah Taala itu Jabbar dan Jamal... Baik dan buruk datangnya dari Allah Taala... tapi manusia sentiasa dituntut agar melakukan yang terbaik bagi mendapatkan rahmat-Nya.

    Dan semoga golongan menyongsang yang meminta negara ini diterbalikkan seperti mana Soddom Gomorrah atau Pompeii, terhapus sama ada menerusi akta undang-undang, mahupun usaha persendirian...

    BalasPadam
  12. alahai.. sebelum nak doakan orang yg bukan2.. doakan lah untuk diri sendiri dulu supaya mendapat hidayah Allah. semoga berjaya mencari identiti sendiri..

    BalasPadam
  13. antara doa mereka & kita diterima atau tidak itu bukan urusan kita.
    itu urusan yang maha esa.

    tugas kita supaya mendoakan golongan SONGSANG ini menerima hidayah dan petunjuk dari ALLAH S.W.T.

    jgn lupa doakan untuk diri kita sendiri & keluarga kita.
    AMIN

    BalasPadam
  14. sentap bagai segaLa la plak..pandai puLak mereka tersentap

    not in a goood mood to comment more

    BalasPadam
  15. sentap ek.. kena rentap baru tau,. biarkan jer dia org sentap..

    BalasPadam
  16. adam mengertilahh

    Adam, Mengertilah..

    Adam,mengertilah...
    Hawa bukanlah insan yg kuat..
    bukan juga insan yg bisa menahan nafsu..
    tatkala diri diuji, Hawa sering tewas...
    tewas dgn godaan syaitan & nafsu sendiri..

    Adam,mengertilah...
    sungguh, Hawa telah cuba melakukan yg terbaik..
    agar diri ini tidak menjadi fitnah dunia...
    telah Hawa cuba menjaga diri ini sebaik-baiknya..
    Hawa sedaya upaya menjauhkan diri dari tabarruj..
    perfume, make up, perhiasan...
    telah Hawa elakkan sejauh-jauhnya..
    namun mengapa masih Adam tertarik pd Hawa
    yg serba kekurangan ini..

    Adam,mengertilah...
    Hawa ini berjiwa lembut...
    sukar untuk Hawa menolak bila Adam meminta...
    Hawa tau permintaan Adam
    tak mungkin membawa Hawa ke kancah maksiat...
    namun, Hawa lemah...
    Hawa takut zina hati...

    Adam,mengertilah...
    setiap kali 'sms' diterima..
    Hawa keliru...
    ingin sekali Hawa membiarkan sahaja..
    tapi Hawa akur tuntutan sahabat...
    Hawa tewas...
    Hawa reply juga...
    mengenangkan Adam adalah sahabat....

    Adam,mengertilah...
    setiap layanan yg Hawa beri hanya sekadar membantu..
    mungkin Hawa adalah antara kasih sayang Allah yg dikurniakan buat Adam..
    memudahkan perjalanan hidup Adam..
    jgn disalah tafsir apa yg Hawa berikan..



    Adam,mengertilah...
    Hawa mengharapkan Adam menjaga Hawa..
    namun,bukanlah 'couple' yg Hawa pinta...
    tp cukuplah sekadar tidak memandang Hawa..
    cukuplah sekadar menghormati Hawa sebagai Hawa..
    jgn dipinta apa yg tak mampu Hawa berikan..
    kerana Hawa milik Allah sepenuhnya...

    Adam,mengertilah...

    BalasPadam
  17. pikirkan balik kenape mereka bagi ulasan macam tue??...hehe..dah terase..terkene batang hidup (tiruan)..ekeke..belum labu lagi..ekeke..
    tak per bro means that what we are doing is working..
    mintak simpangla perkara ni jadi kat anak cucu cicit piut kiter yer..
    time2 macam nila baru nk ingat allah swt..mase menyimpang tak ingat plak yer tak..
    semoga allah swt tak makbulkan doa dier..
    doa merosakkan orang..

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.