Khamis, Ogos 27, 2009

Guru LIWAT Murid

GAY, lelaki MELIWAT ('top') lelaki atau DILIWAT ('bottom') dek lelaki atau MELIWAT dan DILIWAT ('flexi') biarpun segelintir mereka mendakwa tidak terbabit. Mungkin definasi itu mengelirukan tetapi usar gusar kerana GAY juga kelompok keliru.

Hari ini akhbar Harian Metro melaporkan kes guru tuisyen lelaki baharu berkahwin berusia 27 tahun MELIWAT 2 anak murid lelakinya di Johor.

Mungkin guru itu tidak pernah belajar Biologi. Zaman dahulu, kelas Biologi ada menyentuh tajuk berhubung alat kelamin lelaki dan perempuan. Barangkali, guru sama tidak tahu dubur bukan alat kelamin.

Samada guru itu biseksual atau gay, kesimpulannya dia MELIWAT.

Minum arak membabitkan dosa di antara manusia dan Allah. Jika bertaubat, InsyaAllah Allah akan mengampunkan dosa makhluk ciptaanNya.

Manakala LIWAT perbuatan songsang berdosa membabitkan manusia dan manusia. Jika dilakukan keatas anak kecil, satu penderaan fizikal zalim. Dari aspek psikologi, pelajar terbabit mungkin terpaksa berhadapan trauma kritikal jika tidak diberikan kaunseling pada kadar segera.

Gila.

35 ulasan:

  1. Gerombolan iblis dan syaitan semuanya masih dalam pantang daripada mengganggu manusia akibat dirantai dibulan Ramadhan yang mulia ini.

    Maka, ini semua nafsu yang tak terkawal di dalam diri manusia.

    Astaghfirullah... Aku hidup di zaman yang sudah tidak menentu.

    BalasPadam
  2. ..sampai hati cikgu.. salah ajaran..

    anak murid itu,bila besar terus jadi GAY..(bottom)

    BalasPadam
  3. Salam semua
    Memang confirm orang tu gila..gila babi dan gila seks..

    BalasPadam
  4. rasanya hukuman meliwat mesti lg teruk dari meminum arak.... SEPATUTNYA

    just lihat apa yang hukuman yang diturunkan oleh Allah swt. xkan masih xde yg boleh berfikir..

    kasihan pendidik2 kita... tue baru guru tuisyen...belum lagi guru2 yang kita lahirkan dari IPT... ada yang lagi teruk dari ini

    macam mane xde keluar fatwa "guru kencing berdiri... murid kencing berlari"

    kalau pelajar sekarang terlampau..jgn nk salahkan 100% kat ibubapa.. kne lihat jugak kepada pendidik mereka... (fikir2 la sendiri ek)

    bro mazidul..
    saya sudah berpindah ke blog baru
    www.broframestone.com

    BalasPadam
  5. Astaghfirullah....apa nak jadi ngan cikgu tu??? Isk2...

    BalasPadam
  6. Ya allah.. ni lah "Harapkan Pagar"... lain lak jadinya...

    BalasPadam
  7. Salam Bro Mazidul,

    Saya ade satu topic menarik kot?
    Ape kata buat siasatan ttg syarikat parking kereta di stesen2 LRT..benarkah mereka ade surat kelulusan?dan benarkan kegiatan ini mendapat lampu hijau? kerna bukankah kerajaan menggalakan org ramai mnggunkana public transport..susah klu nk parking kereta (dikenakan parking fee)dan menaiki LRT ..klu mcm nie Kl akan sesak smpi bila2.

    BalasPadam
  8. Miss Siv : Teruknya cikgu itu!! bukan teruknya cikgu..berpuluh2 ribu cikgu kat malaysia, jangan kerana nila setitik rosak susu sebelanga

    BalasPadam
  9. Memang betul gerombolan iblis & syaitan masih dalam pantang terikat, maka mustahil dapat masuk ke hati manusia. Isunya sekarang ianya terikat di mana?. Apakah dalam tempoh terikat namun suaranya masih bergema & bersarang di lubuk hati manusia gerladangan. Apakah tangannya masih tercapai jika kita yang suka berkunjung ke rumah Sang syaitan & iblis ini terikat.

    Atau memang nafsu kita yang telah menjadi lebih songsang dari bujukan syaitan & iblis.

    Apa akan jadi pada jiwa mangsa 2 anak murid yang baru mahu mengenal dunia ini. Apa pula pandangan & tindakan keluarga mangsa ini. Apakah pula kita mahu tauliahkan kepada guru ini!?. Rasanya kes begini bukan ini pertama kali terjadi. Naik sebal kita nak menatap ceritera begini.

    BalasPadam
  10. Kita ini umpama kuda sarkas. Sepanjang masa diasuh untuk berlari dalam satu bulatan yang diikat dengan tali pada satu pancang di tengah-tengah bulatan itu.

    Pada satu ketika, walaupun tali dan pancang itu sudah tiada, kuda akan terus berlari dalam bulatan yang sama kerana sudah menjadi kebiasaan kepada kuda tersebut untuk berlari sedemikian rupa.

    Begitu juga manusia, jika sudah kebiasaan mengikut godaan syaitan (selama 11 bulan), bila tiba bulan puasa ketika syaitan dipenjarapun, manusia itu akan tetap melakukan perkara-perkara mungkar. Dia sendiri sudah berperanan seperti syaitan. Nauzubillah.

    www.anak2merdeka.blogspot.com

    BalasPadam
  11. bro,

    cerita la pasal lesbian plak. nanti marah plak org gay sbb asyik cerita pasal dorg je. yg lesbian xde cerita pun. berat sebelah tu bro. hehe

    BalasPadam
  12. Hati syaitan betul cikgu tu...di mana kewarasan, di mana keimanan? Astaghfirullah

    Makin berleluasa gejala songsang ni. Memang diorg ni golongan keliru.

    Pada golongan tersebut taubatla...semoga Allah memberi hidayah.

    BalasPadam
  13. nak kene sebat agaknyer cikgu ni...tapi kali ni bagi mak bapak budak tue sebat dier...

    BalasPadam
  14. Alamak, malulah. Bro Mazidul, saya pun cikgu gak, tapi tak terlintas nam buat perkara tak elok kat anak murid.

    Malah, saya rasakan jumlah guru yang buat perangai begini sangat kecil bilangannya, tapi bila dah masuk paper, tau sajalah.

    Seolah-olah guru keseluruhannya teruk. Seperti kata pepatah Melayu, nila setitik, merosakkan susu sebelanga.

    Gay atau golongan homoseks tak mengenal kumpulan, seperti kata Bro Mazidul, mereka kelompok yang keliru..

    BalasPadam
  15. Brahim, awak cikgu baik, ada cikgu jahat :)

    BalasPadam
  16. Cikgu Brahimnyior...

    Rasanya tak ada pun warga di negara ini tak kenal cikgu sendiri, pandangan anak murid kepada cikgu rasanya tetap tak berubah biar pun sebab nila setitik ini.

    Dalam kotak memori saya masih ingat dengan jelas wajah Cik Ariffin, Cikgu Rashid, Ustazah Zaleha, Cikgu Ani, Ustaz Shaari & ramai lagi ketika sekolah rendah tahun 60an dahulu. Tentunya sebahagian mereka telah tiada lagi, namun jasa mereka tetap dikenang. Wajah baik mereka tetap lekat di bingkai hati.

    BalasPadam
  17. salam...ni pertama kali saya bg komen kt blog incik mazidul...hehe

    nape la agaknye ye cikgu tu liwat budak2... mane g la bininya... ke cikgu ni kene kawen paksa nih? heheh

    *sian kt bini die x tau laki due gay...

    BalasPadam
  18. @maira - dgn isteri pon tak boleh liwat..and ye..kesian bini dier

    BalasPadam
  19. Bro Maz

    Bak sini orang tu aku nak lepuk 'kepala'nya...

    Kuwang hajo punyo cikgu...

    Ini dia cucu Pendekar Mustar mau cari siapa dia punya 'kapala' ha...

    Kalau di biarkan bukan setakat budak budak, habis lembu kambeng kerbau ayam arnab kucing llama zirafah... semua dia sapu...

    Pelik betul... kan ke cikgu tu baru kahwin???

    he he he he hairan bin pelik betul la dunia akhir zaman ni..

    BalasPadam
  20. HUKUMAN yang sesuai adalah diberi pilihan seekor harimau, yang diikat seekor gajah atau seekor kuda,, bagi dia lepaskan HAJATnya..

    di buat di dataran merdeka.

    BalasPadam
  21. Tugas guru adalah untuk MENGAJAR, bukannya MELIWAT.. Entah apa jenis SYAITAN yang telah menghasut guru tersebut.

    BalasPadam
  22. Wah !! laki tu macam mane buat 'tu' dgn isterinya ye ? ..

    BalasPadam
  23. Terus terang ingin saya katakan bahawa saya dulu adalah seorang Lesbian, kerana saya cuma suka dan cinta serta melakukan hubungan sex dengan wanita wanita sahaja, terutamanya wanita yang cantik cantik. Betul saya lesbian walaupun saya adalah seorang lelaki dan jantan. Sekarang saya sudah bertaubat dan berkahwin dan cuma mengadakan hubungan sex dengan isteri saya. Malam ni malam Jumaat la pulak. Lepas tarawikh ni, bacaan Yasin cepat cepat sikit, lepas tu baru la 'berjemaah' dengan orang rumah. ahaks!
    Itu pun kalau sempat Tarawikh, macam tahun lepas, maklumlah baru kahwin, buka makan kurma 3-4 biji , minum air nescafe tarik, pastu masing masing buka lain paula, tak sabar sabar la pula ye. Perkara HALAL. tak ada siapa yang boleh marah. Tapi tidaklah saya melakukan 'sex diluar tabi'e', saya geli la, laluan najis dan haram. Tapi kalau 'blow-job' biasa lalah, tak tahu apa hukumnya 'blow-job' ni, kena tanya orang yang ariff pasal 'Sex Dalam Islam' ataupun 'Cara cara berjimak mengikut hukum Islam', kalau ada buku InsyaAllah saya beli. Lagisatu kegemaran saya ialah 'Doggy Style', itupun saya nak tahu juga apa hukumnya, sebab isteri saya kata kalau doggy style ni, masuk lebih dalam dan santak, walaupun pada mula mulanya sakit sedikit. Maaf kalau terbabas komen saya kali ini. Begitulah ceritanya.

    BalasPadam
  24. CIKGU,ustaz,ustazah,loyer,arkitek,nurse,doktor,pencuci tandas,pengutip sampah semua pun manusia cuma yg membezakan mereka hanyalah jawatan serta ...

    I M A N & MALU.

    kalau ada sedikit pun dlm hati insyaALLAH.

    BalasPadam
  25. Askm, Bro Madz,
    Selamat berposa..
    jelas..,manusia itu sendiri yg menimbulkan kekeliruan yang semakin membahang pada dunia akhir zaman ini...
    1. Dimanakah lenyapnya keimanan n ketaqwaan hamba allah ini?
    2. Pe ke jadahnye.., even animals pun x de le plak kite dngar tang liwat- meliwat ni... meluwat betoi le. Ni dah betoi over plak..
    3. conclution: bepiqiq le sebelum melakukan sesuatu, jgn le bepiqiq selepas... takkan lepas punye, kalo buat kat lembu, x de le lembu nak repot kat tuannya... betoi kan!
    4. Kpd mereka yg berkenaan, betobat le sebelom trlambat, berbalik kpd asal kejadian fitrah manusia@ Allah jadi kan manusia@ Adam dan Hawa..., Jgn lah sesakali kita jadi hamba yg x mahu mensyukuri atas segala kurniaan n kenikmatan yg telah d anugerahkan oleh Nya yg Maha Esa.
    Yg baik tu dtgnya dari Allah...
    yg buruk tu dtgnya dari kite sndri.
    Wasalam....

    BalasPadam
  26. Bro hows the island? Tolong bawak balik pasir sikit.

    takleh handle comment ricard. Hahahahah.. bro nak ganti pakai sakit tuan kah? Hahahahah.. hahahahaha..

    BalasPadam
  27. teruk sekali guru itu. golongan guru macam inilah yang akan membantutkan kemenjadian PIPP iaitu suatu misi nasional dalam memartabatkan profession perguruan. guru berhati binatang!!

    BalasPadam
  28. kalau boleh ingin mendengar Luahan
    mangsa-mangsa LIWAT di bawah umur (5/10 tahun lepas), yang tinggal di sekitar sebuah Kem tentera dan Berek Polis di Lembah Klang.
    serta mangsa LIwat dari Jeli...

    Antara salah satu/dua contoh KEM di Malaysia.

    P/s; Buat Para pelayar

    BalasPadam
  29. Echah;

    ..tambah kuah

    -Iman untuk semua jenis INSAN jantina

    -MALU dari wanita/perempuan sejati /ORI sahaja, selain itu tiada perkataan MALU.

    BalasPadam
  30. jika cikgu sudah berbuat begitu apalagi yg perlu di pelajari dr dia..

    mencemarkan profesion perguruan yg mulia.

    BalasPadam
  31. org seperti itu tidak layak utk bergelar seorang guru..

    BalasPadam
  32. hmmm..terok tol perangai...camnala anak murid xtrauma nak g kelas ada cikgu cam gampang 2???

    BalasPadam

Anda bertanggungjawab terhadap komen dicatatkan di entri ini. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu.