Khamis, Mac 21, 2013

KALI INI RAKAMAN VIDEO BERWARNA

Tempoh 48 jam diberikan oleh blogger, Papa Gomo kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim,  tamat pada jam 4 petang tadi.

Seperti dijanjikan, rakaman video berwarna dengan audio jelas kini dipaparkan di You Tube.

Hanya perbualan dua lelaki ditampilkan setakat ini dalam satu daripada 7 episod didakwa berada dalam simpanan Papa Gomo.

Sebilangan berkata,  suara kedua mereka dirakamkan semula, dubbing. Apapun itu hanya sekadar dakwaan selagi tidak dibuktikan.

Klik di sini.

Untuk pengetahuan pembaca, setakat ini,  tiada kesalahan dilakukan individu tampil di video terbabit kerana dia hanya berbual manja  dengan seorang LELAKI lain di dalam ruang tertutup. Maksudnya, perlakuan  itu  tidak melanggar Kanun Keseksaan atau Enakmen Jenayah Syariah.

"Rumah I di Segambut ..."



Lihat di sini.

Hari ini, saman RM100 juta terhadap Papa Gomo difailkan di mahkamah dan Pakatan Rakyat mendakwa ...

Baca di sini.

Saya pasti ramai sedang menunggu 6 episod lagi rakaman video terbabit.


7 ulasan:

  1. Patinya 6 episod dinanti
    masing-masing ada kebenaran nak dibuktikan kan kan

    BalasPadam
  2. Semalam saya terbaca seorang Cina menulis dlm akhbar X (bukan Utusan, Berita harian, Kosmo atau Harakah) yang mentertawakan politik gaya Melayu yang masih bermain "politik dalam dubur". Kata penulis Cina itu jika org Melayu hanya asyik bermain "politik dalam dubur", mereka tak akan ke mana2 dan hanya akan ditertawakan oleh org bukan-Melayu dan dunia.

    Apapun bagi saya memang seronok juga ikuti "politik dalam dubur" yg kebetulan cuma berlaku dekat2 pilihanraya. Pada 1998 berlaku kes liwat I beberapa bulan sebelum pilihanraya umum. Pada 2008 berlaku kes liwat II seminggu sebelum pilihanraya kecil Permatang Pauh. Dan sekarang timbul satu lagi kes...yang kebetulan juga berlaku hampir2 musim pilihanraya. Apa pun tahniah kepada org Melayu...its a good job!!!

    BalasPadam
  3. Biarlah cina DAP mengatakan orang Melayu main politik dalam dubur yang pentingnya pemimpin yang suka dubur sewajarnya tidak mendapat tempat dihati rakyat. Cina hanya menumpang populariti Anwar Ibrahim yang suka dubur tumbangnya Anwar maka tumbanglah harapan cina untuk menakluki Malaysia..itu fakta..cina juga takut politik dalam dubur kian menjadi nyata.

    BalasPadam
  4. Saudara Jay Ar

    Bagi bukan Melayu/Islam hendak tertawa rasanya tidak patut. Isu kebersihan dubur bukan sesuatu yang main-main dan boleh ditertawakan.

    Untuk Melayu/Islam dubur ialah satu tempat yang penting dari segi kebersihan sebab itu Islam mengunakan air untuk membersihkan dubur selepas ke tandas. Air ialah satu media yang paling berkesan untuk penyucian dan kebersihan.

    Isu kebersihan ialah satu perkara asas dalam Islam. Sangat-sangat asas.Kalau dubur tidak bersih solat tidak sah dan solat itu perkara asas dalam Islam.

    Jadi bertolak dari itu kita kena faham jika hendak menjadi pemimpin yang di pilih melalui sistem pilihanraya kenalah bersedia untuk "di bersihkan". Di bersihkan semua segi dari dubur hinggalah jiwa. Nafsu juga perlu bersih. Bernafsu pada suami/isteri dalam had-had syarie ialah sesuatu yang baik. Siap dapat pahala lagi kerana mengumbirakan suami/isteri. Tetapi kalau bernafsu kepada lain-lain sehinggakan menimbulkan "politik dubur" rasanya tidaklah baik.

    Jika rasa kita "seronok" memerhatikannya saya rasa tidak patut kerana "politik dubur" di timbulkan atas dasar untuk membetulkan keadaan. Untuk pembersihan dan pemurnian. Seperti kita basuh dubur kita dengan air selepas ke tandas. Idak gitu?

    Saya rasa kemungkinan penulis Cina itu tidak faham atas signifikan kebersihan dalam Islam. Mungkin beliau akan faham keadaan ini dengan mula menggunakan air selepas ke tandas. Bil air beliau mungkin naik sedikit tetapi beliau akan dapat berjimat dengan kos pembelian tisu tandas setiap bulan.


    P/S Tuan Mazidul Rasanya pengunaan perkataan "dubur" oleh saya di sini rasanya tidaklah dalam konotasi kelucahan. Kalau rasakan tidak sesuai minta abaikan dan jangan siarkan. Terimakasih.

    BalasPadam
  5. Kepada Jay Ar...sememangnya rakyat patut disedarkan dengan bakal PM yang macam ni...masa pilihanraya lah rakyat akan buka mata dan hati seluas-luasnya. Memang patut dan sepatutnya!!!!supaya tak terperangkap dengan dajjal yang menyerupai manusia!

    BalasPadam
  6. yaaa internet 30 minit percuma untuk tgk video papagomo. hahaha

    BalasPadam
  7. Adakah politik dalam dubur hanya waktu menjelang pru sahaja? Bagaimana dgn kes saiful sebelum ni? Adakah masa tu nak pilihanraya juga? Oh patutlah tetiba ayah dia buat uturn 360darjah plak time nak pru menjelang. Bongkar selagi ada bukti, tak kisahlah sebelum atau selepas pru sekalipon. Dengar citer eskay ditawarkan something utk buat uturn ala bapak saiful.. Allahualam

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.