Isnin, Oktober 25, 2010

Untung RM75,000 Dalam Tempoh 12 Jam

Gambar saya bersama 'Bob' berikut dirakamkan pada jam 2.29 pagi tadi.


Penerbit 999, Shahnun Hanif Suhaimi, berbincang bersama beberpapa responden pada jam 2.40 pagi.


Manakala jurukamera bertugas sibuk merakamkan visual pada jam 2.44 pagi.


Cerita hantu? Tidak. Paparan sedang kami sediakan berhubung sikap segelintir manusia keparat, 'melelong' maruah negara sendiri.

Lokasi? Tidak dapat saya umumkan setakat ini. Kepada pambaca mungkin mampu mengecam tempat visual dirakamkan, diamkan diri kerana maklumat berhubung lokasi tidak akan dicetak di ruangan komen.

Fakta mengejutkan saya, mereka terbabit dalam kegiatan bakal dibongkar dilaporkan mampu mengaut keuntungan RM75,000 dalam tempoh kurang 12 jam.

8 ulasan:

  1. ISA isa je, baru betul kerana akan menghuruharakan kehidupan rakyat,cabul rompak rogol compet,..kalau naik mahkamah akan lepas.

    BalasPadam
  2. good luck encik mazidul.
    semoga dipermudahkan dan selamat semuanya

    BalasPadam
  3. ko bikin aku nerbes la bro...rm75k stgh hari??! dimana?? aku pon mauuu....

    BalasPadam
  4. ZZ, sebilangan terbabit sebelum ini telah diISA kan.

    Yati, thanks.

    Aku, realiti BUKAN illusi.

    BalasPadam
  5. salam bro, wak rasa adakah industri haram itu berkaitan dgn urusniaga 'rokok seludup' ?

    Bagi wak, arak,rokok dan perempuan adalah industri 'haram' yg mampu beri pulangan 3-4 kali ganda untung..

    sekadar menduga kerana dilokasi itu ada 'air' dan laut..

    BalasPadam
  6. Wowww.... pendapat lumayan dalam masa singkat.

    Tapi biasanya pendapat lumayan macam ni, risikonya pun besar.

    BalasPadam
  7. wah..dahsyat bisnes cam ni..tak payah tunggu saham naik dah untung dulu..

    BalasPadam
  8. terfikir jugak..mcm nak teka je..
    collect duit dr tekong bwk PATI ke?

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.