Isnin, Januari 06, 2014

DATUK SERI NAJIB RAZAK BERSARA? SIAPAKAH MENGELUARKAN KENYATAAN ITU? VROOM! VROOM!


Itu status Twitter Program Transformasi Ekonomi diwujudkan di bawah PEMANDU, sumber, klik di sini.

PEMANDU ditubuhkan oleh  Jabatan Perdana Menteri, klik di sini.

Dicatatkan oleh pengendali Twitter, Datuk Seri Najib Razak, BEKAS (FORMER) Perdana Menteri Malaysia. Bilakah Najib bersara? Tentunya status itu memeranjatkan lebilh 14,000 pengikut akaun Twitter terbabit. Tersilap langkah, Najib akan dijadikan 'bahan' kutukan pembangkang.

Pesan orang berpengalaman, sebelum menekan ENTER, terlebih dahulu baca status ditulis secara terperinci dan kemudian barulah dipaparkan kepada orang ramai.

Jangan jadi ngok sangat.

Baca di sini.


Klik di sini.

4 ulasan:

  1. salam tuan,

    harap dapat pautkan blog saya di blog tuan. terima kasih.

    www.thekl-chronicle.blogspot.com terima kasih sekali lagi.

    BalasPadam
  2. dah lama rakyat mengadu bahawa PEMANDU yang amat dipercayai, disayangi dan dipatuhi nasihatnya oleh pm kita adalah umpama telunjuk lurus kelingking berkait. namun pm kita tetap degil dan 'baik hati'. nah! sekarang baru nampak yang mana kaca dan yang mana pasir. sori, belum nampak lagi permata dalam kabinet pm kita ni.

    BalasPadam
  3. Itulah nasib si Kaduk Naik Junjung. Malas berfikir asyik mengelap mulut sahaja. Kan dah kena dengan PEMANDU. Think-thank yang bangsat lahanat. Tapi kalau benar siKaduk ni bersara atau letak jawatan, Alhamdulillah. UMNO akan bernafas kembali seperti zaman Tun Abdul Razak.

    BalasPadam
  4. Tak kan kot "berbilion" dollar con sultan boleh buat silap cam ni - jadi bayangkan berapa banyak "kesilapan" yang telah dilakukan oleh con sultan yang diujudkan oleh Najib sehingga kehari ini ? Pikir pikirkan lah...

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.